Pinkpop 2019 – Nieuws en geruchten

Jerry666

Campingartiest
18 okt 2016
84
0
Jerry666 wrote:
Aangezien er geen poll/voorspelling is dit jaar, even ,zijn eigen voorspelling (niet in speciale volgorde)
De Staat
Clean bandit
Biffy Clyro (afsluiter IBA stage)
Ben harper
Slash (afsluiter IBA stage)
1975
EODM
Stone temple pilots
Alice in chains
Bastille
Macklemore
Parkway drive
papa roach
Elbow
Vance Joy
BMTH (afsluiter IBA stage)
Ilse de lange
Rowen Heze
Golden earring
Bizzy
Tiesto (maandag laatste )

alleen laatste grote headliner geen flauw idee………

Parkway Drive staat al als headliner op Jera. Als MOJO deze ook nog op Pinkpop zet, is het slecht voor Jera, omdat meer mensen dan geneigd zijn Pinkpop daarboven te kiezen.
Alice In Chains staat 2 weken ervoor exclusief in 013, volgens de site
STP heeft een week later pas hun eerste show van de tour, weet niet of ze er een extra week bij doen voor alleen Pinkpop. Misschien als RaR/RiP een goed erbij doet dat ze voor een vol extra weekend wel komen
Papa Roach hetzelfde
Macklemore pas 2 weken later

Parkway drive staat op meer mainstream festivals (denk strategische keuze) dus kan wel, bijt elkaar niet)
Alice in chains exclusief tot het uitverkocht is............
Macklemore en STP en PAPA R komen andere shows bij dan alleen PP
 

PimSp

Geliefde act
15 dec 2014
1.408
601
Parkway drive staat op meer mainstream festivals (denk strategische keuze) dus kan wel, bijt elkaar niet)
Alice in chains exclusief tot het uitverkocht is…………
Macklemore en STP en PAPA R komen andere shows bij dan alleen PP
Bij Parkway is het probleem wel dat MOJO ze dan voor beiden zou boeken. En nu gaan ze niet akkoord met lager dan het afsluiten van een podium of een goede spot op de Mainm
Op Jera staan ze al in een tent te headlinen, waardoor ze hun hele show niet mee kunnen nemen, en ik verwacht niet dat ze op Pinkpop de IBA zullen afsluiten, als ze al 2 Nederlandse shows krijgen, gaan ze niet beiden in een tent staan, waar ze maar de helft van hun normale show mee kunnen nemen. En ze gaan die band ook niet op de mainstage zetten. Ben ik vrij zeker van.
 

RickHuissen

Geliefde act
24 apr 2018
1.930
1.705
Had TSTM wel verwacht. Niet erg dat ze niet komen trouwens. Betekent ook dat ze idd niet voorprogramma MUSE zijn.


rickhuissen wrote:

Timmetje wrote:
13 maart, Paradiso.

Beyonce zou vet zijn maar atm zou dat betekenen dat ze alleen voor Pinkpop naar Europa vliegt. Kleine kans. Als ze komt mag ze Jay meenemen.


Beyonce zou vet zijn. Maar als ze komt, laat dan alsjeblieft Jay thuis…

Hoe meer hiphop op PP hoe beter.
1f600.svg

Haha heel goed. Fight for your hero's!

Maar in dit geval zit er nog een andere reden achter behalve dat hiphop van mij überhaupt niet zo hoeft:

Beyonce vind ik een geweldige artiest, maar die zou ik dus heel erg graag als enkel Beyonce willen zien, en niet als combo-optreden met Jay-Z zoals die tour die ze laatst hadden samen. Ik zou graag de zuivere Beyonce willen horen, zonder dat alle nummers verkloot worden door er een rap doorheen te jengelen. Dus komt manlief toch mee, dan graag een aparte set, zodat ik hem kan ontwijken en ik van zijn vrouw solo kan genieten!
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.382
6.059
Ha! Die snap ik dan weer wel. Of gewoon ieder een setje van anderhalf uur. Mooi zat!

Ik had stille hoop dat PP The Streets binnen zou hengelen maar die heeft Lowlands gepikt. :(
 

kobloodflames

Gouden Tip
11 jan 2018
446
128
Jerry666 wrote:
Parkway drive staat op meer mainstream festivals (denk strategische keuze) dus kan wel, bijt elkaar niet)
Alice in chains exclusief tot het uitverkocht is…………
Macklemore en STP en PAPA R komen andere shows bij dan alleen PP

Bij Parkway is het probleem wel dat MOJO ze dan voor beiden zou boeken. En nu gaan ze niet akkoord met lager dan het afsluiten van een podium of een goede spot op de Mainm
Op Jera staan ze al in een tent te headlinen, waardoor ze hun hele show niet mee kunnen nemen, en ik verwacht niet dat ze op Pinkpop de IBA zullen afsluiten, als ze al 2 Nederlandse shows krijgen, gaan ze niet beiden in een tent staan, waar ze maar de helft van hun normale show mee kunnen nemen. En ze gaan die band ook niet op de mainstage zetten. Ben ik vrij zeker van.

Volgens mij is Parkway Drive tegenwoordig best wel bekend (zeker in de metal wereld), dus waarom zouden ze ze niet een leuk plekje geven. Ik zou het in ieder geval erg toejuichen. Zeker met de show die ze nu hebben hoef je niet eens echt van de muziek te houden, alleen al voor de show is het gaaf om ze te zien
 

marcopoloo

Campingartiest
19 nov 2018
68
0
Morgen komt Open’er met een nieuw naam/namen vanaf 10:00.
Ik vermoed dat hier weer nieuws kanshebbers bij zitten aangezien zij pas 1 v/d 4 headliners bekend hebben gemaakt
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.382
6.059
Is het zeker dat die perspresentatie sowieso doorgaat of is er een kans dat die, als er nog geen headliner is, wordt uitgesteld?
 

festivalddictsam

Gouden Tip
15 jan 2017
351
0
Geloof me dit is de derde headliner:

https://www.youtube.com/watch?v=O_GuHB8KqIk

Ik hoopte het al eerder maar kansen lijken nu veel groter dan gedacht ^^
 

Wessel

Subheadliner
21 mrt 2013
4.747
0
Zou de verkoop van de weekendtickets wel een duwtje kunnen geven wat ze misschien wel nodig hebben.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
20.948
5.995
Zou de verkoop van de weekendtickets wel een duwtje kunnen geven wat ze misschien wel nodig hebben.
Wat voor duwtje... er is nog niet eens voorverkoop?

met Eminem of The Who naast Mumford en Fleetwood als headliner, met de (verwachte) sub-spots/second-headliners komt dat voor Pinkpop prima in orde hoor.
Hoop alleen dat het niet uitverkoopt, dat is veel te druk. Gewoon 55k a 60k op het terrein per dag is al prima te doen.
 

Rockbeer

Sunset slot
6 okt 2016
2.399
2.826
Maar ome Jan verzint zelfs bij 10K verkochte kaarten wel een manier om het etiquette 'uitverkocht' eraan te hangen.

Je hebt wel gelijk natuurlijk: zoals het op die Pearl Jam dag was, was het niet leuk. Zelfs overdag kon je nog niet eens rustig van de ene kant naar de andere lopen al stond je nog achter de geluidstorens.
 

Tom1617899894

Randprogramma
26 okt 2017
123
31
Persoonlijk zou ik heeft toejuichen, maar ik zie The Who echt niet op Pinkpop verschijnen met de huidige line up. Dan wordt het wel heel erg classic met 2 bands als headliners die al 50 jaar bestaan.
 

Oasiss

Subheadliner
4 okt 2016
4.154
4.345
Pinkpop wil natuurlijk wel gewoon het terrein overbevolkt Hebben, zolang de pleuris niet uitbreekt. Dit gaat misschien met Eminem of The Who ook prima lukken, maar met Beyoncé zonder twijfel.
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.382
6.059
Mja, Eminem wel, maar of the Who een dag laat uitverkopen weet ik zo niet.

Eminem zou ik wel toejuichen. Leuke live act met hoop klassiekers.

Beyonce en Jay Z waren in de Arena iig niet uitverkocht maar dat zal op PP inderdaad storm lopen. Zou dan ook wel een dagkaart scoren in de voorverkoop denk ik zo.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken