Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
ze is gewoon last minute gevraagd na de Pretty Reckless cancel.
Makkelijke oplossing van Pinkpop, NL-act ook zoals ik zo last minute dacht...
Maar ik kan alleen maar zeggen dat ik hier HEEEEL blij me ben.
nu die zondag act nog... die zou met de podiumindeling mee aangekondigd worden vermoed ik (althans, ik denk dat die aankoniging al op 4-4 had moeten komen, mijn gok)
Nee, zoals de site er nu uitziet blijft Nightwish ook gewoon op vrijdag staan. Daarnaast als je Nightwish verhuisd van vrijdag naar zondag moet je weer een vervanger op vrijdag hebben.
Snap je punt wel. Echter, in dit specifieke geval krijg je wel een artiest terug op je line-up die op de geannuleerde 2020 editie stond, wat ik ook wel goed te verdedigen vind. Daarbij zie ik Floor solo wel even als een hele andere act dan Nightwish, wat het volgens mij ook wel echt is.
Een opkomende artiest uit de Benelux was ook een goed idee, maar dan wel iets exclusiefs/bijzonders. Dat Pinkpop niet ook naast Froukje en Meaux ook nog S10 neer gaat zetten ofzo, want die combi kun je nog 12 keer elders zien deze zomer...
edit: al vind ik S10 persoonlijk de leukste act van die 3, jammer dat we nét die missen in Landgraaf...
dan zou ik het wel raar vinden waarom ze dan niet bij de laatste aankondingen zat, ik zie geen aanleiding om dat nog niet gedaan te hebben. Het songfestival afwachten lijkt me niet nodig, gezien waar ze al aangekondigd is, zit daar gaan gedachte meer achter dan imo