Pinkpop 2018– Nieuws en geruchten

PimSp

Geliefde act
15 dec 2014
1.547
832
Foo Fighters is nu bezig op Rock am Ring. Ben de livestream aan 't kijken (ook opnemen voor diegene die het moet missen. Upload 't vanavond wel naar YouTube.)
Dave heeft iets aan z'n stem dat kun je duidelijk horen. Beetje hees. Klinkt niet geheel zuiver zo als ik van 'm gewend ben...
 

Aike

Gouden Tip
27 mrt 2017
355
8
Foo Fighters is nu bezig op Rock am Ring. Ben de livestream aan ’t kijken (ook opnemen voor diegene die het moet missen. Upload ’t vanavond wel naar YouTube.)
Dave heeft iets aan z’n stem dat kun je duidelijk horen. Beetje hees. Klinkt niet geheel zuiver zo als ik van ‘m gewend ben…

Ben het ook aan het kijken en het klinkt verre van wat je van Dave mag verwachten inderdaad. Niet echt fijn met het Sportpaleis en Pinkpop in het verschiet. Hopen dat het gewoon een verkoudheid is ofzo, want het is niet per se dat hij niet zuiver klinkt, maar vooral dat hij er uberhaupt met moeite noten uit krijgt heb ik het idee. Het feit dat dit pas het begin van de tour is is niet echt optimistisch nieuws in mijn optiek.
 

Rockbeer

Sunset slot
6 okt 2016
2.795
3.565
Ik had alleen tijd om in het begin een deel van Learn To Fly mee te pikken. Het klonk vreemd, maar wel zeer energiek. Ik vond het in elk geval veel beter dan de keren dat ik ze live zag (Ziggo Dome in 2015 en Rock Werchter in 2017).
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
13.653
7.629
Hopen dat ze niet weer moeten cancelen.... zou wel benieuwd zijn wie Jan dan uit de hoge hoed haalt.
 

Oasiss

Subheadliner
4 okt 2016
4.979
5.538
https://nos.nl/op3/artikel/2234943-grote-festivals-verschuiven-langzaam-van-munten-naar-pinnen.html

Meanwhile stapt Pinkpop (hoogstwaarschijnlijk) over naar.... munten!!
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.656
6.853
De03CLnWkAEZxIF.jpg


Nieuw dit jaar op Camping B: Jan’s Feestcafé! The place to be als je van meezingen, sjoenkelen en polonaises houdt. Een ‘kleine’ afterparty waar het groots feest zal gaan zijn. Elke avond staat een ander thema centraal, met op de eerste twee avonden very special guests. Deze gaan we nu nog niet verklappen. De Feestcafé DJ’s gaan er in ieder geval voor zorgen dat alle hits voorbij gaan komen. Meemaken is erbij zijn!

Kamperen op een van de festival campings is alleen mogelijk als je in het bezit bent van een geldig weekendticket. Slaap je op Camping A of C, maar wil je ’s nachts naar Jan’s Feestcafé op Camping B? Dat kan! Met een geldig weekendticket heb je namelijk toegang tot alle Pinkpop Campings.

https://www.pinkpop.nl/2018/nl/nieuws/jans-feestcafe-op-camping-b/
 

RickHuissen

Sunset slot
24 apr 2018
2.140
2.046
Ik had alleen tijd om in het begin een deel van Learn To Fly mee te pikken. Het klonk vreemd, maar wel zeer energiek. Ik vond het in elk geval veel beter dan de keren dat ik ze live zag (Ziggo Dome in 2015 en Rock Werchter in 2017).

Hij schijnt al redelijk snel geroepen te hebben "you guys gotta help me tonight. My fucking throat hurts like hell..."

Professioneel als hij is, de rest van de maand aan de thee met honing dus...
 

Oasiss

Subheadliner
4 okt 2016
4.979
5.538
De03CLnWkAEZxIF.jpg



Nieuw dit jaar op Camping B: Jan’s Feestcafé! The place to be als je van meezingen, sjoenkelen en polonaises houdt. Een ‘kleine’ afterparty waar het groots feest zal gaan zijn. Elke avond staat een ander thema centraal, met op de eerste twee avonden very special guests. Deze gaan we nu nog niet verklappen. De Feestcafé DJ’s gaan er in ieder geval voor zorgen dat alle hits voorbij gaan komen. Meemaken is erbij zijn!

Kamperen op een van de festival campings is alleen mogelijk als je in het bezit bent van een geldig weekendticket. Slaap je op Camping A of C, maar wil je ’s nachts naar Jan’s Feestcafé op Camping B? Dat kan! Met een geldig weekendticket heb je namelijk toegang tot alle Pinkpop Campings.


https://www.pinkpop.nl/2018/nl/nieuws/jans-feestcafe-op-camping-b/

Dat vind ik stiekem dan best wel erg leuk eigenlijk!
 

PimSp

Geliefde act
15 dec 2014
1.547
832
Rockbeer wrote:
Ik had alleen tijd om in het begin een deel van Learn To Fly mee te pikken. Het klonk vreemd, maar wel zeer energiek. Ik vond het in elk geval veel beter dan de keren dat ik ze live zag (Ziggo Dome in 2015 en Rock Werchter in 2017).

Hij schijnt al redelijk snel geroepen te hebben “you guys gotta help me tonight. My fucking throat hurts like hell…”

Professioneel als hij is, de rest van de maand aan de thee met honing dus…
Hij heeft het wel helemaal uitgelegd, z'n dochtertje was ziek, maar wilde nog een kus van papa Dave. En ja, hij is geen monster, dus heeft hij dit gedaan, met alle gevolgen van dien. T is dus een verkoudheid. Nu maar hopen dat hij komende tijd wat meer rust heeft. Weet niet of het een festival tour is wat ze doen, of dat ze ook nog wat gewone optredens tussendoor doen. Als ze alleen festivals doen, dan heeft hij wel tijd om zn stem te laten rusten
 

Oasiss

Subheadliner
4 okt 2016
4.979
5.538
Oasiss wrote:
https://nos.nl/op3/artikel/2234943-grote-festivals-verschuiven-langzaam-van-munten-naar-pinnen.html

Meanwhile stapt Pinkpop (hoogstwaarschijnlijk) over naar…. munten!!

En terecht. Munten (of bonnen) is een absolute must. Niet in de rij voor bonnen/munten, en vervolgens bij elke consumptie 3x zo lang wachten. Dat gaat niet werken. Sommige dingen moet je niet altijd maar willen vernieuwen…

Wel eens op een ander festival geweest? Op BKS en Sziget werkt dit gewoon prima hoor.
 

RickHuissen

Sunset slot
24 apr 2018
2.140
2.046
rickhuissen wrote:

Oasiss wrote:
https://nos.nl/op3/artikel/2234943-grote-festivals-verschuiven-langzaam-van-munten-naar-pinnen.html

Meanwhile stapt Pinkpop (hoogstwaarschijnlijk) over naar…. munten!!


En terecht. Munten (of bonnen) is een absolute must. Niet in de rij voor bonnen/munten, en vervolgens bij elke consumptie 3x zo lang wachten. Dat gaat niet werken. Sommige dingen moet je niet altijd maar willen vernieuwen…

Wel eens op een ander festival geweest? Op BKS en Sziget werkt dit gewoon prima hoor.

Geen majors. Wel kleinere evenementen. Weet niet of die hun zaakjes helemaal op orde hadden of dat ze zelf ook nog moesten wennen, maar ik vond het he-le-maal kut. Mijn wellicht beperkte inlevingsvermogen ziet ook absoluut niet hoe het mogelijk is dit even snel te laten gaan als gewoon bonnen/munten afgeven...

En dan is er nog aspect 'rondje geven'. Niks zo makkelijk als iedereen ff een muntje lapt...
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.656
6.853
rickhuissen wrote:

Oasiss wrote:
https://nos.nl/op3/artikel/2234943-grote-festivals-verschuiven-langzaam-van-munten-naar-pinnen.html

Meanwhile stapt Pinkpop (hoogstwaarschijnlijk) over naar…. munten!!


En terecht. Munten (of bonnen) is een absolute must. Niet in de rij voor bonnen/munten, en vervolgens bij elke consumptie 3x zo lang wachten. Dat gaat niet werken. Sommige dingen moet je niet altijd maar willen vernieuwen…

Wel eens op een ander festival geweest? Op BKS en Sziget werkt dit gewoon prima hoor.
doe mij maar munten hoor...

dat contactloos heb ik allerminst vertrouwen in.... volgens mij is het nog zo lek als een mandje qua veiligheid
 

Oasiss

Subheadliner
4 okt 2016
4.979
5.538
Oasiss wrote:

rickhuissen wrote:

Oasiss wrote:
https://nos.nl/op3/artikel/2234943-grote-festivals-verschuiven-langzaam-van-munten-naar-pinnen.html

Meanwhile stapt Pinkpop (hoogstwaarschijnlijk) over naar…. munten!!


En terecht. Munten (of bonnen) is een absolute must. Niet in de rij voor bonnen/munten, en vervolgens bij elke consumptie 3x zo lang wachten. Dat gaat niet werken. Sommige dingen moet je niet altijd maar willen vernieuwen…


Wel eens op een ander festival geweest? Op BKS en Sziget werkt dit gewoon prima hoor.

Geen majors. Wel kleinere evenementen. Weet niet of die hun zaakjes helemaal op orde hadden of dat ze zelf ook nog moesten wennen, maar ik vond het he-le-maal kut. Mijn wellicht beperkte inlevingsvermogen ziet ook absoluut niet hoe het mogelijk is dit even snel te laten gaan als gewoon bonnen/munten afgeven…

En dan is er nog aspect ‘rondje geven’. Niks zo makkelijk als iedereen ff een muntje lapt…

Op Sziget moet je een pasje aanschaffen en daar geld op zetten, dan moet je een biertje dus sowieso contactloos 'pinnen'. Ik ga er dan ook even van uit dat iedereen contactloos zou pinnen. Ik kan me voorstellen dat het (nog) niet op ieder festival zou verlopen. No offense, maar op Pinkpop ligt de gemiddelde leeftijd toch iets hoger dan op BKS en Sziget, maar het is natuurlijk wel 'de toekomst'.
 

Oasiss

Subheadliner
4 okt 2016
4.979
5.538
Oasiss wrote:

rickhuissen wrote:

Oasiss wrote:
https://nos.nl/op3/artikel/2234943-grote-festivals-verschuiven-langzaam-van-munten-naar-pinnen.html

Meanwhile stapt Pinkpop (hoogstwaarschijnlijk) over naar…. munten!!


En terecht. Munten (of bonnen) is een absolute must. Niet in de rij voor bonnen/munten, en vervolgens bij elke consumptie 3x zo lang wachten. Dat gaat niet werken. Sommige dingen moet je niet altijd maar willen vernieuwen…


Wel eens op een ander festival geweest? Op BKS en Sziget werkt dit gewoon prima hoor.

doe mij maar munten hoor…

dat contactloos heb ik allerminst vertrouwen in…. volgens mij is het nog zo lek als een mandje qua veiligheid

Ik denk dat je een groter risico loopt dat je bonnen/munten kwijtraakt.
 

Dieter98

Gouden Tip
16 mei 2015
490
9
Jan smeets de nieuwe tante rikkie en waal een leuke toevoeging haha maakt de camping nog leuker!!!
 

Black Lies

Subheadliner
4 okt 2013
4.401
596
Oasiss wrote:

rickhuissen wrote:

Oasiss wrote:
https://nos.nl/op3/artikel/2234943-grote-festivals-verschuiven-langzaam-van-munten-naar-pinnen.html

Meanwhile stapt Pinkpop (hoogstwaarschijnlijk) over naar…. munten!!


En terecht. Munten (of bonnen) is een absolute must. Niet in de rij voor bonnen/munten, en vervolgens bij elke consumptie 3x zo lang wachten. Dat gaat niet werken. Sommige dingen moet je niet altijd maar willen vernieuwen…


Wel eens op een ander festival geweest? Op BKS en Sziget werkt dit gewoon prima hoor.

doe mij maar munten hoor…

dat contactloos heb ik allerminst vertrouwen in…. volgens mij is het nog zo lek als een mandje qua veiligheid

:lol:

 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken