Pinkpop 2020 – Nieuws en geruchten

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.682
1.847
Ik denk dat we PP dit jaar gaan skippen……..het is gewoon mwoah…….Er is niet 1 ding waar ik van zeg dat MOET ik echt zien. Zoals het er zo uitziet gaat die kaartverkoop rustig hoor Dennis. Ik zou me niet al te druk maken. Tenzij AC/DC komt maar dat acht ik heel onwaarschijnlijk.

Ik vind de vrijdag er nog goed uit zien. Voor de rest kan ik je volledig volgen. Ticketmaster gaat niet vastlopen idd....
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.682
1.847
Thijs wrote:

Timmetje wrote:
Ik verwacht headliner drie morgen, 16u.
En het is idd niet Timberlake.
1f609.svg



Sinds wanneer ben jij de persoon met inside info?
1f609.svg


Ja ik ben ook erg benieuwd wat hier achter zit.
Aangezien Tim vanaf het eerste moment dat hij genoemd werd al JT aan het afkraken is, heb ik voorlopig het idee dat hij alleen maar aan het trollen bent vanwege zijn eigen smaak. Maar we zullen het morgen zien heh. Hoop van harte op een verrassing, kan het geruchtencircuit wel gebruiken.

Het zijn aannames naar aanleiding van het bericht op efestivals. Morgen geen headliner. Die komt pas in december. En dat is mijn aanname nav sommige posts op verschillende forums........
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.382
6.059
Zijn geen aannames nav Efestivals.
Ik verwacht idd de laatste headliner morgenmiddag en heb van iemand dichter bij het vuur vernomen dat het geen Timberlake (op Pinkpop) gaat zijn.
Maar kan er evengoed gewoon naast zitten hoor.
We zullen het morgen zien. :)

Wel jammer dat we 21 Pilots nu helemaal kunnen afschrijven. Die hadden die vrijdag echt afgemaakt.
 

Chef

Campingartiest
13 dec 2013
70
0
Mensen,
Lees normaal alleen maar mee. Maar is Tame Impala eigenlijk nog een optie? Gaan toch touren met een nieuw album in 2020.
 

rhcp

Dagopener
18 okt 2018
677
248
Ik snap niet waarom iedereen TOP afschrijven. Nothing But Thieves stond in 2018 ergens in de middag, op rock werchter 2 band van de dag op main. Ik zou TOP daarom nog zeker niet uitsluiten :wink: denk maar aan George Ezra en the 1975 dit jaar waarvan sommige dachten dat ze sub zouden zijn.
 

Oasiss

Subheadliner
4 okt 2016
4.154
4.345
Maar TOP zal toch niet North afsluiten? Dat is voor hen te klein en voor Kensington al helemaal.
 

Oasiss

Subheadliner
4 okt 2016
4.154
4.345
Chef wrote:
Mensen,
Lees normaal alleen maar mee. Maar is Tame Impala eigenlijk nog een optie? Gaan toch touren met een nieuw album in 2020.

Ik hoop het! Hele vette show op Lowlands dit jaar.
Mag van mij als sub voor Paul McCartney op de zondag
1f609.svg

In dat geval koop ik wél zaterdag al een ticket ;).
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.682
1.847
Zijn geen aannames nav Efestivals.
Ik verwacht idd de laatste headliner morgenmiddag en heb van iemand dichter bij het vuur vernomen dat het geen Timberlake (op Pinkpop) gaat zijn.
Maar kan er evengoed gewoon naast zitten hoor.
We zullen het morgen zien.
1f642.svg


Wel jammer dat we 21 Pilots nu helemaal kunnen afschrijven. Die hadden die vrijdag echt afgemaakt.

Oké alle begrip!
Gezien de reacties van de Griek op het PJ forum doe ik.een unibetje op Pearl Jam. Hij heeft recente info van paar dagen oud die hij niet kan delen. Er was normaal gesproken 1 land in de tourlijst met 2 optredens. Dat was Duitsland. Als de plannen doorgaan komt er nog 1 land bij. Daar komt PP om de hoek kijken denk ik zelf. Hij verwacht dat eea snel kan gaan mbt tot bekend maken....al kan het ook nog 2 weken duren..
 

wenters

Gouden Tip
19 nov 2019
263
132
<Wel jammer dat we 21 Pilots nu helemaal kunnen afschrijven. Die hadden die vrijdag echt afgemaakt.>

Hoezo zouden hun niet op de zaterdag of zondag kunnen staan?
 

thedude182

Playlistbediener
11 dec 2013
47
1
Taylor Swift headliner op laatste dag? Zoals iemand eerder zei: Rock - Hiphop - Pop combi?
Redenering erachter: Jan zei dat die NIET zou komen. Dus dan is het een zekerheid dat ze er wel staat :cool:
https://www.ad.nl/show/taylor-swift-op-europese-festivals-maar-slaat-pinkpop-over~ae3549d7/
 

RickHuissen

Geliefde act
24 apr 2018
1.930
1.705
Ik gok dat Kensington de sub voor de vrijdag is en Nothing but Thieves Noord afsluiter.. Of andersom, maar denk ook dat we 21P kunnen wegstrepen.. Jammer, dat had de vrijdag zeer sterk gemaakt.

Weet het wel zeker. Kensington past niet op 3FM stage. Echt kaartverkoop boosten doen ze niet, maar heel veel mensen willen toch wel een kijkje gaan nemen. Liep in 2016 (dacht ik?) behoorlijk mis door overbevolking bij 3FM stage, en ze zijn nu nog iets groter geworden als act...
 

jimmywe

Headliner
21 feb 2014
5.113
5.391
Taylor Swift headliner op laatste dag? Zoals iemand eerder zei: Rock – Hiphop – Pop combi?

Doet geen 2 shows na mekaar. Ze hebben haar niet genomen, staat exclusief op Boutique. Case closed.
 

Fornax

Gouden Tip
2 jun 2014
385
391
<Wel jammer dat we 21 Pilots nu helemaal kunnen afschrijven. Die hadden die vrijdag echt afgemaakt.>

Hoezo zouden hun niet op de zaterdag of zondag kunnen staan?

Omdat ze zaterdag en zondag al in Duitsland spelen. Vandaar dat alleen de vrijdag een optie is/was.
 

Doom010

Randprogramma
8 jan 2016
180
49
1 ding vind ik wel erg jammer. Geen perspresentatie.
Kunnen ze het voor Pinkpop 2021 gewoon WEL doen, maar dan ergens half / eind november?
Het is een leuke traditie en zoals wij allemaal weten moeten tradities met hun tijd meegaan
:wink:
Dus haal deze een paar manden naar voren.
 

RickHuissen

Geliefde act
24 apr 2018
1.930
1.705
Weet niet of dit al was benoemd of opgevallen:

Op ticketmaster staat bij de kaartverkoop van de drie losse dagkaarten:

JUN 19 2020 Vr - 13:30
JUN 20 2020 Za - 13:00
JUN 21 2020 Zo - 13:00

Alhoewel een half uurtje korter, lijkt het er dus op dat de eerste dag wederom een volledige dag is in vergelijking tot de 2e en 3e dag. Is ook wel plausibel aangezien je op donderdagavond al de camping op kunt. Dag 1 verlengen lijkt dus een blijvertje en geen eenmalig iets i.v.m. het jubileum afgelopen jaar...
 

ikke

Campingartiest
12 nov 2018
56
10
Ik Verwacht geen 21 pilots meer, staan in het zelfde weekend van pinkpop al op hurricane en Southside...
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken