Pinkpop 2022 – Nieuws en geruchten

elo

Subheadliner
3 dec 2013
4.959
3.626
Definieer jeugd. Ik vind Little Simz, Glass Animals (en trouwens evengoed de andere namen hoor) niet per se namen voor "de jeugd". Ik denk dat "de jeugd" trouwens juist op Pinkpop enorm aan z'n trekken zal komen.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
20.948
5.995
https://www.tubantia.nl/enschede/in...r-dit-jaar-eindelijk-echt-te-spelen~a2e02c15/

In Twente opgerichte band Ten Times a Million stond al drie keer op de poster van Pinkpop, maar hoopt er dit jaar eindelijk écht te spelen​


ENSCHEDE - Is er als Nederlandse rockband een groter podium dan Pinkpop, het oudste popfestival van ons land? De in Twente opgerichte band Ten Times a Million stond al drie keer op het affiche van het festival in Limburg, maar wacht vanwege corona nog steeds op het Pinkpop-debuut. Is driemaal scheepsrecht in 2022?

volledige artikel :
https://www.tubantia.nl/enschede/in...r-dit-jaar-eindelijk-echt-te-spelen~a2e02c15/
 
  • Leuk
Waarderingen: Nikfestilover en Brian

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
20.948
5.995
Zijn er grootse plannen voor de vergroting van Stage 4?

1643274372046.png

plan om bossage te kappen tussen Megaland en autokino


1643274532038.png
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
20.948
5.995
is best een fikse lel als je het in verhouding ziet met opgebouwd terrein overigens

1643275105951.png
 

Oasiss

Subheadliner
4 okt 2016
4.154
4.345
Lijkt mij ook wel fijn om het concept daarvan wat groter te maken inderdaad. Kwam daar altijd heel graag voor het eten, maar soms was het inderdaad zo'n mierenhoop dat ik ook maar even oversloeg. Stage 4 hoeft voor mij niet perse heel veel groter, ook met dit formaat kun je er best wat leuks wegzetten.
 
  • Leuk
Waarderingen: Rick1617899545

Landgraver

Support act
13 apr 2021
893
423
Ok, die paar bomen en struiken zullen wel het verschil niet meer maken.Genoeg plekken in Landgraaf om dat te compenseren.Erger vind ik het licht monument wat in aanbouw is op de top van de Wilhelmina berg naast Snowworld.Belachelijk duur en dat voor een jaar ( daarna kosten voor Landgraaf / parkstad ).
 
  • Winning
Waarderingen: DennisvdBr

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
20.948
5.995
bah... met het bekijken van die luchtfoto's kriebelt het toch weer!!


Lonely Miss You GIF
 
  • Verdrietig
  • Leuk
Waarderingen: T. Roses en Oasiss

RickHuissen

Geliefde act
24 apr 2018
1.930
1.705
Alhoewel bomen kappen in de basis altijd een -1 is voor mij, denk ik dat het als festivalterrein wel heel veel verbeteringen oplevert. Je hoofdingang hoeft niet meer met een bocht eromheen, maar komt nu echt midden op het terrein uit. Ik ben dus naast wat het met stage 4 en de kalm aan laan doet, ook heel erg benieuwd wat het doet met de hoek waar de merchandise en de garden of love zitten. Sterker nog: daar zie ik stage 4 wel naartoe verhuizen...
 
  • Leuk
Waarderingen: Joslittel en Oasiss

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
20.948
5.995
Alhoewel bomen kappen in de basis altijd een -1 is voor mij, denk ik dat het als festivalterrein wel heel veel verbeteringen oplevert. Je hoofdingang hoeft niet meer met een bocht eromheen, maar komt nu echt midden op het terrein uit. Ik ben dus naast wat het met stage 4 en de kalm aan laan doet, ook heel erg benieuwd wat het doet met de hoek waar de merchandise en de garden of love zitten. Sterker nog: daar zie ik stage 4 wel naartoe verhuizen...
aangezien gezegd is dat Stage 4 meer toeschouwer capaciteit gaat krijgen en open air, denk ik niet dat Stage 4 gaat verschuiven naar Merch/Garden of Love. Het stukje Garden of Love is echt niet zo groot hoor.

Als dat stuk bos er bij komt, is het stuk terrein van de autokino/stage 4 gok ik ongeveer 75% (?) van de oppervlakte van Noord/IBA gedeelte

1643280615750.png
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken