Pinkpop 2022 – Nieuws en geruchten

Nikfestilover

Sunset slot
18 okt 2021
3.139
2.388
Die prijzen ook.... 224,99 voor een normaal ticket. Voor een festival van één dag.

Edit: Al staat bovenaan die pagina ''Tickets Starting At $19,99 down.
Celine Dion , Elton John en Andrea Bocelli …. lekker achteraan voor meer dan 180 euro in Nederland. En dat is voor een artiest ?.

Plus…Amerikaanse prijzen zijn altijd hoger vooral in LA. Even uiteten kost je daar een fortuin.
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.382
6.059
Celine Dion , Elton John en Andrea Bocelli …. lekker achteraan voor meer dan 180 euro in Nederland. En dat is voor een artiest ?.

Plus…Amerikaanse prijzen zijn altijd hoger vooral in LA. Even uiteten kost je daar een fortuin.
Elton John was geen 180 euro voor een ticket op tweede rang in Nederland.... in Ziggo Dome iets van 70 euro voor een kaartje betaalt voor de eerste rang. :)

Celine Dion en Andrea Bocelli kosten ook bij lange na geen 180 euro voor een rang 2 ticket trouwens.
 

Nikfestilover

Sunset slot
18 okt 2021
3.139
2.388
Wellicht handig om te weten dat een Avril Lavigne voor 47 euro in de AFAS live staat. Maar haar hele Europese tour is uitverkocht.

Festivals die een Avril Lavigne of Paramore boeken scoren met fans.

Pinkpop boekte in 2016 All Time Low ze hebben hier veel fans mee gelokt. Pukkelpop boekt soms nog dergelijke acts. Rock Werchter probeert het nu met Sum41.

Pinkpop mist hier denk ik iets en ze zouden meer van deze acts proberen te moeten boeken. Ze proberen het dit jaar in ieder geval met Maneskin al is dat niet meer zo uniek als elk festival ze boekt.
 

Nikfestilover

Sunset slot
18 okt 2021
3.139
2.388
Elton John was geen 180 euro voor een ticket op tweede rang in Nederland.... in Ziggo Dome iets van 70 euro voor een kaartje betaalt voor de eerste rang. :)
Opvallend dat grote prijsverschil. In Keulen betaal je “gemiddeld “180 euro voor een normaal ticket.

Golden circle 381 euro in Keulen ?.

Excuses dan. Ik had even de Duitse prijzen in mijn hoofd.

Wilde met deze line Up alleen maar aangeven dat ik het knap vind dat ze dit op een dag weten te boeken. Dit zou in Nederland niet lukken.
 

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.072
10.220
Nou. Smaken verschillen. Ik word er wel blij van, niet zozeer de headliners maar de kleine namen. Wolf Alice, Motionless in White, Ice Nine Kills, Car seat Headrest. My Chemical Romance dan als headliner. Sat gaat uitverkopen, geen twijfel over mogelijk.
 

theblackmadness

Sunset slot
9 sep 2019
3.463
4.245
Nou. Smaken verschillen. Ik word er wel blij van, niet zozeer de headliners maar de kleine namen. Wolf Alice, Motionless in White, Ice Nine Kills, Car seat Headrest. My Chemical Romance dan als headliner. Sat gaat uitverkopen, geen twijfel over mogelijk.
Ja ik heb hetzelfde idd, vooral voor de kleine namen
 

Oasiss

Subheadliner
4 okt 2016
4.154
4.345
Nou. Smaken verschillen. Ik word er wel blij van, niet zozeer de headliners maar de kleine namen. Wolf Alice, Motionless in White, Ice Nine Kills, Car seat Headrest. My Chemical Romance dan als headliner. Sat gaat uitverkopen, geen twijfel over mogelijk.
Oké, car seat headrest is wel tof. En welcome to the black parade misschien ook. En vroeger was ik verliefd op Avril. Gratis zou ik wel gaan.
 
  • Leuk
Waarderingen: Joslittel

Nikfestilover

Sunset slot
18 okt 2021
3.139
2.388
Nou. Smaken verschillen. Ik word er wel blij van, niet zozeer de headliners maar de kleine namen. Wolf Alice, Motionless in White, Ice Nine Kills, Car seat Headrest. My Chemical Romance dan als headliner. Sat gaat uitverkopen, geen twijfel over mogelijk.
Yesss! Je begrijpt het ☺️
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken