Pinkpop 2022 – Nieuws en geruchten

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.587
11.174
Floortje staat nu wel op de website, onder programma. Dus ik vermoed dat die aankondiging om 12.00 komt?
 

wenters

Gouden Tip
19 nov 2019
264
132
Ik ben dus heilig overtuigd van niet. Die pagina die hier gedeeld werd, die was er zeker, maar ze stond nog niet als onderdeel op het programma.
Absoluut wel. 10.49 heb ik hier een opmerking gemaakt over het feit dat ze tussen Selah Sue en Tones and I stond.
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.495
6.167
Da's gek, want ik heb het dus ook gecontroleerd, maar zag haar er niet tussenstaan. Misschien dat m'n cache niet helemaal meehielp?
Site was (is?) sowieso een beetje van de leg.

Had Floor Jansen trouwens op de zondag verwacht. Twee keer op één dag spelen is best veel.
 

Doom010

Randprogramma
8 jan 2016
180
49
Site was (is?) sowieso een beetje van de leg.

Had Floor Jansen trouwens op de zondag verwacht. Twee keer op één dag spelen is best veel.
Valt wel mee toch?!
Het zijn festival optredens. Optredens duren max 1 uur. 2x 1 uurtje zingen moet een pro als Floor wel aankunnen toch?!
 

elo

Headliner
3 dec 2013
5.024
3.706
Ik snap vooral niet waarom ze er moet staan nu. Geef een opkomend bandje uit de Benelux de kans man.
 
  • Leuk
Waarderingen: Timmetje

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.037
6.078
Site was (is?) sowieso een beetje van de leg.

Had Floor Jansen trouwens op de zondag verwacht. Twee keer op één dag spelen is best veel.
ze is gewoon last minute gevraagd na de Pretty Reckless cancel.
Makkelijke oplossing van Pinkpop, NL-act ook zoals ik zo last minute dacht...

Maar ik kan alleen maar zeggen dat ik hier HEEEEL blij me ben.

nu die zondag act nog... die zou met de podiumindeling mee aangekondigd worden vermoed ik (althans, ik denk dat die aankoniging al op 4-4 had moeten komen, mijn gok)
 

Rockbeer

Sunset slot
6 okt 2016
2.520
3.020
Zochten we niet nog een grote naam voor op de zondag? Misschien is Nightwish dan wel verhuisd naar de zondag en doet Floor vrijdag een solo-show?
 

Royke

Support act
Sfeerbeheer
2 jul 2018
752
1.268
Zochten we niet nog een grote naam voor op de zondag? Misschien is Nightwish dan wel verhuisd naar de zondag en doet Floor vrijdag een solo-show?
Nee, zoals de site er nu uitziet blijft Nightwish ook gewoon op vrijdag staan. Daarnaast als je Nightwish verhuisd van vrijdag naar zondag moet je weer een vervanger op vrijdag hebben.
 
  • Winning
Waarderingen: DennisvdBr

RickHuissen

Geliefde act
24 apr 2018
1.956
1.735
Ik snap vooral niet waarom ze er moet staan nu. Geef een opkomend bandje uit de Benelux de kans man.
Snap je punt wel. Echter, in dit specifieke geval krijg je wel een artiest terug op je line-up die op de geannuleerde 2020 editie stond, wat ik ook wel goed te verdedigen vind. Daarbij zie ik Floor solo wel even als een hele andere act dan Nightwish, wat het volgens mij ook wel echt is.

Een opkomende artiest uit de Benelux was ook een goed idee, maar dan wel iets exclusiefs/bijzonders. Dat Pinkpop niet ook naast Froukje en Meaux ook nog S10 neer gaat zetten ofzo, want die combi kun je nog 12 keer elders zien deze zomer...


edit: al vind ik S10 persoonlijk de leukste act van die 3, jammer dat we nét die missen in Landgraaf...
 
  • Leuk
Waarderingen: Royke

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.495
6.167
Zit wel meer overlap tussen DTRH en Pinkpop. Zou me nog steeds niet verbazen als S10 de laatste nog niet aangekondigde act is.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.037
6.078
Zit wel meer overlap tussen DTRH en Pinkpop. Zou me nog steeds niet verbazen als S10 de laatste nog niet aangekondigde act is.
dan zou ik het wel raar vinden waarom ze dan niet bij de laatste aankondingen zat, ik zie geen aanleiding om dat nog niet gedaan te hebben. Het songfestival afwachten lijkt me niet nodig, gezien waar ze al aangekondigd is, zit daar gaan gedachte meer achter dan imo
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken