Pinkpop 2022 – Nieuws en geruchten

LifeCanBeBeautiful

Playlistbediener
16 feb 2022
48
21
Wij hebben ook een opvouwbare bolderkar. En nemen ook altijd party tent mee. Hoop dat ze niet weer moeilijk gaan doen, zeuren vaak over de ruimte die hij inneemt. Wat bulshit is zeker op camping C waar wij staan is genoeg ruimte en hij is gewoon fijn met de zon en evt regen. Vaak doe je er ook samen mee met andere om je heen. Gezellig Pinkpopers zijn een grote familie
Waarom verkies je camping C? Omdat het rustiger is? En kan je daar ook makkelijk eten en drinken kopen?
 

RickHuissen

Geliefde act
24 apr 2018
1.930
1.705
Waarom verkies je camping C? Omdat het rustiger is? En kan je daar ook makkelijk eten en drinken kopen?
Net zo makkelijk wel ja, maar je hebt wel veel minder keus. Althans, in 2011 en 2012. Daarna heb ik altijd op B gestaan. Daar heb je heel veel keus. Camping C was destijds volgens mij ook een beetje bio-based. Geen idee of dat nog steeds is. Ik heb het aanbod op B behoorlijk zien groeien in 8 jaar tijd, wellicht dat dit bij camping C ook zo is...
 

RalphiePinkpop

Gouden Tip
25 okt 2015
372
291
Waarom verkies je camping C? Omdat het rustiger is? En kan je daar ook makkelijk eten en drinken kopen?
Ja is wat rustiger er is altijd plek. Parkeerterrein is er naast. En ook genoeg eten en drinken te krijgen.

Mijn eerste Pinkpop jaren stond ik altijd op camping A maar nu ik wat ouder ben liever C, vroeger hadden ze ook camping D die was nog relaxter en stukje dichterbij. Koop ook meestal onderweg naar of van Megaland wat te eten of drinken. Bij tankstation Minli waar je langs komt meestal broodje en op heenreis naar festivalterrein natuurlijk ook buiten bij de vele kraampjes (meestal de zelfde ?) t eerste biertje.

Neen voor ontbijt op camping meestal wat crackers mee met makkelijke dingen als leverpastei of kokosbrood voor er op. En broodjes knakworst voor we aanlopen.
Brandertje om water te koken voor koffie of thee doen ze vaak moeilijk over maar heb kleintje die je goed kunt gebruik.

Nog een maandje wachten voor mijn 22e Pinkpop (wat eigenlijk de 24e x had moeten zijn)
 
  • Leuk
Waarderingen: LifeCanBeBeautiful

bcmrmaybe

Subheadliner
27 feb 2014
4.586
655
Inmiddels 6 mensen bij elkaar voor vrijdag vervoer van Pouw door het veelvuldig spammen van communities. Opstapplek proberen te krijgen in de omgeving van Neede, Haaksbergen, Enschede. Mocht je nog iemand weten met een vrijdagkaart en veel knaldrang dan zie ik graag een dm tegemoet.
Inmiddels is er een opstapplaats voor de vrijdag in Zwolle. Als er voldoende mensen zijn blijft ie staan.
 
  • Winning
Waarderingen: RickHuissen

rednasnamsob

Gouden Tip
25 feb 2020
373
203
Welke camping? We komen normaal donderdagavond aan en staan op parking C. Best wel een eindje wandelen naar Camping A maar dit lijkt me wel de beste camping? Kwestie van dichtbij het festival te liggen maar toch ook weer niet het feesten tot 3u wat op camping B zeker wel zo zal zijn? Is het te doen om van parking C naar Camping A te lopen? Ervaringen?
PInkpop campings Kijk hier eens. lopend van C naar A is best een stukje, maar er rijden ook pendelbussen. Camping B hoor je overigens gewoon op A ... alleen is A én het dichtste bij het festivalterrein én op het complex van de voetbalvereniging, dus helemaal vlak! Camping B is ook redelijk vlak geloof ik. op camping C stond ik in 2018, daar is het wat lastiger om een vlakke plaats te krijgen, maar wel rustig(tenzij ze Michael aan het zoeken zijn) Mijn voorkeur: Camping A: vlak en "overlast" van B valt goed mee te leven
 
  • Leuk
Waarderingen: LifeCanBeBeautiful

LifeCanBeBeautiful

Playlistbediener
16 feb 2022
48
21
PInkpop campings Kijk hier eens. lopend van C naar A is best een stukje, maar er rijden ook pendelbussen. Camping B hoor je overigens gewoon op A ... alleen is A én het dichtste bij het festivalterrein én op het complex van de voetbalvereniging, dus helemaal vlak! Camping B is ook redelijk vlak geloof ik. op camping C stond ik in 2018, daar is het wat lastiger om een vlakke plaats te krijgen, maar wel rustig(tenzij ze Michael aan het zoeken zijn) Mijn voorkeur: Camping A: vlak en "overlast" van B valt goed mee te leven
Kan je op camping A een partytentje zetten of is dat 'not done'?
 

hbeen

Nieuw lid
17 mei 2022
4
3
PInkpop campings Kijk hier eens. lopend van C naar A is best een stukje, maar er rijden ook pendelbussen. Camping B hoor je overigens gewoon op A ... alleen is A én het dichtste bij het festivalterrein én op het complex van de voetbalvereniging, dus helemaal vlak! Camping B is ook redelijk vlak geloof ik. op camping C stond ik in 2018, daar is het wat lastiger om een vlakke plaats te krijgen, maar wel rustig(tenzij ze Michael aan het zoeken zijn) Mijn voorkeur: Camping A: vlak en "overlast" van B valt goed mee te leven
Ook mijn eerste keer overnachten op Pinkpop. Wat bedoel jij precies met overlast van camping B? haha. De feesttent op die camping enzo?
 

RalphiePinkpop

Gouden Tip
25 okt 2015
372
291
Ook mijn eerste keer overnachten op Pinkpop. Wat bedoel jij precies met overlast van camping B? haha. De feesttent op die camping enzo?
Yep de feesttent van camping B hoor je af en toe wel op A en C maar ja oordopjes in en je slaapt toch wel na dagje Pinkpop. En anders pech de te gekke sfeer op Pinkpop doet t mindere slapen snel vergeten.
 
  • Leuk
Waarderingen: rednasnamsob

RickHuissen

Geliefde act
24 apr 2018
1.930
1.705
Goeie oordoppen voor s'nachts zou ik sowieso wel aanraden. In de loop der jaren vond ik de schreeuwende medekampeerders vervelender dan het geluid dat uit de feesttent kwam. En die heb je op alle campings (maar wel veruit het meeste op camping B)...
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
20.947
5.995
De app is nu officieel gelanceerd.

https://www.pinkpop.nl/2022/pinkpop-festival-app-2022/

App App hooray! Daar is ie dan! In een nieuw jasje maar nog éven handig als voorgaande jaren: de officiële Pinkpop 2022 festival app.
Maak je persoonlijk tijdschema, ontvang reminders voordat je favoriete acts het podium op gaan en vind alle laatste info over cateraars en plattegronden.

Super leuke functie: in het home-overzicht beluister je van elke act gemakkelijk even een stukje muziek, zo spot je misschien nog een leuke nieuwe act om te volgen!

Download hem hier:
IOS https://apps.apple.com/us/app/id632038365
Andriod https://play.google.com/store/apps/details?id=be.appstrakt.pinkpop

#pinkpop #pp22 #app
 
  • Leuk
Waarderingen: PJ

Heemstock1

Randprogramma
17 jun 2021
162
104
Heerlijk om te kletsen over opbouw, campings, spullen sjouwen, etc.! De voorpret is real!
Mocht iemand wat foto's van de opbouw Glampink (stadion Kaldeborn) maken, vind ik dat ook wel leuk om te zien. Maar vooral van het festival terrein natuurlijk!
 

Paddy

Headliner
16 dec 2014
6.132
4.221
tja dan lijkt het er toch op dat er meerdere festivals gaan volgen, ik zou trouwens sam fender een goede vervanger vinden, heeft die dag nog vrij en staat 17/18 op hurricane/southside.
Sam Fender een goede vervanger voor Turnstile? ?

Het ziet er naar uit, dat ze tussen hun Amerikaanse en Europese tour enkel wat meer rust wilden. De Europese tour start nu op Pinkpop, denk dat de rest gewoon blijft staan.
 

Kesselman

Support act
7 dec 2015
1.208
718
denk eraan, als je op camping a gaat staan, dat je dan niet helemaal tegen de einsteinstraat aan gaat staan, want dan zit je heel dicht bij de minli( das de hele nacht herrie)
 

Nikfestilover

Sunset slot
18 okt 2021
3.139
2.388
Ik stel de vraag toch maar even hier. Heeft iemand ervaring met een dagje naar Rock Am Ring gaan. Hoe is de sfeer normaal? Is het een dag waard of alleen weekend? Handige opbouw van het terreinv
 

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.071
10.220
Ik stel de vraag toch maar even hier. Heeft iemand ervaring met een dagje naar Rock Am Ring gaan. Hoe is de sfeer normaal? Is het een dag waard of alleen weekend? Handige opbouw van het terreinv
Ik vind het een erg fijn festival. Wel beetje spartaans qua opzet, minder franjes dan in Nl en België. Maar fijn en actief publiek en mooie locatie op het circuit boven op een heuvel. Mooi uitzicht over de omgeving. Ik ben er alleen voor weekenden geweest dus kan je niet adviseren over 1 dag
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken