Pinkpop 2022 – Nieuws en geruchten

bcmrmaybe

Subheadliner
27 feb 2014
4.586
655
Nightwish headlined Rockfest vanavond. Das een set van 1.5 uur. Dan kunnen we een beetje kijken wat er gespeeld gaat worden.
 
  • Leuk
Waarderingen: Nikfestilover

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.172
10.506
Nightwish headlined Rockfest vanavond. Das een set van 1.5 uur. Dan kunnen we een beetje kijken wat er gespeeld gaat worden.
Hanteren de laatste maanden een redelijke vaste setlist met hooguit wat verschuivingen in het middendeel. Dus denk dat we al een goed beeld hebben. Over precies een week zie ik ze hier in Zweden met een set van 1,5 uur om stipt 12 uur snachts!! Wat kijk ik daar nar uit
 

LifeCanBeBeautiful

Campingartiest
16 feb 2022
51
24
Misschien een stomme vraag maar het is de eerste keer Pinkpop voor mij dit jaar en ik zie op de plattegronden dat alle camping zijn onderverdeeld in vakken met nummers. Krijg je dan een vak toegewezen bij aankomst? Of wie bepaalt waar je je tent kunt zetten? Bedankt voor jullie reacties.
 
  • Leuk
Waarderingen: Nikfestilover

RickHuissen

Geliefde act
24 apr 2018
1.951
1.730
Ook rolstoelpodia zijn verplaatst. Tijdens het opbouwen dus toch wat aanpassingen in beeld gekomen…
 

Heemstock1

Randprogramma
17 jun 2021
162
104
huh, is de Amnesty stand nu alweer verplaatst?
Stond vorige plattegrond bij de doorgang naar de tent en staat nu naast de Silent Disco?

Brand Bier lokaal icoon is ook gewijzigd.
En er lijkt veel meer EHBO te zijn, zoals beide kanten hoofdpodium en beide zijden IBA/Noord
Ze gaven ook aan dat de festivalplattegrond wat gewijzigd is. Volgens mij staan er ook meer icoontjes in, dus het is allemaal wat meer in detail geworden.
 

Heemstock1

Randprogramma
17 jun 2021
162
104
Ik krijg ook het idee dat er (te) weinig wc's zijn in het noord-gedeelte. Alleen aan de linker zijde, terwijl iedereen van de tentstage, Stille Jan en het publiek die links staat voor de IBA-stage allemaal gebruik maken van die toiletgroep... En als daar rijen staan tot op het veld, staat dat ook nog de doorstroming in de weg, omdat dat de enige looproute is. Tenzij dat een enorm wc-plein is, zie ik dat niet zo snel goedkomen. In het gebiedje van Stille Jan zou nog wel een goede plek zijn voor een extra toiletgroep. Wel vrij veel barren lijkt het overigens. Ik zie vrij veel beker-icoontjes. Meer dan andere jaren @DennisvdBr ?
 

elo

Headliner
3 dec 2013
5.021
3.704
Via Facebook Messenger geeft Pinkpop tegenover mij het volgende aan: "Wij hebben geen bericht ontvangen, maar we gaan er achteraan!" Na mijn vraag of Turnstile gewoon kwam...
 

bcmrmaybe

Subheadliner
27 feb 2014
4.586
655
Hanteren de laatste maanden een redelijke vaste setlist met hooguit wat verschuivingen in het middendeel. Dus denk dat we al een goed beeld hebben. Over precies een week zie ik ze hier in Zweden met een set van 1,5 uur om stipt 12 uur snachts!! Wat kijk ik daar nar uit
Best wel jaloers....maar heb kaarten voor de Ziggo
 
  • Leuk
Waarderingen: Joslittel

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.037
6.078
Wel vrij veel barren lijkt het overigens. Ik zie vrij veel beker-icoontjes. Meer dan andere jaren @DennisvdBr ?
Ik heb het idee van barren op zelfde plekken, maar of het er meer gaan worden kan ik vanaf de plattegrond niet bepalen. Ze zeiden althans wel dat er meer barren kwamen.

Qua wc zie ik niet veel meer plekken, maar of er grotere toiletgroepen komen, dat is nog de vraag.
Ze zeiden ook hierover dat er meer kwam, maar dat haal ik niet uit de plattegrond
 
  • Leuk
Waarderingen: Heemstock1

Gebruikers die dit onderwerp bekijken