Pinkpop 2019 – Nieuws en geruchten

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.492
6.158
In januari wist iedereen het idd al via de tour dates van de Earring maar nu dus officieel bevestigd.
 

Processierups

Sunset slot
21 jun 2017
3.251
2.189
Mooi hoogtepuntje weer. Niet Jan Smeets, maar MAX bevestigt twee Pinkpopnamen, die eigenlijk iedereen al wist....
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.492
6.158
Iedereen op het forum wel. Maar denk dat het voor de Max doelgroep best een verrassing kan zijn. :p :lol:
 

pudpong3

Nieuw lid
26 okt 2018
2
0
Vraag me trouwens wel af of er woensdag dan eindelijk de nog ontbrekende headliner bekend gemaakt wordt... Of dat 'ze bijna rond zijn met iets spectaculairs', wat dan uiteindelijk Kensington gaat zijn...
 

klootviool

Playlistbediener
10 mrt 2019
10
3
Vraag me trouwens wel af of er woensdag dan eindelijk de nog ontbrekende headliner bekend gemaakt wordt… Of dat ‘ze bijna rond zijn met iets spectaculairs’, wat dan uiteindelijk Kensington gaat zijn…

Jij had jezelf beter strontjong4 kunnen noemen. Beetje respect voor en vertrouwen in het instituut Pinkpop alsjeblieft!
 

Processierups

Sunset slot
21 jun 2017
3.251
2.189
pudpong3 wrote:
Vraag me trouwens wel af of er woensdag dan eindelijk de nog ontbrekende headliner bekend gemaakt wordt… Of dat ‘ze bijna rond zijn met iets spectaculairs’, wat dan uiteindelijk Kensington gaat zijn…

Jij had jezelf beter strontjong4 kunnen noemen. Beetje respect voor en vertrouwen in het instituut Pinkpop alsjeblieft!

Met die boodschap mag je terug naar je makkers bij Graz Pudpong! Emmers stront in 3 - 2 -1.....
 

pudpong3

Nieuw lid
26 okt 2018
2
0
klootviool wrote:

pudpong3 wrote:
Vraag me trouwens wel af of er woensdag dan eindelijk de nog ontbrekende headliner bekend gemaakt wordt… Of dat ‘ze bijna rond zijn met iets spectaculairs’, wat dan uiteindelijk Kensington gaat zijn…


Jij had jezelf beter strontjong4 kunnen noemen. Beetje respect voor en vertrouwen in het instituut Pinkpop alsjeblieft!

Met die boodschap mag je terug naar je makkers bij Graz Pudpong! Emmers stront in 3 – 2 -1…..

Prima, ben weer weg!

Hopelijk trekt Jan een paar leuke acts uit de hoge hoed aanstaande woensdag.
 

Processierups

Sunset slot
21 jun 2017
3.251
2.189
Processierups wrote:

klootviool wrote:

pudpong3 wrote:
Vraag me trouwens wel af of er woensdag dan eindelijk de nog ontbrekende headliner bekend gemaakt wordt… Of dat ‘ze bijna rond zijn met iets spectaculairs’, wat dan uiteindelijk Kensington gaat zijn…


Jij had jezelf beter strontjong4 kunnen noemen. Beetje respect voor en vertrouwen in het instituut Pinkpop alsjeblieft!


Met die boodschap mag je terug naar je makkers bij Graz Pudpong! Emmers stront in 3 – 2 -1…..

Prima, ben weer weg!

Hopelijk trekt Jan een paar leuke acts uit de hoge hoed aanstaande woensdag.

Doe ze de groeten!!
Edit: misschien kan Uplift ook een keer een gastbijdrage komen leveren?! Ben benieuwd!!
 

Rockbeer

Sunset slot
6 okt 2016
2.513
3.006
Een secundair forum. Keek er vroeger dagelijks naar, maar het begint wel heel erg haten om het haten te worden daar. Ben veel liever hier op Festileaks waar soms ook wel scherp wordt gereageerd op elkaar, maar hier argumenteert iedereen een stuk beter.
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.915
6.146
Kan iemand me 's uitleggen waarom we Yungblud precies verwachten? Tourgewijs is die kans toch vrij klein of mis ik iets?

(zie Voorspel-spel en die poster van FL).
 

Processierups

Sunset slot
21 jun 2017
3.251
2.189
Kan iemand me ’s uitleggen waarom we Yungblud precies verwachten? Tourgewijs is die kans toch vrij klein of mis ik iets?

Groot gat in de agenda tussen 19 mei en 14 juni. En komt eind juni ook voor een paar dagen Werchter en St. Gallen over naar Europa. Er zijn rondom Pinkpop vast nog wel festivals geïnteresseerd in zo'n boeking (Northside bijvoorbeeld).
 

Rockbeer

Sunset slot
6 okt 2016
2.513
3.006
Kan iemand me ’s uitleggen waarom we Yungblud precies verwachten? Tourgewijs is die kans toch vrij klein of mis ik iets?
Scherp, dan zouden ze van Europa naar Canada moeten en dan weer terug naar Europa.
 

elo

Headliner
3 dec 2013
5.023
3.706
Beter maar, wat een waardeloze artiest. Maar dat geld wel voor meer artiesten die op die poster stonden (lees: nagenoeg alles).
 

roydaly

Playlistbediener
21 nov 2018
8
0
ik kan zo nog 4 acts na enig googlen opnoemen die logistiek niet mogelijk zijn , sigrid ( liveshow op de 10e in de ziggo) , disturbed zit in noord-oost europa , eagles odm , past ook niet , two door cinema club ,major lazer zit in de UK en er zullen er vast ook wel wat mer zijn .
 

Bianca

Randprogramma
1 mrt 2017
131
0
major lazer zit in de UK en er zullen er vast ook wel wat mer zijn .

6 juni Denemarken
7 juni geen optreden
8 juni UK
9 juni geen optreden -> mogelijkheid
10 juni geen optreden -> mogelijkheid

Maar mijn idee kunnen ze 9 en 10 juni.
Stel ze hebben een dag rust nodig dan kom je uit op 10 juni
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken