Pinkpop 2022 – Nieuws en geruchten

Rockbeer

Sunset slot
6 okt 2016
2.771
3.525
Dit wordt nog een hele heisa rondom het reizen. Donderdag-zaterdag-zondag Graspop en vrijdag Pinkpop. Wie verzint het ook om een festival met Metallica én Nightwish op nog geen anderhalf uur rijden van een groot metalfestival te zetten in dezelfde periode.
 
  • Leuk
Waarderingen: rhcp

PimSp

Geliefde act
15 dec 2014
1.513
796
Ik wilde net die van Maneskin ook al posten. Maar dat was een tijdje terug al gelekt door hun, toch? Stond volgens mij toen op Google onder hun tourschema kan ik me herinneren.
 

JPF

Randprogramma
23 sep 2016
209
110
Ieder jaar zulke hooggespannen verwachtingen, en dan..... reality bites. Misschien komen Nirvana, Prince, Led Zeppelin en David Bowie volgend jaar. Ook goede kans voor Michael Jackson, Amy Winehouse of Tina Turner.
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.973
2.038
Ieder jaar zulke hooggespannen verwachtingen, en dan..... reality bites. Misschien komen Nirvana, Prince, Led Zeppelin en David Bowie volgend jaar. Ook goede kans voor Michael Jackson, Amy Winehouse of Tina Turner.
Je vergeet Dire Straits en The Police welke een paar jaar geleden nog door Smeets zelf werden genoemd…..
 

JPF

Randprogramma
23 sep 2016
209
110
Inderdaad. Meer dan genoeg om uit te kiezen. Zal vast wel nog een paar grootheden om aan de lijst toe te voegen.
 

elo

Headliner
3 dec 2013
5.590
4.689
Wat me nu dus te binnen schiet: het zou Pinkpop kennende niet eens heel gek zijn om Nightwish het Noordpodium te laten afsluiten. Schemering, kunnen ze 1:15h spelen, ik zie het wel gebeuren. En dan op Mainstage: Maneskin - NBT - 21P - Metallica...
 
  • Leuk
Waarderingen: RalphiePinkpop

Rockbeer

Sunset slot
6 okt 2016
2.771
3.525
Wat me nu dus te binnen schiet: het zou Pinkpop kennende niet eens heel gek zijn om Nightwish het Noordpodium te laten afsluiten. Schemering, kunnen ze 1:15h spelen, ik zie het wel gebeuren. En dan op Mainstage: Maneskin - NBT - 21P - Metallica...
Dit is ook mijn grote vrees. Pinkpop heeft er een handje van om een popact te laten subben op de Main Stage voor de gitaren op MS en na de gitaren op Noord.
 

Chiel

Support act
18 jul 2014
1.107
581
Was in 2002 ook al een ramp.
System of a Down op het noordpodium en Rammstein als afsluitende act.
Helaas System of a Down toen maar half gezien aangezien ik Rammstein toen nog nooit gezien had.
 
  • Leuk
Waarderingen: Bassie78

Bassie78

Dagopener
23 okt 2017
563
359
Wat me nu dus te binnen schiet: het zou Pinkpop kennende niet eens heel gek zijn om Nightwish het Noordpodium te laten afsluiten. Schemering, kunnen ze 1:15h spelen, ik zie het wel gebeuren. En dan op Mainstage: Maneskin - NBT - 21P - Metallica...
Hoop het niet! Lenny Kravitz speelde ook een set van 1:15 dus hopelijk zetten ze Nightwish lekker op MainStage voor Metallica. TOP hoef ik persoonlijk niet perse te zien!
 

PP1980

Gouden Tip
2 feb 2017
390
241
Ieder jaar zulke hooggespannen verwachtingen, en dan..... reality bites. Misschien komen Nirvana, Prince, Led Zeppelin en David Bowie volgend jaar. Ook goede kans voor Michael Jackson, Amy Winehouse of Tina Turner.
Je bent wel in een grafstemming na bekendmaking.
Even wachten wat het totaalpakket wordt en als Placebo en Volbeat worden toegevoegd dan is het een geweldige editie!!
 

rhcp

Dagopener
18 okt 2018
677
248
Stromae kunnen we trouwens ook wel afschrijven nu, zie geen plek meer voor hem, grote kans voor dtrh?
 
  • Confetti
Waarderingen: DennisvdBr

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.472
6.718
Stromae kunnen we trouwens ook wel afschrijven nu, zie geen plek meer voor hem, grote kans voor dtrh?
vind ik niet zo erg hoor ?

Zou Lost Frequencies afsluiten als DJ act?
nee, Pearl Jam tot tegen 00:00. De eindtijd van zaterdag staat sinds gisteren middag weer op 00:00.

Screenshot_20211102-062054-098.png


De site van Pinkpop heeft trouwens moeite als je op bepaalde menu's of links klikt, gaat eerst naar de frontpage en met tweede keer klikken volgt die pas het menu of de link... Vervelend, zeker nu de site zo'n mooie opfrisbeurt heeft gehad beetje jammer?
 

elo

Headliner
3 dec 2013
5.590
4.689
Toch jammer dat er zo te zien wederom geen acts tijdens de headliner spelen. Een Charli XCX of Brockhampton (of weet ik veel wat) tijdens Pearl Jam en Metallica zou toch niet tevee gevraagd moeten zijn? Enfin, dat gaat nooit gebeuren. Enkel stage 4 zou kunnen, wat dan vaak weer te klein is om een noemenswaardige artiest te plaatsen.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken