Pinkpop 2022 – Nieuws en geruchten

RalphiePinkpop

Gouden Tip
25 okt 2015
372
291
Crowded House als sub met een kwartier langer, Maneskin korter. En aangezien Neil Finn en Eddie Vedder wel vaker samen op het podium hebben gestaan kan Eddie ook nu wel twee nummers meespelen. Goed plan!!
Ja Crowded House staat echt veel te vroeg in middag, had omgekeerd moeten zijn. Snap die hype rond Maneskin totaal niet.
 

Bassie78

Dagopener
23 okt 2017
505
290
Is er dit jaar ook een retourtje Pinkpop trein kaartje? Kan er niks op terugvinden of ik kijk niet goed?!
 

bcmrmaybe

Subheadliner
27 feb 2014
4.586
655
Inmiddels 6 mensen bij elkaar voor vrijdag vervoer van Pouw door het veelvuldig spammen van communities. Opstapplek proberen te krijgen in de omgeving van Neede, Haaksbergen, Enschede. Mocht je nog iemand weten met een vrijdagkaart en veel knaldrang dan zie ik graag een dm tegemoet.
 

LifeCanBeBeautiful

Playlistbediener
16 feb 2022
48
21
Het is voor mij de eerste keer dat ik meerdere dagen met overnachting naar een festival ga. Hoe nemen jullie alles mee? Tent, kleding, beetje drank,... Je kan dat toch niet allemaal in 1 keer dragen? En zijn er mensen die ook een partytent meezeulen? Lijkt me wel interessant om 's morgens gaan onder te zitten als de zon schijnt of een beetje regent. Maar ook dat is weer een enorm gesleur. Tips & ervaringen zijn welkom!
 

D02

Gouden Tip
2 jan 2019
467
190
Wat hoop ik dat
Het is voor mij de eerste keer dat ik meerdere dagen met overnachting naar een festival ga. Hoe nemen jullie alles mee? Tent, kleding, beetje drank,... Je kan dat toch niet allemaal in 1 keer dragen? En zijn er mensen die ook een partytent meezeulen? Lijkt me wel interessant om 's morgens gaan onder te zitten als de zon schijnt of een beetje regent. Maar ook dat is weer een enorm gesleur. Tips & ervaringen zijn welkom!
Ik heb altijd alles in een opvouwbare bolderkar, en een tip als je met vrienden gaat, spreek af wie wat mee neemt,als jullie bijv. allemaal een luchtbed hebben, neem dan 1 pomp mee om te delen en niet allemaal een eigen. Verder is een partytent echt wel een aanrader als de zon vol schijnt!
 
  • Leuk
Waarderingen: LifeCanBeBeautiful

theblackmadness

Sunset slot
9 sep 2019
3.463
4.245
Het is voor mij de eerste keer dat ik meerdere dagen met overnachting naar een festival ga. Hoe nemen jullie alles mee? Tent, kleding, beetje drank,... Je kan dat toch niet allemaal in 1 keer dragen? En zijn er mensen die ook een partytent meezeulen? Lijkt me wel interessant om 's morgens gaan onder te zitten als de zon schijnt of een beetje regent. Maar ook dat is weer een enorm gesleur. Tips & ervaringen zijn welkom!
Een trekkersrugzak is handig, daar kan ik alles in kwijt voor het weekend van kledij en eten.
 
  • Leuk
Waarderingen: LifeCanBeBeautiful

Royke

Dagopener
Sfeerbeheer
2 jul 2018
726
1.242
Het is voor mij de eerste keer dat ik meerdere dagen met overnachting naar een festival ga. Hoe nemen jullie alles mee? Tent, kleding, beetje drank,... Je kan dat toch niet allemaal in 1 keer dragen? En zijn er mensen die ook een partytent meezeulen? Lijkt me wel interessant om 's morgens gaan onder te zitten als de zon schijnt of een beetje regent. Maar ook dat is weer een enorm gesleur. Tips & ervaringen zijn welkom!
Wij hebben inmiddels allemaal een backpack en nemen idd ook 1 opvouwbare bolderkar mee waarmee we het drinken en evt kussens kunnen meenemen.
 

Paddy

Headliner
16 dec 2014
6.132
4.221
Eerste vraag is, hoe ga je naar Landgraaf? Met het OV, dan moet je wel alles meesjouwen. Met de auto, dan kun je meerdere keren op en neer lopen.
 

LifeCanBeBeautiful

Playlistbediener
16 feb 2022
48
21
Welke camping? We komen normaal donderdagavond aan en staan op parking C. Best wel een eindje wandelen naar Camping A maar dit lijkt me wel de beste camping? Kwestie van dichtbij het festival te liggen maar toch ook weer niet het feesten tot 3u wat op camping B zeker wel zo zal zijn? Is het te doen om van parking C naar Camping A te lopen? Ervaringen?
 

RickHuissen

Geliefde act
24 apr 2018
1.930
1.705
Welke camping? We komen normaal donderdagavond aan en staan op parking C. Best wel een eindje wandelen naar Camping A maar dit lijkt me wel de beste camping? Kwestie van dichtbij het festival te liggen maar toch ook weer niet het feesten tot 3u wat op camping B zeker wel zo zal zijn? Is het te doen om van parking C naar Camping A te lopen? Ervaringen?
Ik zou in dat geval, aangezien je over 'we' praat, mensen zo dicht mogelijk bij camping A afzetten met de spullen, en daarna de auto bij C gaan parkeren. Het is qua wandeling best te doen, want iedereen die op camping C logeert, maakt die wandeling elke dag 2x als ze naar het festivalterrein gaan, maar dat wordt wel anders als je bepakt en bezakt bent. Het is dan toch een klein half uur buffelen. Al is dit de mening van een iemand met de conditie van een dooie egel...
 
  • Leuk
Waarderingen: LifeCanBeBeautiful

Cootje

Dagopener
25 jan 2017
581
522
Welke camping? We komen normaal donderdagavond aan en staan op parking C. Best wel een eindje wandelen naar Camping A maar dit lijkt me wel de beste camping? Kwestie van dichtbij het festival te liggen maar toch ook weer niet het feesten tot 3u wat op camping B zeker wel zo zal zijn? Is het te doen om van parking C naar Camping A te lopen? Ervaringen?
Van parking C naar camping A is zeker 'n half uur sjouwen!!! En als je laat arriveert, is A vol.
Camping B is zo'n 10 min. lopen, ligt er 'n beetje aan waar de ingang is.
 

elo

Subheadliner
3 dec 2013
4.957
3.623
Zaterdag Eefje de Visser gezien in Maastricht. Enorm sterke show is dat zeg. Begrijp wel waarom zij de tent afsluit, hopelijk is het een beetje donker want de lichshow is echt geniaal.
 
  • Leuk
Waarderingen: Raskolnikov en Oasiss

RalphiePinkpop

Gouden Tip
25 okt 2015
372
291
Wat hoop ik dat

Ik heb altijd alles in een opvouwbare bolderkar, en een tip als je met vrienden gaat, spreek af wie wat mee neemt,als jullie bijv. allemaal een luchtbed hebben, neem dan 1 pomp mee om te delen en niet allemaal een eigen. Verder is een partytent echt wel een aanrader als de zon vol schijnt!
Wij hebben ook een opvouwbare bolderkar. En nemen ook altijd party tent mee. Hoop dat ze niet weer moeilijk gaan doen, zeuren vaak over de ruimte die hij inneemt. Wat bulshit is zeker op camping C waar wij staan is genoeg ruimte en hij is gewoon fijn met de zon en evt regen. Vaak doe je er ook samen mee met andere om je heen. Gezellig Pinkpopers zijn een grote familie
 

Heemstock1

Randprogramma
17 jun 2021
162
104
Het is voor mij de eerste keer dat ik meerdere dagen met overnachting naar een festival ga. Hoe nemen jullie alles mee? Tent, kleding, beetje drank,... Je kan dat toch niet allemaal in 1 keer dragen? En zijn er mensen die ook een partytent meezeulen? Lijkt me wel interessant om 's morgens gaan onder te zitten als de zon schijnt of een beetje regent. Maar ook dat is weer een enorm gesleur. Tips & ervaringen zijn welkom!
Ik heb altijd zo'n grote reiskoffer mee. Mooi stevig (want kunststof materiaal), waterdicht en zit een slotje op. Verder zitten er wieltjes onder, waardoor je het kan rollen en niet hoeft te tillen. Aan de handgreep (zo'n uitschuif ding) hing ik dan altijd de tent en wat andere spullen. Die handgreep fungeerde dan als steun. Op het asfalt werkt dat top, op gras ging het wat moeizamer omdat de wieltjes wat klein zijn, maar ik kwam er wel. Beetje half trekkend etc. Meeste van de tijd rol je toch over asfalt.

Nu moet ik wel zeggen dat wij geen partytent meenamen (want waren maar met klein groepje), niet zoveel bier (moet je alleen maar 's nachts van pissen als je wilt slapen) en geen eten (want dat haal ik gewoon). Dus we hadden niet zoveel spullen.

Dit jaar glamping, dus heb gelukkig al dat gesleep niet voor de boeg (A).
 
  • Leuk
Waarderingen: LifeCanBeBeautiful

Gebruikers die dit onderwerp bekijken