Pinkpop 2018– Nieuws en geruchten

Martijn

Geliefde act
28 nov 2013
1.437
1.537
Hoe dan…Kensington als sub of vierde headliner…HAHAH! Wat een grap…
Nee verwacht Marco Borsato/ Oscar And The Wolf/ The Script/ NERD/ Snow Patrol/ Dance afsluiter…
Pinkpop gaat no way Kensington nog eens als sub plaatsen.
Niet als sub nee, wel als headliner in 2020.
 

PimSp

Geliefde act
15 dec 2014
1.408
600
Het jaar dat Pinkpop Kensington als headliner gaat neerzetten, is het jaar dat het voorbij is bij mij voor de weekenden Pinkpop.
Begint al redelijk achteruit te gaan allemaal, maar als dat gebeurt. Tja.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
20.948
5.995
Het jaar dat Pinkpop Kensington als headliner gaat neerzetten, is het jaar dat het voorbij is bij mij voor de weekenden Pinkpop.
Begint al redelijk achteruit te gaan allemaal, maar als dat gebeurt. Tja.
Ik denk dat Pinkpop blijft inzetten op internationale stadionacts als headliners. Nationale acts als Kensington (hoe populair ook) komen niet hoger dan sub.
Kom op zeg. Hou nou eens op met deze grap hier.
Een act op zo'n hoge spots wordt normaal gezien niet jaarlijks op herhaling gezet.

Dus stop met dat getroll hier, Kensington komt niet in 2018. Totaal ongeloofwaardig ook om te beweren dat dat zo zou zijn.
 

Teake Rooks

Gouden Tip
29 jan 2015
372
0
Kensington lijkt me inderdaad geen Pinkpop headliner, daarmee trekken ze ook alleen Nederlands publiek. Meer een headliner voor de kleinere festivals.
En na 2017 komen ze toch niet weer in 2018, maar ik zou dit forum wel willen zien als het toch ineens wel gebeurd. Alles waar Kensington ook maar genoemd wordt loopt hier al uit de hand.
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.682
1.847
Had Jan ook niet iets gezegd van dat die vierde headliner qua grote makkelijk voor 30.000 extra toeschouwers zou kunnen zorgen? Pin me niet vast op het aantal, kan er ook iets naast zitten.
 

WeckoJ

Geliefde act
14 nov 2012
1.763
0
Het jaar dat Pinkpop Kensington als headliner gaat neerzetten, is het jaar dat het voorbij is bij mij voor de weekenden Pinkpop.
Begint al redelijk achteruit te gaan allemaal, maar als dat gebeurt. Tja.

Oftewel Justin Bieber is geen probleem maar Kensington is een brug te ver... Mijn lijn of brug is echt al overschreden met Bieber hoor!
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
20.948
5.995
Had Jan ook niet iets gezegd van dat die vierde headliner qua grote makkelijk voor 30.000 extra toeschouwers zou kunnen zorgen? Pin me niet vast op het aantal, kan er ook iets naast zitten.
Ja, blijkbaar is er verstaan "honderdduizend"... Wat idd een overdreven aantal lijkt.
Maar in interviews ook al uitspraak "second headliners" en "dance podium" genoemd.

De komst van een extra podium zie ik niet zo snel gebeuren, die uitspraak zal je as woensdag moeten terugzien indien het alsnog zo zou zijn.
Editors is volgens mij wel één van die "second headliners", ik denk dat er nog minstens 2 bij komen dus. Waarvan één dan de "honderdduizend"-act is.
Vooral daar ben ik komende dagen meest benieuwd naar, als dat zo is...

...is het niet vreemd dat er nog geen Europese data van P!nk zijn wat dat betreft?
 

colint

Gouden Tip
5 mrt 2014
272
0
Nog maar 3 dagen en dan weten we het...ik heb er al weer zin in!
Ik zie dat het Pinkpop VoorSpel topic weg is gehaald, ik neem aan dat dat is zodat mensen hun voorspellingen niet meer aan gaan passen. Is het niet mogelijk om deze thread als "alleen lezen" beschikbaar te maken? Ik zou graag nog eens naar de voorspellingen kijken.
 

visdave34

Sunset slot
Sfeerbeheer
13 jan 2014
2.940
493
Nog maar 3 dagen en dan weten we het…ik heb er al weer zin in!
Ik zie dat het Pinkpop VoorSpel topic weg is gehaald, ik neem aan dat dat is zodat mensen hun voorspellingen niet meer aan gaan passen. Is het niet mogelijk om deze thread als “alleen lezen” beschikbaar te maken? Ik zou graag nog eens naar de voorspellingen kijken.
Hij staat er nog toch?
https://forum.festileaks.com/forums/topic/het-pinkpop-voorspel-2018/
 

Joey16178995531

Campingartiest
21 okt 2015
83
0
Het is inderdaad zo dat kensington te vaak op pinkpop staat. En op ieder festival opduikt. Maar qua NLse bands staat het live wel. Heb ze een aantal keer live gezien, pinkpop, 538Koningsdag en Breda Live, maar iedere keer toch echt steady. Wat niet weg neemt dat ik ze een jaartje gewoon niet hoef te zien en het veel van het zelfde is..

Over de dance, zou na Noisia en Major Lazor, Skrillex / Diplo geen opties zijn??
 

colint

Gouden Tip
5 mrt 2014
272
0
colint wrote:
Nog maar 3 dagen en dan weten we het…ik heb er al weer zin in!
Ik zie dat het Pinkpop VoorSpel topic weg is gehaald, ik neem aan dat dat is zodat mensen hun voorspellingen niet meer aan gaan passen. Is het niet mogelijk om deze thread als “alleen lezen” beschikbaar te maken? Ik zou graag nog eens naar de voorspellingen kijken.

Hij staat er nog toch?
https://forum.festileaks.com/forums/topic/het-pinkpop-voorspel-2018/

Foutje! Had alleen bij het Pinkpop forum gekeken, daar stond hij niet tussen.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
20.948
5.995
nou dan, zo vlak voor de perspresentatie maar vast een voorspelling voor woensdag van mijn kant...

[SIZE= xx-large]PEARL JAM - FOO FIGHTERS - BRUNO MARS[/SIZE]
[SIZE= x-large]EDITORS - P!NK - SHERYL CROW - TIËSTO[/SIZE]
[SIZE= large]SNOW PATROL - MARCO BORSATO - THE SCRIPT - LORDE
A PERFECT CIRCLE - ALICE IN CHAINS - OSCAR AND THE WOLF[/SIZE]
NOTHING BUT THIEVES - HOLLYWOOD VAMPIRES - THE KOOKS - KASABIAN - RISE AGAINST
THE OFFSPRING - DI-RECT - JAMES BAY - PARAMORE - TRIGGERFINGER - BLOSSOMS
NOEL GALLAGHER HIGH FLYING BIRDS - STEREOPHONICS - THE HIVES - BON IVER
FLOGGING MOLLY - BLOODY BEETROOTS - MANIC STREET PREATCHERS - BETH DITO
MILKY CHANCE - CHASE & STATUS - BULLET FOR MY VALENTINE - RICO & STICKS - STARCRAWLER
DE WOLFF - TASH SULTANA - BLAUDZUN - WALKING ON CARS - BONOBO - MAAN - CALL IT OFF
THE OVERSLEPT - WULF - YUNGBLUD - SIGRID - VUUR - WALDEN
 

PimSp

Geliefde act
15 dec 2014
1.408
600
I'd preach for that. Maar Paramore kan denk ik wel weg. Die staan de week van te voren nog in Amerika en nog niks van andere data bekend
 

Heemstock

Gouden Tip
20 feb 2014
256
0
nou dan, zo vlak voor de perspresentatie maar vast een voorspelling voor woensdag van mijn kant…

<span style="font-size: xx-large;">PEARL JAM – FOO FIGHTERS – BRUNO MARS</span>
<span style="font-size: x-large;">EDITORS – P!NK – SHERYL CROW – TIËSTO</span>
<span style="font-size: large;">SNOW PATROL – MARCO BORSATO – THE SCRIPT – LORDE
A PERFECT CIRCLE – ALICE IN CHAINS – OSCAR AND THE WOLF</span>
NOTHING BUT THIEVES – HOLLYWOOD VAMPIRES – THE KOOKS – KASABIAN – RISE AGAINST
THE OFFSPRING – DI-RECT – JAMES BAY – PARAMORE – TRIGGERFINGER – BLOSSOMS
NOEL GALLAGHER HIGH FLYING BIRDS – STEREOPHONICS – THE HIVES – BON IVER
FLOGGING MOLLY – BLOODY BEETROOTS – MANIC STREET PREATCHERS – BETH DITO
MILKY CHANCE – CHASE & STATUS – BULLET FOR MY VALENTINE – RICO & STICKS – STARCRAWLER
DE WOLFF – TASH SULTANA – BLAUDZUN – WALKING ON CARS – BONOBO – MAAN – CALL IT OFF
THE OVERSLEPT – WULF – YUNGBLUD – SIGRID – VUUR – WALDEN

Nu schat jij Pinkpop in alszijnde een Rock Werchter, met meerdere headliners. This is not gonna happen. De opmerkingen van Jan Smeets ten spijt, die roept ook maar wat om de hype een beetje op gang te houden.

En Sheryl Crow? Da's toch geen serieuze kandidaat? Die staat echt niet als sub voor een rockband als FF op PJ. En Tiesto? Die wil ongetwijfeld in het donker afsluiten en PJ en FF gaan niet dulden dat iemand nog na hen de dag afsluit. Het is geen Werchter dat tot 03.00 uur 's nachts door kan gaan.

Bij de undercard zie ik veel van jouw lijstje nog wel voorbij komen, maar aan de bovenkant is dit te optimistisch.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken