Pinkpop 2022 – Nieuws en geruchten

Bassie78

Dagopener
23 okt 2017
505
290
Misschien niet iets meer voor Pinkpop maar zou Genesis nog een optie zijn denken jullie? Enkel Europa ontbreekt nog bij hun nieuwe tour na data in de UK en USA in okt nov dec. Goede kans dus dat ze volgend jaar zomer in Europa zijn. Al denk Ik dat ze eerder voor eigen shows gaan en nu ik er verder over nadenk. Onze Phil zit waarschijnlijk heel het concert op een stoel...... Zal wel Goffertpark worden.....
Van mij mogen ze! Zie het alleen niet gebeuren jammer genoeg. Zal wel Arena/Goffert worden.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
20.946
5.995
stel...

We zouden uitgaan van de mogelijkheid die bij Mad Cool ontstaat op de openingsdag.
Metallica - Twenty One Pilots - Placebo en dan nog Nothing But Thieves. Zou dat imo een sterke vrijdag worden... plus, dan moet ik uiteindelijk ook toegeven, zoals een aantal hier al aangaven dat Placebo op de vrijdag een mogelijkheid zou zijn met NBT er onder... Maar in geval van Placebo geef ik graag toe dat ik verkeerd zat in de verwachting dat ze niet kwamen (ik zeg doen).

kijkend naar de mogelijkheden, TOP die dag open, Placebo die dag beschikbaar, NBT al aangekondigd... Metallica een heerlijk gerucht om er bij te hebben!!
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
20.946
5.995
Metallica half bevestigd door MadCool, Donderdag zal Pinkpop weer wakker worden verwacht ik.


En dit zie ik dan ook wel gebeuren
ja de vraag is of Metallica in de race is voor Pinkpop, uiteraard...
die vrijdag kan nog altijd met Red Hot Chili Peppers gaan komen he, met 87% dagtickets verkocht heeft die dag wel die richting mee.
Maar, heb toch zo'n vermoeden dat RHCP her en der uit plannen verdwenen kan zijn. En... des te langer dat duurt, hoe meer het er op lijkt.

Ik denk wel, stel Metallica gaat het worden op de Pinkpop vrijdag (of de zondag), dat de derde headliner niet in de stevige rock hoek te zoeken is.
Waarmee ik ook denk dat Muse of RHCP bijvoorbeeld er dan niet nog bij komt.
De derde zal dan toch Malone binnengehengeld kunnen worden, of Pinkpop moet kunnen uitpakken met een grotere vis als Springsteen, Coldplay, Beyonce of een andere pop headliner...

misschien komen we er deze week nog wel achter, dat hoop ik toch ook. Als Pinkpop niet met meer namen komt aankomend weekend, zijn er sowieso meer namen aan te wijzen die de schijn behoorlijk mee hebben.
 
  • Leuk
Waarderingen: Bassie78

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.380
6.059
Wat ik me afvraag.

Hoe kan het dat als je op



zoekt een HTP error krijgt?

Maar bij bijvoorbeeld Muse of Metallica

https://www.pinkpop.nl/2022/line-up/muse

https://www.pinkpop.nl/2022/line-up/metallica

Een ''Helaas'' pagina?

Bij Kensington en 21 Pilots krijg je bv ook een HTP error.



Niet heel bijzonder of opmerkelijk maar was wel nieuwsgierig. Iemand die weet waar dat verschil in zit?

(ja, ik heb teveel tijd over vandaag :p)
 
Laatst bewerkt:

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
20.946
5.995
Schrijf Crowded House maar op. Dat kan bijna niet mislopen met dat concert in de Lotto Arena zo dichtbij.
zijn door Lotto wel afgeschreven voor TW Classic... Maar nog altijd in de race voor Pinkpop.
Kan ook zijn dat ze afvallen voor TWC door eventueel verplaatsing van datum? Wat dan weer The Killers plausibel maakt voor de Pinkpop zondag (ik zeg als sub voor Springsteen...)
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.380
6.059
Misschien ligt het aan mij maar ik zie The Killers niet voor minder dan een headlinerspot naar Pinkpop komen.
 

visdave34

Sunset slot
Sfeerbeheer
13 jan 2014
2.939
492
Misschien ligt het aan mij maar ik zie The Killers niet voor minder dan een headlinerspot naar Pinkpop komen.
Ik zie die met alle plezier een sub plekje voor hun grote idool The Boss innemen hoor... En op TWC stonden ze oorspronkelijk ook sub toch?
 

RickHuissen

Geliefde act
24 apr 2018
1.929
1.705
The Killers waren 10 jaar terug nog headliner, maar komen tegenwoordig niet meer met die spot weg. Datzelfde zag je ook bij bijvoorbeeld Placebo en Snow Patrol. Daar is niks mis mee, en zo zouden ze het zelf ook moeten zien...
 

Oasiss

Subheadliner
4 okt 2016
4.154
4.345
The Killers headlineden (glansrijk) Glastonbury als niet Britse band twee jaar geleden. Die gaan echt niet naar Pinkpop komen om de tweede viool te spelen, al speelt Bruce Springsteen daarna.
 
  • Leuk
Waarderingen: Timmetje

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
20.946
5.995
Wat ik toch telkens in mijn hoofd heb... Hoe langer geleden des te meer ik de headliner meer relevant vind voor Pinkpop en daarnaast minder op het Pinkpop podium gestaan is nog relevanter...
Pearl Jam is toch echt 2018, heel kort geleden (sorry, imo te kort, maar ik maak graag een uitzondering voor PJ)
Als ik dan denk aan de namen:
- Red Hot Chili Peppers : 2016 (4x)
- Muse : 2015 (5x)
- Metallica : 2014 (2x)
- The Killers : 2013 (2x)
- Springsteen : 2012 (2x)
- Coldplay : 2011 (1x)
- nog nooit geweest: bijvoorbeeld Post Malone...

ik vind 5 jaar minstens de grens, nu na 2 jaar corona afwezigheid misschien zelfs 6 jaar. Komen zowat 'alle' terugkeer headliners wel in aanmerking wat dat betreft om op Pinkpop niet te veel herhalingen te hebben.

Pinkpop kan wat dat betreft goede zaken doen bij ook vaste bezoekers denk ik. Naast PJ is dat wel nodig denk ik, ook voor mensen die niet geïnteresseerd zijn in Pearl Jam.

Ik kijk er niet gek van op,
Metallica - Pearl Jam - Springsteen
Waarbij Metallica een festival tour pakt, Pearl Jam op herhaling komt en Springsteen als Benelux exclusief...

Dromen mag...
 

Bassie78

Dagopener
23 okt 2017
505
290
Volgens mij ben ik één van de weinige die geen Bruce Springsteen fan is ? Hoe groot hij ook is heb helemaal niets met zijn muziek! Snap wel dat de meeste hem graag terug zien maar of het ook gebeurd?
Ik ga nog steeds van uit dat er een Pop headliner komt naast PJ en RHCP/Muse! Post Malone lijkt steeds zekerder te worden maar op welke positie dat is de vraag….
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
20.946
5.995
Hadden we al gezien ;)

Lijken wel FR 8 Metallica te hebben? Of zie ik dat verkeerd?

BTW dat Hellfest tikt ontzettend tegen aankondiging aan...
Zeker nu Zegut een afbeelding plaatst... Met een mogelijke leak of mogelijk een fake poster?
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken