Pinkpop 2019 – Nieuws en geruchten

Bato_V

Dagopener
17 mei 2017
679
308
Jamiroquai en Elbow vind ik toch prachtige namen. Wat op voorhand de minste dag leek te worden valt dus zeker mee. Ik begin al jaloers te worden!
 

Benjamin

Support act
20 mrt 2015
920
81
Ook ik ben echt fan van Jamiroquai, had hun graag op LL gezien.
Voor de rest vind ik er weinig spannends tussen zitten, als ik zou gaan zou ik Cage the Elephant & Jacob banks nog willen zien en dan houdt het op.
Om de dag te vullen dan nog Halestorm & Golden Earring, maar dan is het echt klaar. Nee deze zaterdag sla ik over.
 

huub28

Playlistbediener
7 feb 2018
33
2
Ik ben even enthousiast aan het speculeren met dat op de hele mooie Pinkpop 50 jaar compilatie zowel Liam Gallagher als Noel Gallagher High Flying birds te zien zijn, slaat verder helemaal nergens op!! Het is een eer dat Pinkpop hun had. Maar goed één headliner is nog niet bekend. Bijna.
 

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.148
10.440
Iemand een screenshot van de podiumindeling? Die ging wat snel voorbij namelijk. Dat Golden Earring niet op de mainstage staat is inderdaad erg wonderlijk.
 

Thisso

Sunset slot
Sfeerbeheer
6 mrt 2016
2.175
2.996
Mooi dat de vrees dat Ezra en Golden Earring heel hoge spots gingen innemen ongegrond was. Met Elbow en Jamiroquai erbij is dat toch een heel degelijke dag geworden. Niet echt mijn ding maar toch zeker beter dan verwacht.

En oh ja, ze zijn natuurlijk laat met The Cure maar het blijft wel een uitstekende headliner, veel beter dan de andere opties die hier al weken genoemd worden. Ik ben blij voor de Pinkpop gangers dat het (tot nu toe) allemaal in orde lijkt te komen :)
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken