Pinkpop 2019 – Nieuws en geruchten

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.028
6.064
Lijkt op de Lowlands Heineken, maar dan roze.

imo lijkt Heineken een iets ander dakvorm, met een rondvorm naar spits. Lijkt een ander merk.
Dit geval is het ook een Neptunes tent, net zoals Stage 4.
Stage 4 is een Neptunes-tent type "Ocean".
Dit lijkt Neptunes-tent type "Alure Globe"
Uitgaande van de stramienen 70mtr diep (5mtr per stramien).
Zal de breedte circa 26 mtr zijn en de hoogte circe 7,26mtr.

edit:
de tent van Lowlands lijkt op de tenten die ook op Pukkelpop en Rowck Werchter staan.
Dat zijn volgens mij TFS tenten via Veldeman, zij leveren aan LiveNation, denk ik.
Pinkpop heeft schijnbaar via Neptunes de tenten, vermoed ik.
*
De TFT van Veldeman :
https://veldemangroup.com/product/tfs/
*
De Alure Globe van Neptunes :
https://www.neptunus.eu/producten/evenementen/alu-frame-hallen/alure-globe
 

PP1980

Gouden Tip
2 feb 2017
373
209
Voor mij een compleet aangename verrassing David Lee Roth. In 1980 de reden om voor het eerst Pinkpop te bezoeken en ik vind dit jubileum waardig. Hij kan natuurlijk voor geen meter meer zingen maar het verplicht mij om toch bij een DJ te blijven op Pinkpop.

Ik snap al die sceptische reacties niet over Fleetwood Mac. Ze zijn echt niet slechter geworden en eindelijk een andere setlist. Jaren speelden ze hetzelfde en nu eindelijk andere nummers. Het artikel uit azijnzeikerskrant de Volkskrant kan je niet serieus nemen. Het was namelijk wel geweldig namens vrijwel alle fans die daar aanwezig waren. Ze spelen wat de fans willen horen. Wat is daar mis mee?

Jan komt met goede berichten over de verkoop. Heerlijk toch als er gemiddeld tussen 45-50 duizend bezoekers per dag zijn. Heb er zin en hoop voor iedereen lekker zonnig festivalweer met eventueel een vestje. Nog 15 dagen!!
 

PP1980

Gouden Tip
2 feb 2017
373
209
Valt mij nu pas op dat de foto van David Lee Roth uit 1980 Pinkpop is. Twee dagen daarvoor sprong hij tegen een discobal en beschadigde daardoor zijn neus. Vandaar die pleister
 

RickHuissen

Geliefde act
24 apr 2018
1.950
1.729
Valt mij nu pas op dat de foto van David Lee Roth uit 1980 Pinkpop is. Twee dagen daarvoor sprong hij tegen een discobal en beschadigde daardoor zijn neus. Vandaar die pleister

Dat JUMP nam hij zelf dus ook vrij letterlijk?
 

rhcp

Dagopener
18 okt 2018
677
248
Nou we het over gastoptredens van armin hebben. Wat mij super leuk lijkt als dat gaat gebeuren! Ik denk dat Sharon den Adel ook komt vanwege de verschillende reclame die Within Temptation maakt voor pinkpop. Ook verwacht ik Kensington een Mr Probz
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.028
6.064
het komt dichterbij...

zo dichterbij, dat Pinkpop bijna in de 14 daagse verwachting van de weersvoorspelling komt
 

Ciska01

Campingartiest
7 nov 2016
58
0
het komt dichterbij…

zo dichterbij, dat Pinkpop bijna in de 14 daagse verwachting van de weersvoorspelling komt

Haha, ik ben dus niet de enige gek die uit kijkt naar de weersvoorspelling. Zag dat het iig in die week mooi op loopt met de temperatuur, hoop dat dat in het weekend doorzet! *Klop klop*
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.028
6.064
Zelf ook polshoogte gaan nemen op de Wilhelminaberg en rond Megaland.
Grove schatting is idd 50x70mtr, GIGANTISCH!!!
Bij de ingang torend hij al boven van alles uit. Zelfs groter dan het hoofdgebouw.





 

Everyknight

Sunset slot
13 jan 2014
3.142
1.177
In de Belgische krant Het Nieuwsblad staat vandaag een advertentie van Pinkpop waarin benadrukt wordt dat het maar 60 km van Hasselt is. Het lijkt voor (bijna?) elke Europese major een mindere kaartverkoop te zijn dit jaar.
 
1 mei 2017
289
0
In de Belgische krant Het Nieuwsblad staat vandaag een advertentie van Pinkpop waarin benadrukt wordt dat het maar 60 km van Hasselt is. Het lijkt voor (bijna?) elke Europese major een mindere kaartverkoop te zijn dit jaar.

Amerikaanse festivals doen het ook minder dit jaar. Hopenlijk betekent dit dat artiesten volgend jaar minder geld kunnen afdwingen bij boekers.
 
1 mei 2017
289
0
Ik snap al die sceptische reacties niet over Fleetwood Mac. Ze zijn echt niet slechter geworden en eindelijk een andere setlist. Jaren speelden ze hetzelfde en nu eindelijk andere nummers. Het artikel uit azijnzeikerskrant de Volkskrant kan je niet serieus nemen. Het was namelijk wel geweldig namens vrijwel alle fans die daar aanwezig waren. Ze spelen wat de fans willen horen. Wat is daar mis mee?

Heb je die opnames gezien van hun recente tour zonder Buckingham? Ze zijn echt wel slechter geworden.
 

PimSp

Geliefde act
15 dec 2014
1.424
629
*SPEEDDATEN IN GARDEN OF LOVE*

Ben je het swipen van willekeurige profielen op een smartphone schermpje een beetje zat? Dan biedt Dating Unplugged jou de kans om op zoek te gaan naar de liefde van je leven op Pinkpop 2019.

Het werkt als volgt: meld je aan bij de Dating Unplugged stand, deze is gelegen in de Garden of Love. Hier krijg je een persoonlijk nummer. Draag het nummer duidelijk zichtbaar, zodat andere deelnemers jou ook makkelijk kunnen spotten. Zie je iemand die je leuk vindt? Gooi een match briefje in de bus bij de Dating Unplugged stand op de Garden of Love en wie weet heb jij een match.

Let love rule!
Aangezien ik de zaterdag in de middag een rustpauze heb, ga ik maar eens kijken of dit iets is hahaha
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.547
11.023
*SPEEDDATEN IN GARDEN OF LOVE*

Ben je het swipen van willekeurige profielen op een smartphone schermpje een beetje zat? Dan biedt Dating Unplugged jou de kans om op zoek te gaan naar de liefde van je leven op Pinkpop 2019.

Het werkt als volgt: meld je aan bij de Dating Unplugged stand, deze is gelegen in de Garden of Love. Hier krijg je een persoonlijk nummer. Draag het nummer duidelijk zichtbaar, zodat andere deelnemers jou ook makkelijk kunnen spotten. Zie je iemand die je leuk vindt? Gooi een match briefje in de bus bij de Dating Unplugged stand op de Garden of Love en wie weet heb jij een match.

Let love rule!

Aangezien ik de zaterdag in de middag een rustpauze heb, ga ik maar eens kijken of dit iets is hahaha

Het mocht ook wel zo, hoor.
Pim, ik vind je een ontzettend leuke jongen. Daten?
 

festiman

Nieuw lid
24 mei 2019
1
0
Iemand enig idee hoe de silentdisco op de vrijdag avond aangepakt gaat worden?
Voor iedere campingast een koptelefoon of wie het eerst komt wie het eerst maalt? Waarbij de late campingasten pech zouden hebben
 

Oasiss

Subheadliner
4 okt 2016
4.213
4.467
Oasiss wrote:
Jan geeft nu op 3FM aan dat waarschijnlijk morgen bekend wordt wie First Aid Kit gaat vervangen.

Is nog niet gebeurt toch????

Natuurlijk niet. Als Jan Smeets zegt "waarschijnlijk morgen" kan het op heel veel momenten bekend worden, maar niet "morgen".
 

Bianca

Randprogramma
1 mrt 2017
131
0
Iemand enig idee hoe de silentdisco op de vrijdag avond aangepakt gaat worden?
Voor iedere campingast een koptelefoon of wie het eerst komt wie het eerst maalt? Waarbij de late campingasten pech zouden hebben

Ben ik ook wel benieuwd naar.
Wil bijtijds op camping B aankomen, installeren, even relaxen en daarna checken wat dit is.
 

D02

Gouden Tip
2 jan 2019
479
194
Ik denk dat de silent disco het zelfde als lowlands zal zijn vol=vol en dan krijg je een wachtrij met 1 eruit 1 er weer in.
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.454
6.116
Niks verschrikkelijker dan Silent Disco. :p

Timmetje wrote:

Oasiss wrote:
Jan geeft nu op 3FM aan dat waarschijnlijk morgen bekend wordt wie First Aid Kit gaat vervangen.


Is nog niet gebeurt toch????

Natuurlijk niet. Als Jan Smeets zegt “waarschijnlijk morgen” kan het op heel veel momenten bekend worden, maar niet “morgen”.

Haha, true!
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.454
6.116
Duncan Laurence naar Ziggo Dome.
Verwacht vandaag ook nieuws over Pinkpop en First Aid Kit.

Volbeat vandaag in de verkoop Ziggo, meteen uitverkocht. Misschien had Dennis toch een punt.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken