Pinkpop 2020 – Nieuws en geruchten

Joe

Sunset slot
22 feb 2016
2.976
2.022
Als je je ervoor openstelt zul je merken dat er nog veel meer moois is qua muziek buiten de rock en metal.
1f609.svg
Daar valt op de radio maar weinig van te merken.
 

roy-hekkens

Randprogramma
23 nov 2017
248
0
Rockbeer, suggereer je nu serieus dat Greta Van Fleet de 3e headliner zou moeten zijn ?? Een act die bestempeld kan worden als de grootste flop sub-headliner uit de geschiedenis van Rock Werchter? Wil je soms dat er helemaal geen kaarten meer verkocht gaan worden?
Justin Timberlake is natuurlijk gewoon een grote naam. Hij heeft nu inderdaad niet het momentum, maar is wel een artiest met een headliner status. En er zal dan ook gewoon een hele goede show neergezet worden. Los van of je er van houdt of niet.
 

Bato_V

Dagopener
17 mei 2017
679
308
Ik krijg het gevoel dat ‘fris en nieuw’ eigenlijk een andere benaming is van ‘pop en hiphop’ hier. Als je dan toch een hiphopheadliner wil: doe dan Stormzy of Eminem. Heb je nog wat ‘powerrap’…

Dat is zeker niet wat ik bedoelde, ik wilde alleen maar zeggen dat ik Kensington en GvF niet echt tot de frisse nieuwe rockbands reken qua sound.
 

Aaran

Dagopener
8 aug 2017
575
22
Ik krijg het gevoel dat ‘fris en nieuw’ eigenlijk een andere benaming is van ‘pop en hiphop’ hier. Als je dan toch een hiphopheadliner wil: doe dan Stormzy of Eminem. Heb je nog wat ‘powerrap’…

Graag Eminem <3 hahaha
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.704
1.860
Als ik dat artikel op de voorpagina van Festileaks zo lees is die laatste headliner nog niet in kannen en kruiken.
Al ga ik daar zelf wel vanuit eigenlijk. Ze willen de spanning er nog een beetje in houden........
 

Stefan Havermans

Playlistbediener
20 okt 2016
18
0
Brrr, met zulke namen heb je het niet eens meer over Europa League, maar wèl Champions League prijzen vragen. Vorig jaar tijdens het jubileum nog eens de posters afgegaan, vooral in de jaren 90 zeer sterke dagprogramma's, waar is het misgegaan als Marco Borsato al zelfs als sub wordt geopperd?
Zet Rage Against the Machine, System Of A Down of Biffy Clyro daar neer!
 

Bato_V

Dagopener
17 mei 2017
679
308
Brrr, met zulke namen heb je het niet eens meer over Europa League, maar wèl Champions League prijzen vragen. Vorig jaar tijdens het jubileum nog eens de posters afgegaan, vooral in de jaren 90 zeer sterke dagprogramma’s, waar is het misgegaan als Marco Borsato al zelfs als sub wordt geopperd?
Zet Rage Against the Machine, System Of A Down of Biffy Clyro daar neer!

Ik neem aan dat je RATM niet serieus als sub in gedachten hebt?
 

Bato_V

Dagopener
17 mei 2017
679
308
bcmrmaybe wrote:
Ik verwacht nog wel in 2020 5SOS, Panic at The Disco en Train

Ik verwacht nog
Charli XCX – Lewis Capaldi- Twenty One Pilots- Dermot Kennedy – Snelle – The Teskey Brothers – Glen Faria – Joe Buck – Within Temptation – Evanescence – Supergrass – Inhaler – Laurence Jones – Volbeat – Royal Blood – Sheppard – Danny Vera – The Struts – Blackberry Smoke – Danko Jones – Sam Fender – Tyler Bryant & The Shakedown – Young Gun Silver Fox – Black Pumas – Hot Water Music – Shooter Jennings – Scooter
Paar namen die ik nog wel als reëel zie…

Lijken me idd allemaal wel reëele namen... Behalve TOP, ik zie niet in waarom die voor minder dan headliner zouden komen. Als het ze lukt om die noord-afsluiter te maken zou dat best wel een stunt zijn.
 

Stefan Havermans

Playlistbediener
20 okt 2016
18
0
Zeker wel, met daarna Pearl Jam of Foo Fighters.
Mogen ook als headliner met Queens Of The Stone Age of Biffy Clyro ervoor. Punt is dat als je naar de line up kijkt op posters van 25 tot 10 jaar geleden er veel goede namen over de hele dag stonden en dat elk jaar minder wordt ook in vergelijking met bijvoorbeeld Werchter en de ticketprijzen wél gewoon meestijgen. Of er loopt iemand mega z'n zakken te vullen of er wordt slecht onderhandeld. De prijs kwaliteit verhouding van Pinkpop is zwaar achteruitgeboerd. Met de Peppers Post Malone en Justin Timberlake kan ik me niet voorstellen dat er veel mensen een kaartje kopen en degene die het wel doen gaan niet los op de munten.
 

Rockbeer

Sunset slot
6 okt 2016
2.458
2.941
Rockbeer, suggereer je nu serieus dat Greta Van Fleet de 3e headliner zou moeten zijn ?? Een act die bestempeld kan worden als de grootste flop sub-headliner uit de geschiedenis van Rock Werchter? Wil je soms dat er helemaal geen kaarten meer verkocht gaan worden?
Justin Timberlake is natuurlijk gewoon een grote naam. Hij heeft nu inderdaad niet het momentum, maar is wel een artiest met een headliner status. En er zal dan ook gewoon een hele goede show neergezet worden. Los van of je er van houdt of niet.
Oke, dat gaat een beetje ver. Heb zelf GvF nog niet gezien,
maar ik vind dit wel echt weer een veelbelovend nieuw bandje. Als headliner natuurlijk nog niet.

Ik hoorde zojuist Clouseau in DWDD. Van mij mogen deze ook wel een spot krijgen. Als Keane, Guus Meeuwis en Krezip (niet dezelfde kwaliteit natuurlijk, wel hetzelfde hoekje vind ik) kunnen, waarom Clouseau dan niet? Kan echt wegdromen op hun muziek en ze spelen nog steeds erg strak vind ik. Denk dat Clouseau ook best wat mensen zal lokken, of zie ik dit helemaal verkeerd?

Onderstaand een deel van de line-up waar ik blij van zou worden:

Vrijdag
Main Stage: RHCP - Within Temptation - Keane - Clouseau - Rival Sons
3FM Stage: pop en hiphop

Zaterdag
Main Stage: pop en hiphop
3FM Stage: Faith No More - Deftones - Babymetal - Billy Talent - Fever 333

Zondag
Main Stage: Pearl Jam - Royal Blood - De Staat - Inhaler - Danny Vera
3FM Stage: Disturbed - Zara Larsson - pop en hiphop
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.443
6.110
RATM komt niet voor minder dan headliner....

Clouseau zou best tof zijn idd.

Met de Peppers Post Malone en Justin Timberlake kan ik me niet voorstellen dat er veel mensen een kaartje kopen en degene die het wel doen gaan niet los op de munten.

Want fans van die acts eten en drinken niets of minder? :?:
 

Rockbeer

Sunset slot
6 okt 2016
2.458
2.941
Als ze dan toch topdown programmeren, dan liever per podium. Bespaart me ook die volksverhuizing steeds voor zover ik niet naar Graspop ga dan.
 

Bato_V

Dagopener
17 mei 2017
679
308
roy-hekkens wrote:
Rockbeer, suggereer je nu serieus dat Greta Van Fleet de 3e headliner zou moeten zijn
1f632.svg
? Een act die bestempeld kan worden als de grootste flop sub-headliner uit de geschiedenis van Rock Werchter? Wil je soms dat er helemaal geen kaarten meer verkocht gaan worden?
Justin Timberlake is natuurlijk gewoon een grote naam. Hij heeft nu inderdaad niet het momentum, maar is wel een artiest met een headliner status. En er zal dan ook gewoon een hele goede show neergezet worden. Los van of je er van houdt of niet.

Oke, dat gaat een beetje ver. Heb zelf GvF nog niet gezien,
maar ik vind dit wel echt weer een veelbelovend nieuw bandje. Als headliner natuurlijk nog niet.

Ik hoorde zojuist Clouseau in DWDD. Van mij mogen deze ook wel een spot krijgen. Als Keane, Guus Meeuwis en Krezip (niet dezelfde kwaliteit natuurlijk, wel hetzelfde hoekje vind ik) kunnen, waarom Clouseau dan niet? Kan echt wegdromen op hun muziek en ze spelen nog steeds erg strak vind ik. Denk dat Clouseau ook best wat mensen zal lokken, of zie ik dit helemaal verkeerd?

Onderstaand een deel van de line-up waar ik blij van zou worden:

Vrijdag
Main Stage: RHCP – Within Temptation – Keane – Clouseau – Rival Sons
3FM Stage: pop en hiphop

Zaterdag
Main Stage: pop en hiphop
3FM Stage: Faith No More – Deftones – Babymetal – Billy Talent – Fever 333

Zondag
Main Stage: Pearl Jam – Royal Blood – De Staat – Inhaler – Danny Vera
3FM Stage: Disturbed – Zara Larsson – pop en hiphop

Clouseau zou zeker op Pinkpop kunnen staan. Maar Keane vergelijken met Clouseau en Meeuwis gaat me wel een beetje te ver... Zeker die laatste zie ik echt het verband niet mee

Krezip is de enige van die artiesten die ik misschien begrijp in die vergelijking, maar ook dat is toch echt wat anders.
 

Fornax

Gouden Tip
2 jun 2014
385
391
Ik verwacht de volgende namen nog:
Twenty One Pilots, Volbeat, RATM, Enter Shikari, Babymetal, Sam Fender, Snelle, Noisia, Marco Borsato, Half Moon Run, WIES, Colin Benders.

Twenty One Pilots als sub voor RHCP. Rage against the machine wordt co-headliner met Post Malone.
Noisia omdat ze gaan stoppen.
 

bcmrmaybe

Subheadliner
27 feb 2014
4.586
655
k verwacht de volgende namen nog:
Twenty One Pilots, Volbeat, RATM, Enter Shikari, Babymetal, Sam Fender, Snelle, Noisia, Marco Borsato, Half Moon Run, WIES, Colin Benders.

Twenty One Pilots als sub voor RHCP. Rage against the machine wordt co-headliner met Post Malone.
Noisia omdat ze gaan stoppen.

RATM komt niet....die spelen alleen in Amerika in 2020
 

Jack1617899544

Gouden Tip
30 sep 2014
333
1
Ik verwacht de volgende namen nog:
Twenty One Pilots, Volbeat, RATM, Enter Shikari, Babymetal, Sam Fender, Snelle, Noisia, Marco Borsato, Half Moon Run, WIES, Colin Benders.

Twenty One Pilots als sub voor RHCP. Rage against the machine wordt co-headliner met Post Malone.
Noisia omdat ze gaan stoppen.

Enter Shikari hebben toegegeven dat de huidige festival shows waarschijnlijk de enige zullen zijn, en dat er verder geen showplannen zijn die zomer vanwege studio verplichtingen. Was anders wel super leuk geweest.

Sam Fender zie ik terug keren na zijn afzegging.

Laten we in godsnaam aub niet beginnen over Marco Borsato.
 

Lynette

Randprogramma
4 okt 2016
136
0
Kom net thuis van werken bij de Kensington show in Tivoli. Moet zeggen dat ze best lekker hebben staan spelen, aantal nummers van het nieuwe album staan live als een huis!
Oh en ze hebben precies niks gezegd over een eventueel optreden op Pinkpop. I guess we'll be left waiting a little longer ;)
 

remko

Campingartiest
5 feb 2016
81
0
Was vanavond bij Kensington. Was echt goed (sorry maak geen vrienden hier). Ze lieten hun hitjes als War achterwege. Niks over Pinkpop (uiteraard), maar ze gaan vast op Pinkpop staan als sub of op Noord. Uitverkocht was het zeker wel, maar met guts kan je niet de zwarte markt op dus kwamen er ‘officieel’ nog kaarten vrij
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken