Pinkpop 2023

Hopelijk is het andersom en zijn One Republic the Script en TWOD noord afsluiters.

Hopelijk is het andersom en zijn One Republic the Script en TWOD noord afsluiters.
ben er bang voor...

ziet er naar uit imo:
headliners Zuid-stage : P!nk - Robbie Williams - RHCP
headliners Noord-stage : Editors - QOTSA - Machine Gun Kelly
second headliners Zuid-stage - Zuid : The War on Drugs - The Script - OneRepublic
Zuid-stage : Niall Horan - The Black Keys - Tom Odell

daar onder kan het volgens mij nog alle kanten op

Dit vind ik dan weer een heel logisch rijtje voor Noord. Daarmee wordt hun tijdslot ook een uurtje later (en dus beter)

ben er bang voor...

ziet er naar uit imo:
headliners Zuid-stage : P!nk - Robbie Williams - RHCP
headliners Noord-stage : Editors - QOTSA - Machine Gun Kelly
second headliners Zuid-stage - Zuid : The War on Drugs - The Script - OneRepublic

daar onder kan het volgens mij nog alle kanten op
Dus The War On Drugs voor de wachtende Pink fans op hetzelfde podium? Dat lijkt me een jammere keuze, aangezien ze dus een ander groot podium kunnen afsluiten. Editors voor Pink lijkt me dan weer een stuk logischer.

• Leuk
Waarderingen: elo
Misschien wat meer naar je bezoekers luisteren als festival dan. Is toch van de zotte dat men verplicht naar Pink moeten kijken als er gelijktijdig (zeker met de huidige opstelling) in de tent ook gewoon een act kan spelen die haaks staat op de headliner. Boek daar van mij part een act als dEUS (of zelfs kleiner), meer heb je niet nodig.
Als je de headliner niets vind, ga je toch lekker wat eerder weg, Ben je de drukte ook wat voor. Niemand hoeft verplicht naar Pink te luisteren. Daarom is de headliner de laatste artiest.

aan de andere kant, kan ook aan mij liggen, maar wellicht snap ik de frustratie niet helemaal...

overgrootste deel van de dagjesmensen komt sowieso vooral voor de headliner.
de weekend bezoekers die minstens 1 headliner niet leuk vinden kunnen zich vast amusement vinden, al is het slechts op de Campingtainment.

ik denk dat de groep die zich erg druk maakt om een alternatief tijdens de headliner niet zo heel groot is, maar daar kan ik naast zitten.

( los daarvan, heb ik ook het vermoeden dat de grootste groep die zich hier op het forum druk maakt over dat er geen alternatieven tijdens de headliner zijn, niet eens aanwezig zijn op Pinkpop... maar dat is slechts wellicht een onterechte aanname van mij )

aan de andere kant, kan ook aan mij liggen, maar wellicht snap ik de frustratie niet helemaal...

overgrootste deel van de dagjesmensen komt sowieso vooral voor de headliner.
de weekend bezoekers die minstens 1 headliner niet leuk vinden kunnen zich vast amusement vinden, al is het slechts op de Campingtainment.

ik denk dat de groep die zich erg druk maakt om een alternatief tijdens de headliner niet zo heel groot is, maar daar kan ik naast zitten.

( los daarvan, heb ik ook het vermoeden dat de grootste groep die zich hier op het forum druk maakt over dat er geen alternatieven tijdens de headliner zijn, niet eens aanwezig zijn op Pinkpop... maar dat is slechts wellicht een onterechte aanname van mij )
Zal dat laatste in sommige gevallen niet (in elk geval onder andere) in verband liggen met het eerste?

Ik denk ook dat die groep niet zo groot is. meestal bij een voor ons iets mindere headliner gaan we een beetje achter chillen. Maar wij blijven meestal wel voor de headliner

Dagjes mensen komen denk ik toch wel voor een headliner en de weekendmensen nemen vaak genoegen met 1 of 2 mindere headliners.
En als je het allemaal niets vind kan ik me niet voorstellen dat je een weekendticket hiervoor koopt.

Kom nou gewoon met een fatsoenlijk argument dan. Ik koop toch geen ticket voor Pink? Elk zichzelf serieus nemend festival biedt een alternatief.
Maar je koopt toch een Pinkpop kaart voor de (sub)headliners? Daar is heel dat festival op toch gemaakt?

Pinkpop is gewoon geen festival in de breedte. En dat is in principe prima. Genoeg andere festivals die deze behoeftes wel voor je invullen.

• Leuk
Waarderingen: Cisseman
Maar je koopt toch een Pinkpop kaart voor de (sub)headliners? Daar is heel dat festival op toch gemaakt?

Pinkpop is gewoon geen festival in de breedte. En dat is in principe prima. Genoeg andere festivals die deze behoeftes wel voor je invullen.
Vaak de combi hoor, grote namen met wat namen op de zijpodia. Maar een alternatief bieden kan toch alsnog?

Persoonlijk boeien mij de headliners niet ja Rhcp ga ik wel even checken..

Weekendticket heb ik omdat wij ieder jaar gaan en het gewoon vaste prik is ongeacht wat er staat,
Met Black Keys, Wod, Qotsa, Editors, Haunted Youth heb ik wel een aantal leuke namen in het verschiet en wie weet komt er nog wat leuks bij

Vaak de combi hoor, grote namen met wat namen op de zijpodia. Maar een alternatief bieden kan toch alsnog?
tsja, ik zie daar niet de meerwaarde van in. Koop een dagkaart of ga gewoon niet. De mensen die een headliner niet willen zien zijn spreekwoordelijk op een hand te tellen. Dus waarom zouden ze.

Persoonlijk boeien mij de headliners niet ja Rhcp ga ik wel even checken..

Weekendticket heb ik omdat wij ieder jaar gaan en het gewoon vaste prik is ongeacht wat er staat,
Met Black Keys, Wod, Qotsa, Editors, Haunted Youth heb ik wel een aantal leuke namen in het verschiet en wie weet komt er nog wat leuks bij
Er stond niet voor niets (sub)headliners ;). Niemand koopt kaarten voor het vierde podium natuurlijk.

tsja, ik zie daar niet de meerwaarde van in. Koop een dagkaart of ga gewoon niet. De mensen die een headliner niet willen zien zijn spreekwoordelijk op een hand te tellen. Dus waarom zouden ze.
Er lopen echt bij elke headliner horden mensen naar buiten. Maargoed, ik snap wat je bedoeld. Ben het alleen niet met je eens. Ooit was er trouwens een silent disco party tijdens The Cure waar 5000 man op afkwamen.

Users who are viewing this thread