Pinkpop 2019 – Nieuws en geruchten

Bartjuh1981

Support act
12 feb 2014
1.217
803
Yes! Ook ik heb mail. Tof er weer bij te zijn! Geen melding over een ID-bewijs. Zal dat alleen voor de trein zijn?

Denk dat die ID-check alleen voor de trein is. Die trein kost hun natuurlijk echt geld. Mensen binnen laten in Paradiso is gratis vulling.
 

bcmrmaybe

Subheadliner
27 feb 2014
4.586
655
Woohoo.

Ik ben er ook bij. Nu alleen nog 1 plek voor mijn dochter scoren en dan ben ik helemaal blij. Dus mocht iemand alleen gaan en er 1 over hebben dan graag.
 

Cootje

Dagopener
25 jan 2017
605
586
Ben er ook bij!!!
Als ik een ticket over heb, zet ik het tzt in het andere topic!
 

bcmrmaybe

Subheadliner
27 feb 2014
4.586
655
@Danielle mijn vrouw heeft net te horen gekregen dat ze er ook 2 heeft. Dus 1 over. Een vriend van mijn wil ook maar als die niet gaat dan gooi ik em in het andere topic. In iedere geval bedankt
 

bootje76

Randprogramma
17 feb 2019
187
154
Afrojack heeft 8 Juni nog iets staan in Zwitserland, kan dus ook in Landgraaf nog een setje doen... Misschien ook niet omdat hij ook de 30e Juni in Heerlen is, we zullen zien.
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.507
6.183
De line-up van Werchter is dit jaar in elk geval (op de meeste headliners na) niet zo heel best. Hoop dat die van Pinkpop beter gaat zijn.
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.507
6.183
Me First and the Gimme Gimmes staan in de Melkweg op 4 juli. Is er dan nog een kans dat die op Pinkpop staan?
 

jppp

Campingartiest
19 okt 2018
86
0
Als je naar affiche van Werchter dit jaar kijkt. Die meestal verreweg beter dan die van PP is, zal het voor iedereen nu eindelijk een indicatie geven wat te verwachten bij PP dit jaar.

Be afraid, be very afraid....
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.507
6.183
Groot fan van P!nk maar als die Werchter donderdag inderdaad een indicatie is van haar eisen en kosten dan is het goed dat ze Pinkpop haar niet heeft geboekt.
 

festivalddictsam

Gouden Tip
15 jan 2017
351
0
Als je naar affiche van Werchter dit jaar kijkt. Die meestal verreweg beter dan die van PP is, zal het voor iedereen nu eindelijk een indicatie geven wat te verwachten bij PP dit jaar.

Be afraid, be very afraid….

Rare vergelijking...in 2017 was het programma van Pinkpop stuk minder en was Rock Werchter heel sterk!
Kun je niet zo vergelijken ....zitten toch een paar weken tussen namelijk.
Met George Ezra en Krezip lijkt Pinkpop een betere weg dan Werchter te gaan volgen
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.507
6.183
Ezra en Krezip stemt beide nou niet echt heel hoopvol voor een beter pad imo. :p

Nog twee weken en we weten het (eindelijk)
 

Bato_V

Dagopener
17 mei 2017
679
308
Keane heeft het net op instagram over "our first Dutch festival of the year". Ze zouden dus nog een dag later op de 10e op Pinkpop kunnen staan? Lijkt me het meest logische dan, maar ik blijf zelf nog hopen dat ze in juli of augustus nog ergens staan met een headline show!
 

festivalddictsam

Gouden Tip
15 jan 2017
351
0
Ezra en Krezip stemt beide nou niet echt heel hoopvol voor een beter pad imo.
1f61b.svg


Nog twee weken en we weten het (eindelijk)

Voor mij wel. George Ezra is goede zanger....heeft inmiddels veel hits gescoord. En krezip is ook gewoon super leuke band vind ik dan
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken