Pinkpop 2019 – Nieuws en geruchten

Paddy

Headliner
16 dec 2014
6.515
4.846
Wat een gezeur hier.
Als julliw alkeen maar lief willen doen doen dan ga lekker naar t viva-forum of libelle-forum.
Hier wordt n meni g gegeven over nuzuek.
En waar pinkpop tot nu toe mee komt is niet van champions league nivo.
Dan mag daar best wat over gezegd worden.

Als dit jaar in de CL de 1/2e finale bestaat uit;
Porto-Lyon en valencia-everton dan is dat ook niet wat de mensen verwachten

Niet je telefoon gebruiken en tegelijk autorijden. Safety first.

Maar je mist het punt compleet. Je mag best kritiek hebben. Maar moet er iedere dag min of meer dezelfde post geplaatst worden?
 

Ron1617899607

Randprogramma
7 mrt 2017
197
107
Oasiss wrote:
Als Marco Borsato headliner wordt, ga ik Pinkpop principieel voor altijd vermijden ;-).

Dat werd hier ook gezegd toen Bieber slechts een gerucht was
1f609.svg

Toen heb ik iig Pinkpop vermeden. Ik ga geen €200+ neerleggen voor een kaartje en €150 aan consumptiebonnen om naar dit soort bagger te kijken/luisteren
 

Oasiss

Subheadliner
4 okt 2016
4.861
5.390
Oasiss wrote:
Als Marco Borsato headliner wordt, ga ik Pinkpop principieel voor altijd vermijden ;-).

Dat werd hier ook gezegd toen Bieber slechts een gerucht was
1f609.svg

Borsato lijkt me een van de weinige mogelijkheden om dat debacle te overtreffen.
 

Tom1617899894

Randprogramma
26 okt 2017
125
33
Rick wrote:
Beste Christiaan, gezien het aantal grote klappers dat Mojo reeds rondom Pinkpop op diverse andere locaties weg gezet heeft, is het een feit dat deze acts zowieso niet gaan komen, daar zaten toch een aantal acts bij die het jubileum extra glans hadden kunnen geven.
Tuurlijk zullen ze vast wel een degelijk line up neer weten te zetten, met redelijk headliners, maar feit blijft dat de echte grote klappers dit jaar losse shows hebben.
Tel daarbij op dat er altijd veel Nederlands meuk op Pinkpop weg gezet word, dan is het denk ik niet gek dat menigeen zich vnl negatief uitlaat over Pinkpop dit jaar

Definieer “grote klappers”. en “Nederlandse meuk”.

Nederlandse meuk is (in mijn ogen) de Nederlandse shithop waarvan Rob Trommelen zijn persoonlijke missie van heeft gemaakt om die groot te maken en op Pinkpop te programmeren.

Het aantal goede Nederlandse bands/acts is in mijn ogen op 2 handen te tellen, waarvan de acts waarvoor ik een kaartje zou kopen op 1 hand te tellen is. (Hierbij laat ik de DJ's even buiten beschouwing, heb ik persoonlijk niets mee of tegen, maar dat stelt internationaal nog wel iets voor).
 

Christiaan

Dagopener
15 mrt 2014
510
77
Christiaan wrote:
Tool schijnt cool te zijn, maar ken ik niet omdat ze niet op Spotify staan.

*triggered*

Nee maar serieus, er zijn zoveel manieren om muziek te consumeren, jezelf limiteren tot het aanbod van Spotify is gewoon zonde en een beetje lui
1f609.svg
Dat geef ik zo toe, maar YouTube is kut, ik ga geen LP kopen van een band die ik niet ken, en downloaden is in mijn opinie ook wel een beetje voorbij.

Anyway, also ik dit jaar naar Werchter zou gaan, had ik hier nog wel moeite in willen stoppen, maar die line-up is dit jaar ook niet alles
 

hersenscheetje

Randprogramma
10 okt 2018
232
117
Paddy wrote:
Kritiek hebben is prima, maar om nou op iedere pagina dezelfde mening te verkondigen? Bij sommigen kan Pinkpop per definitie niks goed doen. Als er Nederlandse namen staan, wordt dit meteen uitvergroot. Ik heb zelf genoeg kritiek op Pinkpop en het is niet mijn festival, maar om dit nou continu hier te ventileren?

Precies dit.
Pinkpop- ‘fans’ (wil ik mezelf niet eens per se toe rekenen, laatste dagkaartje heb ik gekocht in 2014, laatste weekendticket in 2012) wordt verweten zich snel aangevallen te voelen.
Dit gaat echter blijkbaar net zo goed op voor de Pinkpop-‘haters’ (vooruit: critici
1f609.svg
), die zich bij ieder tegenwoord gekrenkt voelen in hun vrijheid van meningsuiting.
De ergernis bij velen ligt juist in het repetitief ‘spammen’ van inhoudelijk vrijwel identieke negatieve reacties, en de grote, haast arrogante stelligheid waarmee deze vaak gepaard gaan.

Toch wel apart dat jij je stoort aan de kritiek van mensen op de programmering tot nog toe. En dat terwijl dese mensen wel ‘hardcore’ fan zijn en jij er voor het laatst in 2012 een heel weekend was.

Ik ben ook van de lijn zoals Timmetje. Ik hou van Pinkpop en ben tot nog toe zeer ontevreden, dat komt er uit door de liefde voor het festival. Lekker belangrijk of zoiets jou stoort ?
 

Paddy

Headliner
16 dec 2014
6.515
4.846
<twitter-widget class="twitter-tweet twitter-tweet-rendered" id="twitter-widget-0" data-tweet-id="1094003157083086849" style="position: static; visibility: visible; display: block; transform: rotate(0deg); max-width: 100%; width: 550px; min-width: 220px; margin-top: 10px; margin-bottom: 10px;"></twitter-widget>
<script async="" src="https://platform.twitter.com/widgets.js" charset="utf-8"></script>

Zou wat zijn, Dries Roelvink op Pinkpop. Het kan altijd van kwaad naar erger.

Dit jaar, naast de roze hoedjes, ook gele speedo’s te koop voor het goede doel!
 

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.806
12.523
<twitter-widget class="twitter-tweet twitter-tweet-rendered" id="twitter-widget-0" style="position: static; visibility: visible; display: block; transform: rotate(0deg); max-width: 100%; width: 550px; min-width: 220px; margin-top: 10px; margin-bottom: 10px;" data-tweet-id="1094003157083086849"></twitter-widget>
<script async="" src="https://platform.twitter.com/widgets.js" charset="utf-8"></script>

Zou wat zijn, Dries Roelvink op Pinkpop. Het kan altijd van kwaad naar erger.

Wie is die twitteraar? Iemand met inside info? Ik kan me dit echt niet voorstellen...
 

PinkpopSinds2008

Campingartiest
9 feb 2016
81
0
...laten we dit forum eeeeenigszins serieus houden. Wat mij betreft mag zo'n reactie meteen geblocked worden.

Weet je wie er dit jaar wél op Pinkpop staat? Navarone! Waarom ik dat denk...?

Gosteren bij TVOH had Ali B. het over 'jullie wilden iets bekend maken, of is dat over een week pas?' De band antwoordde met: "volgens mij pas over twee weken."

Nou, ik kan me niet aan de indruk onttrekken dat ze had over PP hadden. Enfin.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.534
6.755
…laten we dit forum eeeeenigszins serieus houden. Wat mij betreft mag zo’n reactie meteen geblocked worden.

Weet je wie er dit jaar wél op Pinkpop staat? Navarone! Waarom ik dat denk…?

Gosteren bij TVOH had Ali B. het over ‘jullie wilden iets bekend maken, of is dat over een week pas?’ De band antwoordde met: “volgens mij pas over twee weken.”

Nou, ik kan me niet aan de indruk onttrekken dat ze had over PP hadden. Enfin.
Lijkt me niet gek voor Stage 4 toch. Prima.
Hadden jaren terug al op Pinkpop mogen staan hoor. Meen dat ze een decennia geleden nog voorprogramma deden bij The Earring. Zet ze nu ook maar op 8 juni in Stage 4 zou ik zeggen.

Over Dries. Kan ik heel kort zijn, ik zie totaal geen aanleiding hem op Pinkpop te verwachten. In tegenstelling tot Borsato, waar dat Twitter-ding waarschijnlijk een weerwoord op is.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.534
6.755
Nog even een persoonlijke inbreng.
Damian Wilson & Adam Wakeman staan in augustus op een festival in UK, Fairport Convention.
Na de club tour in April, zie ik ze best in juni juli en augustus meer festival gigs doen.
Wakeman is niet mee met Ozzy, dacht ik. Dus ze kunnen met z'n twee mooi op tour.

Wilson één van mijn gouden tips, ik hoop op een mooie spot in Stage 4 of vroeg in Brightlandstent!!
 

Danielle1617899608

Playlistbediener
8 mrt 2017
49
0
PinkpopSinds2008 wrote:
…laten we dit forum eeeeenigszins serieus houden. Wat mij betreft mag zo’n reactie meteen geblocked worden.



Over Dries. Kan ik heel kort zijn, ik zie totaal geen aanleiding hem op Pinkpop te verwachten. In tegenstelling tot Borsato, waar dat Twitter-ding waarschijnlijk een weerwoord op is.
Dries zat gisteren aan tafel bij de talkshow na the voice. Daar werd gezegd dat het gerucht rondging dat hij zou optreden. Hij wist van niets en als het zo was dan eerder op de camping. Daarna werd gesteld dat hij vast niets mocht zeggen en daar ging hij in mee. Zou ik ook doen als ik hem was. Dat zegt dus niets.
 

koppie233

Playlistbediener
26 jan 2016
26
2
Het is geen band met eigen nummers, maar The Dirty Daddies? Gewoon een uur lang beuken met de bekende hits van vroegah?
 

Igo.

Campingartiest
25 okt 2015
76
66
Het is geen band met eigen nummers, maar The Dirty Daddies? Gewoon een uur lang beuken met de bekende hits van vroegah?

Leuke band voor in een tent bij een dorpsfeest, maar voor op Pinkpop? Nee.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken