Pinkpop 2020 – Nieuws en geruchten

Joslittel wrote:
Zullen we alvast een Pinkpop 2021 topic aanmaken?

Rammstein – Metallica – Bruce Springsteen ?

1f61b.svg

Groot gelijk. Gewoon weer hoog inzetten. We zwakken vanzelf wel weer af naar een rijtje zoals bijvoorbeeld: RHCP-Post Malone-The Killers :lol:

Rammstein – Metallica – Bruce Springsteen ?

Serieus had ik Rammstein sowieso ingevuld voor 2021 maar gezien het hele geheibel met Live-Nation ben ik bang dat dat niet meer gaat gebeuren...Maar goe das een discussie voor PP 2021

Ik verwacht nog wel in 2020 5SOS, Panic at The Disco en Train

Ik verwacht nog
Charli XCX – Lewis Capaldi- Twenty One Pilots- Dermot Kennedy – Snelle – The Teskey Brothers – Glen Faria – Joe Buck – Within Temptation – Evanescence – Supergrass - Inhaler - Laurence Jones – Volbeat – Royal Blood - Sheppard – Danny Vera – The Struts - Blackberry Smoke – Danko Jones - Sam Fender - Tyler Bryant & The Shakedown - Young Gun Silver Fox – Black Pumas – Hot Water Music – Shooter Jennings - Scooter
Paar namen die ik nog wel als reëel zie...

bcmrmaybe wrote:

Ik verwacht nog
Charli XCX – Lewis Capaldi- Twenty One Pilots- Dermot Kennedy – Snelle – The Teskey Brothers – Glen Faria – Joe Buck – Within Temptation – Evanescence – Supergrass – Inhaler – Laurence Jones – Volbeat – Royal Blood – Sheppard – Danny Vera – The Struts – Blackberry Smoke – Danko Jones – Sam Fender – Tyler Bryant & The Shakedown – Young Gun Silver Fox – Black Pumas – Hot Water Music – Shooter Jennings – Scooter
Paar namen die ik nog wel als reëel zie…
Over het algemeen redelijke namen, maar denk niet dat deze artiesten ook voor veel kaarten gaan zorgen. Desalniettemin, wel een redelijk divers lijstje.
Voor de vrijdag, de dag dat ik ga, mogen The Teskey Brothers, Within Temptation, Evanescence, Supergrass, Inhaler, Volbeat, Blackberry Smoke en Black Pumas wel komen. Dat zijn er natuurlijk best wat, maar ik zou met drie van die namen ook tevreden zijn.

Overigens wil ik nog een populair onderwerp aansnijden. Het viel me op dat het door ons zo geliefde Kensington vanavond in Tivoli Vredenburg een concert (releaseshow) geeft dat nog niet is uitverkocht. Zijn de mensen verzadigd door hun optredens?

Overigens wil ik nog een populair onderwerp aansnijden. Het viel me op dat het door ons zo geliefde Kensington vanavond in Tivoli Vredenburg een concert (releaseshow) geeft dat nog niet is uitverkocht. Zijn de mensen verzadigd door hun optredens?

Wel 3x het Ziggodome uitverkocht begin december, dus dat valt wel mee denk ik.

Maar dat het affiche compleet is volgende week, daar geloof ik niets van.

Inmiddels bevestiging van Bureau Pinkpop dat niet het gehele programma voor de vvk bekend is.

Zowel Smeets als de radiospotjes zeggen dat het programma volledig is volgende week. Misschien moeten ze nog even overleggen. :-P

Zowel Smeets als de radiospotjes zeggen dat het programma volledig is volgende week. Misschien moeten ze nog even overleggen. 

Lol. Ik heb het via mail......Dus iemand heeft het fout.

RHCP - Kensington - Greta Van Fleet zou ik sowieso een beter rijtje vinden dan RHCP - Posty - Justin Timberland/Timberlake/Timbergeval

Heb je ook nieuwe, frisse headliners en hoef je niet naar popmuziek te duiken.

Als je je ervoor openstelt zul je merken dat er nog veel meer moois is qua muziek buiten de rock en metal. :wink:

RHCP – Kensington – Greta Van Fleet zou ik sowieso een beter rijtje vinden dan RHCP – Posty – Justin Timberland/Timberlake/Timbergeval

Heb je ook nieuwe, frisse headliners en hoef je niet naar popmuziek te duiken.

Sorry, maar Kensington en Greta Van Fleet zijn voor mij nou niet echt "frisse nieuwe" rocknamen. Misschien in letterlijke zin wel, maar je snapt wat ik bedoel...

Lewis Capaldi was een mooie actuele naam geweest maar staat tijdens het Pinkpopweekend al in Ierland.

Zag Khalid en Paul Weller voor Mad Cool langs komen, beide lijken me wel wat voor Pinkpop.

Ik krijg het gevoel dat ‘fris en nieuw’ eigenlijk een andere benaming is van ‘pop en hiphop’ hier. Als je dan toch een hiphopheadliner wil: doe dan Stormzy of Eminem. Heb je nog wat ‘powerrap’...

Via Guts kunnen tickets van mensen die niet gaan opnieuw beschikbaar komen. Kan ook zijn dat last-minute voor gasten gereserveerde tickets toch in de verkoop zijn gegaan. Maar inderdaad opvallend, grijp je kans zou ik zeggen ;)

wenteldave wrote:

Via Guts kunnen tickets van mensen die niet gaan opnieuw beschikbaar komen. Kan ook zijn dat last-minute voor gasten gereserveerde tickets toch in de verkoop zijn gegaan. Maar inderdaad opvallend, grijp je kans zou ik zeggen
1f609.svg
Het is dat ik al iets heb staan, maar anders was ik zeker gegaan! Brr...
Wel netjes van Guts dat die optie er is.

Ik krijg het gevoel dat ‘fris en nieuw’ eigenlijk een andere benaming is van ‘pop en hiphop’ hier. Als je dan toch een hiphopheadliner wil: doe dan Stormzy of Eminem. Heb je nog wat ‘powerrap’…
Neen. Ik denk dat die mensen daar wel degelijk wel wat anders mee bedoelen. Pinkpop interpreteert die termen dan weer met namen als Boef, Lil Kleine, The Script, Bastille, George Ezra, Kraantje Pappie, Sevn Alias, Jessie J, Oscar & The Wolf, Years & Years... Wat het dan ook weer niet is natuurlijk. ;)

bcmrmaybe wrote:

Ik verwacht nog
Charli XCX – Lewis Capaldi- Twenty One Pilots- Dermot Kennedy – Snelle – The Teskey Brothers – Glen Faria – Joe Buck – Within Temptation – Evanescence – Supergrass – Inhaler – Laurence Jones – Volbeat – Royal Blood – Sheppard – Danny Vera – The Struts – Blackberry Smoke – Danko Jones – Sam Fender – Tyler Bryant & The Shakedown – Young Gun Silver Fox – Black Pumas – Hot Water Music – Shooter Jennings – Scooter
Paar namen die ik nog wel als reëel zie…

Dua Lipa, Khalid, Two Door Cinema Club, Pale Waves, Zara Larsson, Wolf Alice, Lukas Graham, Fontaines DC...

Users who are viewing this thread