Pinkpop 2022 – Nieuws en geruchten

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.030
6.064
Nog niemand een hint naar Beppie Kraft uit het filmpje gehaald ?

Carnaval Vastelaovend GIF by Lex Uiting
 
  • Leuk
Waarderingen: saurus en Bassie78

rednasnamsob

Gouden Tip
25 feb 2020
379
209
wat krijg ik er zin in eindelijk weer!
welke acts kijken jullie het meeste naar uit?
tja.... heel stom misschien, maar Metallica is toch wel een bucketlist dingetje voor mij. En verder niet specifiek een act waar ik naar uit kijk. Ik kijk uit naar het hele festival! Zeker na het filmpje van gisteren!
 
  • Confetti
Waarderingen: DennisvdBr

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.030
6.064
welke acts kijken jullie het meeste naar uit?
sowieso, Pearl Jam, Metallica en Volbeat (!).
ook Nightwish (!), Greta van Fleet, Royal Blood (!), Maneskin, Kaleo, Crowded House, Ziggy Marley.
en ik hoop dat ik Nederlandse acts, Danny Vera (!), My Baby, Blaudzun, Chef'Special, Son Mieux (!), Nona en Navarone kan meepakken (NL-acts afhankelijk van het tijdschema/clashes)
 

mart1234

Support act
27 nov 2019
865
349
ik zelf kijk vooral uit naar Metallica, Nightwish, Royal Blood, Deftones, Nothing but Thieves, Volbeat en Interpol.
en dan mis ik nog een heleboel die ik ook graag wil zien zoals.
idles, GvF, frank carter, inhaler, Kenny Hoopla, Sea Girls, Maneskin en 21P
 
Laatst bewerkt:
  • Confetti
Waarderingen: DennisvdBr

RickHuissen

Geliefde act
24 apr 2018
1.950
1.729
Ik kijk het meest uit naar Nightwish, Pearl Jam, Crowded House, Interpol en Volbeat.

Daarnaast ga ik ook vast en zeker genieten van Metallica, Danny Vera, Idles, Nona, Son Mieux, Frank Carter, Chef'Special, Deftones, Royal Blood, Inhaler, Navarone, Eefje de Visser, De Staat en Imagine Dragons...
 
  • Confetti
Waarderingen: DennisvdBr

RubenFrusciante

Sunset slot
11 feb 2017
2.404
3.370
Eerste keer Pinkpop, zin in!
Kijk het meeste uit naar:
1. Pearl Jam (gezien de band die ze met Pinkpop hebben moet dit geweldig worden, eerste show van de Europese tourleg ook)
2. Metallica (nog nooit gezien)
3. Deftones (redelijk recent pas echt veel gaan luisteren)
4. Interpol (zou eigenlijk #1 of #2 zijn, maar kan wat dood vallen als ze vroeg geprogrammeerd staan, en heb ze dan al 3 keer gezien in de afgelopen 2 weken)
5. Ziggy Marley (waanzinnig Bob Marley fan)
6. Greta van Fleet (die RW19 show nog steeds één van m'n favorieten)
7. Royal Blood (uurtje springen en die AFAS show vorige maand was bruut) of Maneskin (ligt eraan welke van de 2 vóór Pearl Jam speelt, want ga sowieso voorvak proberen te staan om PJ te zien)
8. IDLES (aangezien ik die op RW waarschijnlijk moet missen voor Turnstile)
9. Volbeat (nog nooit gezien en zal vast een goede show worden)
10. Froukje (want Froukje)
Verder ook zin om de volgende acts, afhankelijk van clashes misschien, te zien: Nile Rodgers & Chic, Nightwish, Eefje de Visser, Courtney Barnett, Kacey Musgraves en Inhaler.
 

neus

Dagopener
16 mrt 2019
580
298
Ik weet nu al dat wij het lastig gaan krijgen met een planning maken :) Normaal vind ik het wel erg tof om bij de headliners een beetje vooraan te staan, dat is wel een veel betere beleving in mijn ogen. Maar dan moet je weer zoveel andere toffe bands missen... niet te doen dit :).

Vooral vrijdag moeten we dus echt moeilijke keuzes gaan maken vrees ik, maar twenty one pilots wil ik wel heel graag bij zijn. Zeterdag voor mij wat minder must sees, dus hopelijk een beetje vooraan bij Pearl Jam. En zondag hopen dat Volbeat op main staat, en we dus daar kunnen blijven :)
 
  • Confetti
Waarderingen: DennisvdBr

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.030
6.064
tja precies dat, ik hoop dat TOP noord afsluit en Nightwish de Main-sub is, zodat ik aan "SOUTH" kan blijven staan en vooraan bij Metallica.
Pearl Jam, zou ik ook willen vooraan, maar met Royal Blood en Maneskin lukt dat waarschijnlijk niet.
Imagine Dragons gaat sowieso op afstandje worden met de laatste munten bij de bar (en frinkandellen)...
 

bootje76

Randprogramma
17 feb 2019
187
154
Ik heb zoveel last van knaldrang dat ik zelfs bij Kensington vooraan ga staan, ook zonder bevestiging. Waarschijnlijk ga ik het niet zolang volhouden zonder live muziek en meld ik me op zondag 12 juni al bij Parkpop...?
 

RalphiePinkpop

Gouden Tip
25 okt 2015
393
300
Ik kan het me gewoon haast niet voorstellen dat we binnenkort weer met z’n alle op dat grasveldje in Landgraaf staan. Ik kijk er zo enorm naar uit. Dat het me niet uitmaken wie er op het podium staat. Wat word dit een mooi weekend. 2 jaar aan energie eruit knallen.
En of ik er zin in heb. Echt niet normaal. Denk dat ik gek wordt als ik Megaland op loop ?

I’ll be back
 
  • Confetti
  • Leuk
Waarderingen: DennisvdBr en Bassie78

Gebruikers die dit onderwerp bekijken