Pinkpop 2022 – Nieuws en geruchten

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.493
6.166
Even met bron, Facebook

Wie denk jij dat de volgende headliner gaat zijn voor Pinkpop 2022? Drop je antwoord hieronder en maak kans op twee tickets voor het festival volgend jaar.
?

Zaterdag om 12:15 maakt Rob van de Radio op 3FM bekend wie het is en krijgt de winnaar een bericht van ons.
 
  • Leuk
Waarderingen: DennisvdBr

RubenFrusciante

Sunset slot
11 feb 2017
2.411
3.380
Opvallend: Er wordt hier niet gesproken over de derde headliner, maar over de volgende.
Denk dat het toch een headliner voor het Noordpodium gaat worden
Ik snap je denkwijze, maar het lijkt me niet dat Pinkpop dat een headliner noemt. Zou niet teveel achter het woord 'volgende' zoeken.
Ik vind het een leuk initiatief, via de radio in het weekend waar je normaal gesproken je festival had moeten houden, je derde headliner bekend maken.
Zal wel gewoon een artiest worden die toch al data bekend heeft, ik gok op Muse of Dua Lipa.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.037
6.078
Hoe dan ook, ik ben er bang voor dat als het Muse niet zou zijn, het alleen voor me zou kunnen tegenvallen... (of ze moeten onverhoopt Volbeat hebben doorgeschoven).
Maar ben wel bang dat als het vandaag bekend wordt, met Metallica en Pearl Jam al op het affiche, ik verwachtingen moet temperen en daarbij ik sowieso al geen recht heb tot klagen met die twee headliners ;) maar maakt wel ongeduldig...
 

rhcp

Dagopener
18 okt 2018
677
248
Wel heel toevallig ja... Ik vind veel namen goed als headliner, maar the streamers vind ik echt belachelijk. Sorry maar daar zouden ze mij alles behalve blij mee maken.

Edit: en die kunnen ze makkelijk interviewen. Een post malone bijv. zie ik niet zo snel ff bellen met 3fm
 

rhcp

Dagopener
18 okt 2018
677
248
Een suzan en freek en miss Montreal hoef ik geen pinkpop zien af te sluiten :ROFLMAO: dat zou de eerste keer van de 3 jaar dat ik er geweest ben eerder het terrein te verlaten
 

RalphiePinkpop

Gouden Tip
25 okt 2015
396
302
Kunnen slapen @DennisvdBr ? Ik heb er even over nagedacht en het wordt Armin van Buren of Martin Garrix, als dance afsluiter op de zondag. Kan daarvoor nog een wat grotere naam zoals Post Malone. Dan kan 3fm inderdaad spreken over een headliner en ook het type artiest dat ze voor de microfoon kunnen krijgen op een zaterdag.
Heb niet zoveel met een dance act als Martin Garrix of Armin van Buuren. Maar Post Malone ervoor teken ik voor. Al zie ik liever een grotere headliner. En nee dat is die duffe Borsato niet die hoort echt niet thuis op Pinkpop dat is echt vreselijk
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.493
6.166
Zou ik dan best wel weer ludiek vinden. Maar zet ze dan lekker op een speciale dag ervoor oid.
Een soort extra Pinkpop dag met de Streamers.

Zou wel ''volgende'' headliner verklaren, als er vier dagen zouden zijn is het inderdaad niet de laatste. :p
 
  • Leuk
Waarderingen: Rick1617899545 en rhcp

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.037
6.078
Ik kan me het eigenlijk ook geheel niet voorstellen dat Pinkpop een nationale act als headliner zet? Ik kan het me niet voorstellen.

Door Murray pas nog aangegeven dat Pinkpop het moet hebben van de internationale headliners... Ik kan het me dus echt niet voorstellen!
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.493
6.166
Ik lees nu dat AD artikel pas en er staat toch duidelijk

Maar het lijkt mij, en ik denk mijn mede streamerts ook, een goed plan om eerst maar eens allemaal individueel een festivalseizoentje te knallen.

Geen paniek nodig dus. :p
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.586
11.170
Ik sprak gisteren een vriend, geen idee waar hij het vandaan had, maar die had het over Ed Sheeran...
 

tom93

Dagopener
24 apr 2019
608
280
Volgens mij heeft 3FM ook wel goede contacten met Sheeran, dus daarom dat ik dat ook denk. Hoeft van mij totaal niet, maat daarmee trek je wel een heel ander publiek binnen (tienermeiden vooral) dan bij Pearl Jam en Metallica. Zou wel een logische naam zijn naast twee rockheadliners.
 

Brian

Headliner
Sfeerbeheer
16 jun 2015
5.304
6.506
Ed Sheeran zou wel een stuntje zijn hoor. Past eigenlijk precies op Pinkpop.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken