Pinkpop 2020 – Nieuws en geruchten

gesp

Support act
11 jun 2018
1.090
299
RHCP op Werchter 2012 viel me zwaar tegen, in al mijn jaren festivalbezoek een van de zwakste headliners die ik gezien heb. Terwijl de band voor mij jeugdsentiment is, maar een slechte setlist, matige zang en weinig passie in het spel deden niet veel goeds. Leek inderdaad alsof ze er alleen een belofte na stonden te komen en liever elders waren.

RHCP in 2020 hoeft voor mij dus sowieso al niet. Maar vind het zonder nieuw werk ook gewoon een matige headliner, lijkt me dat er dan wel betere opties te vinden zijn.
 

bassie1978

Campingartiest
10 jan 2018
74
0
Zo ook weer 15 pagina’s doorgenomen ?

Verwacht RHCP en Coldplay niet op Pinkpop eerder op Goffert of Malieveld.

Mijn voorlopige voorspelling:
- Guns ‘n Roses (Classic act en heeft nog nooit op Pinkpop gestaan)
- 21 Pilots (niet mijn smaak maar hebben nu de status wel
voor headliner net als Mumford dit jaar)
- Beyoncé (Volgend jaar op wereld tournee)

Drie gevarieerde acts dat het weekend wel uitverkoopt!
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.380
6.059
Gaat Beyonce volgend jaar op wereldtoernee?
Want dan zou zij 1 van die Goffertspots kunnen vullen.

RHCP zie ik niet snel op het Goffert of Malieveld staan.
 

T. Roses

Dagopener
8 dec 2016
735
436
En dan hebben we Bruce Springsteen ook nog, in het interview met Gerard Ekdom (was afgelopen maandag op tv) heeft hij gezegd dat hij volgend jaar naar Nederland komt. Dus ben benieuwd waar ze hem dan gaan neerzetten. Hopelijk op Pinkpop....
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.681
1.847
Gaat Beyonce volgend jaar op wereldtoernee?
Want dan zou zij 1 van die Goffertspots kunnen vullen.

RHCP zie ik niet snel op het Goffert of Malieveld staan.

De geruchten circuleren al sinds april op internet. Ik vraag het me af. Daarbij zou het ook redelijk exclusief zijn want volgens mij doet ze in Europa nagenoeg geen festivals, enkel arena’s/stadions... Maar in het verleden behaal......................................
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
20.946
5.995
En dan hebben we Bruce Springsteen ook nog, in het interview met Gerard Ekdom (was afgelopen maandag op tv) heeft hij gezegd dat hij volgend jaar naar Nederland komt. Dus ben benieuwd waar ze hem dan gaan neerzetten. Hopelijk op Pinkpop….
het lijkt er steeds meer op dat het een E-street tour gaat worden in de zomer en geen solo zaal/stadions
dus dat hij er 2020 staat in plaatst van 2021, is wel steeds grotere kans idd
 

Cootje

Dagopener
25 jan 2017
581
522
Gisteren Sam Fender gezien in de Melkweg, mag volgend jaar ook wel zijn optreden komen inhalen!!!
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.380
6.059
Beyonce lijkt me onwaarschijnlijk maar zou wel een fantastische headliner zijn zeg. Met 21 Pilots - Beyonce - RHCP neem ik die laatste op de koop toe en ben ik erbij met een weekendticket.
 

Dennis1808

Geliefde act
28 aug 2014
1.650
105
Is My Chemical Romance niet een optie? Zet die samen neer met Twenty One Pilots en je dag is gegarandeerd uitverkocht.
 

bcmrmaybe

Subheadliner
27 feb 2014
4.586
655
Is My Chemical Romance niet een optie? Zet die samen neer met Twenty One Pilots en je dag is gegarandeerd uitverkocht.

Wie? Ik heb nou niet echt muzikaal onder een steen gelegen maar echt bekend komt me dat nou niet voor.
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.681
1.847
T. Roses wrote:
En dan hebben we Bruce Springsteen ook nog, in het interview met Gerard Ekdom (was afgelopen maandag op tv) heeft hij gezegd dat hij volgend jaar naar Nederland komt. Dus ben benieuwd waar ze hem dan gaan neerzetten. Hopelijk op Pinkpop….

het lijkt er steeds meer op dat het een E-street tour gaat worden in de zomer en geen solo zaal/stadions
dus dat hij er 2020 staat in plaatst van 2021, is wel steeds grotere kans idd
Daar twijfelde jij nog aan?
 

Dennis1808

Geliefde act
28 aug 2014
1.650
105
Is My Chemical Romance niet een optie? Zet die samen neer met Twenty One Pilots en je dag is gegarandeerd uitverkocht.

Wie? Ik heb nou niet echt muzikaal onder een steen gelegen maar echt bekend komt me dat nou niet voor.

Wat? Je kent hun nummer 'Welcome to the Black Parade' toch wel? Dat nummer is zo ongeveer aan kop met 'Mr. Brightside' als de grootste klassieker van het millennium.
 

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.071
10.216
bcmrmaybe wrote:
Is My Chemical Romance niet een optie? Zet die samen neer met Twenty One Pilots en je dag is gegarandeerd uitverkocht.


Wie? Ik heb nou niet echt muzikaal onder een steen gelegen maar echt bekend komt me dat nou niet voor.

Wat? Je kent hun nummer ‘Welcome to the Black Parade’ toch wel? Dat nummer is zo ongeveer aan kop met ‘Mr. Brightside’ als de grootste klassieker van het millennium.

Hierbij in een notendop waarom My Chemical Romance niet op Pinkpop thuishoort.
 

Franzzz

Gouden Tip
9 mrt 2017
366
114
My Chemical Romance heeft in Nederland nooit in grotere zalen gespeeld als 013/Paradiso. Leuk zo'n reünie, maar in NL zijn ze niet eens een sub-headliner
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.811
5.892
Dennis1808 wrote:

bcmrmaybe wrote:
Is My Chemical Romance niet een optie? Zet die samen neer met Twenty One Pilots en je dag is gegarandeerd uitverkocht.


Wie? Ik heb nou niet echt muzikaal onder een steen gelegen maar echt bekend komt me dat nou niet voor.


Wat? Je kent hun nummer ‘Welcome to the Black Parade’ toch wel? Dat nummer is zo ongeveer aan kop met ‘Mr. Brightside’ als de grootste klassieker van het millennium.

Hierbij in een notendop waarom My Chemical Romance niet op Pinkpop thuishoort.
Letterlijk àlles kan op Pinkpop, waar heb je 't over? :lol:
 

marcopoloo

Campingartiest
19 nov 2018
68
0
Joslittel wrote:

Dennis1808 wrote:

bcmrmaybe wrote:
Is My Chemical Romance niet een optie? Zet die samen neer met Twenty One Pilots en je dag is gegarandeerd uitverkocht.


Wie? Ik heb nou niet echt muzikaal onder een steen gelegen maar echt bekend komt me dat nou niet voor.


Wat? Je kent hun nummer ‘Welcome to the Black Parade’ toch wel? Dat nummer is zo ongeveer aan kop met ‘Mr. Brightside’ als de grootste klassieker van het millennium.


Hierbij in een notendop waarom My Chemical Romance niet op Pinkpop thuishoort.

Letterlijk àlles kan op Pinkpop, waar heb je ’t over?
1f606.svg

Ik ben het met ‚m eens... als je Black Parade niet kent....
Vergelijkbare klassieker als Mr Brightside indeed, als iemand die niet kent moet je per direct de vriendschap verbreken...
 

bcmrmaybe

Subheadliner
27 feb 2014
4.586
655
Ik ben het met ‚m eens… als je Black Parade niet kent….
Vergelijkbare klassieker als Mr Brightside indeed, als iemand die niet kent moet je per direct de vriendschap verbreken…

Wat? Mr Brightside? Misschien als ik het hoor dat het me bekend voorkomt maar het zegt me echt niet veel.
 

Dennis1808

Geliefde act
28 aug 2014
1.650
105
Ik ben het met ‚m eens… als je Black Parade niet kent….
Vergelijkbare klassieker als Mr Brightside indeed, als iemand die niet kent moet je per direct de vriendschap verbreken…

Wat? Mr Brightside? Misschien als ik het hoor dat het me bekend voorkomt maar het zegt me echt niet veel.

Oké, nu ben je gewoon aan het trollen.
 

Dennis1808

Geliefde act
28 aug 2014
1.650
105
My Chemical Romance heeft in Nederland nooit in grotere zalen gespeeld als 013/Paradiso. Leuk zo’n reünie, maar in NL zijn ze niet eens een sub-headliner

Niet helemaal mee eens. LCD Soundsystem heeft nog nooit gespeeld in een zaal groter dan Paradiso en was vijf jaar na de reünie headliner van Lowlands en Best Kept Secret. Als er iets goed is voor je carrière, dan is het wel een reünietour.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken