Pinkpop 2018– Nieuws en geruchten

Zoals de weersverwachting nu is heb je iig geen zonnebrand nodig! Dus gewoon paar ponchos in je kontzak en een goedgevulde portomonee. Meer heb je toch ook niet nodig?
vest of trui omhangen voor in de avond...
lijkt er op dat het een fijn festival weertje gaat worden.

60 procent kans op zon met beetje bewolking
rond 20 graden maximaal en in de avond rond 12 graden
30 procent kans op 1mm regen

Maar, kan in 1,5 week nog wel wat veranderen

themachineee wrote:
Zoals de weersverwachting nu is heb je iig geen zonnebrand nodig! Dus gewoon paar ponchos in je kontzak en een goedgevulde portomonee. Meer heb je toch ook niet nodig?

vest of trui omhangen voor in de avond…
lijkt er op dat het een fijn festival weertje gaat worden.

60 procent kans op zon met beetje bewolking
rond 20 graden maximaal en in de avond rond 12 graden
30 procent kans op 1mm regen

Maar, kan in 1,5 week nog wel wat veranderen

Op dit moment verandert ook voor BKS de weersverwachting nog met de dag (en met de app/website die je gebruikt).
Voorspelling voor langere periode lijkt erg onzeker; voor Pinkpop is daar dus zeker nog niets over te zeggen.

Ik denk dat ik maar naar Pinkpop ga om met een rugzak op mijn rug en een natte poncho aan de hele dag te gaan staan roken voor mainstage. Gewoon om al die jankerds hier te pesten.

De03CLnWkAEZxIF.jpg

Nieuw dit jaar op Camping B: Jan’s Feestcafé! The place to be als je van meezingen, sjoenkelen en polonaises houdt. Een ‘kleine’ afterparty waar het groots feest zal gaan zijn. Elke avond staat een ander thema centraal, met op de eerste twee avonden very special guests. Deze gaan we nu nog niet verklappen. De Feestcafé DJ’s gaan er in ieder geval voor zorgen dat alle hits voorbij gaan komen. Meemaken is erbij zijn!

Kamperen op een van de festival campings is alleen mogelijk als je in het bezit bent van een geldig weekendticket. Slaap je op Camping A of C, maar wil je ’s nachts naar Jan’s Feestcafé op Camping B? Dat kan! Met een geldig weekendticket heb je namelijk toegang tot alle Pinkpop Campings.

https://www.pinkpop.nl/2018/nl/nieuws/jans-feestcafe-op-camping-b/

Kijk! Dat verklaart de verhoogde ticketprijzen natuurlijk. Een Fabrizio of Jerôme Gelissen komt natuurlijk niet voor niets een paar krakers zingen.

Ik denk dat ik maar naar Pinkpop ga om met een rugzak op mijn rug en een natte poncho aan de hele dag te gaan staan roken voor mainstage. Gewoon om al die jankerds hier te pesten.

De jankerds zullen met tranende ogen van het lachen naar je zwaaien als je niet door de entreepoorten komt omdat je een rugzak om hebt. :P

Dr. Hannibal wrote:

De jankerds zullen met tranende ogen van het lachen naar je zwaaien als je niet door de entreepoorten komt omdat je een rugzak om hebt.
1f61b.svg

Nou dan heb ik ze toch nog aan het huilen gekregen. Punt is, doe niet zo moeilijk, het is een festival, waarom zou je je zo druk maken over andere mensen die ook gewoon proberen het leuk te hebben.

Ik maak me niet druk om rugzakken of poncho's, maar roken wel. Dat vind ik voor een stage bij een band of in een tent gewoon niet kunnen. Hou dan gewoon rekening met de mensen om je heen en gaan op een afstandje staan ipv de rook in ieders gezicht te blazen.

Ik maak me niet druk om andere mensen die het proberen leuk te hebben zolang ze het ook voor mij leuk houden. ;-)

ik denk dat je meteen bij Lil Kleine al hipstermeisjes in je nek hebt hangen LOL :lol:

Ik dacht dat je hiervoor sarcastisch was wat roken betrof, Timmetje!

Maar de natte poncho's en rugzakken zitten mij ook niet echt dwars hoor. Het is gewoon niet heel relax om met je droge kleren tegen zo'n natte poncho te botsen, maar niet meer dan dat. Roken vind ik stukken irritanter/ranziger/ongezonder.

Was niet sarcastisch haha. Er is voor mij tijdens een festival of concert niets irritanter dan op tijd arriveren bij een terrein, een mooi plekje te vinden, daar te wachten op de act die je wil zien, en vervolgens erachter komen dat je een roker voor je hebt staan zodat je de gehele show in iemand's gore rookwalmen staat te kijken. Als je wil roken prima, maar ga dan lekker op een afstand staan waar niemand er last van heeft.

ach roken
weet je, ik ben zelf niet roker.
ik zie totaal het probleem niet van in de open buitenlucht roken.
zoiets moet iemand zelf weten, of het ongezond of 'smerig' is dat is een heel ander verhaal.
ik tik in zo'n weekend junkfood en flink wat bier achterover, nee dat is heel gezond.

ieder zijn ding he.
we komen allemaal maar voor 1 ding naar Pinkpop, voor de muziek, op welke manier je er dan ook maar van wil genieten.
zolang je maar niemand anders lastig valt, ik vind niet dat je met roken in de open buitenlucht je van lastig vallen kan spreken.

ach roken
zoiets moet iemand zelf weten, of het ongezond of ‘smerig’ is dat is een heel ander verhaal.
ik tik in zo’n weekend junkfood en flink wat bier achterover, nee dat is heel gezond.

ieder zijn ding he.
we komen allemaal maar voor 1 ding naar Pinkpop, voor de muziek, op welke manier je er dan ook maar van wil genieten.
zolang je maar niemand anders lastig valt, ik vind niet dat je met roken in de open buitenlucht je van lastig vallen kan spreken.

Andermans kansen op kanker vergroten én diegene in stank te laten staan, vind ik wel degelijk onder die noemer te plaatsen. Van jouw broodje kroket heb ik in die zin geen last.

DennisvdBr wrote:
ach roken
zoiets moet iemand zelf weten, of het ongezond of ‘smerig’ is dat is een heel ander verhaal.
ik tik in zo’n weekend junkfood en flink wat bier achterover, nee dat is heel gezond.

ieder zijn ding he.

Andermans kansen op kanker vergroten én diegene in stank te laten staan, vind ik wel degelijk onder die noemer te plaatsen. Van jouw broodje kroket heb ik in die zin geen last.
wel als ik de derde dag Pinkpop na tig frikandellen en 30 pils voor je sta en een vunzige festival scheet laat

Oasiss wrote:

DennisvdBr wrote:
ach roken

ieder zijn ding he.

wel als ik de derde dag Pinkpop na tig frikandellen en 30 pils voor je sta en een vunzige festival scheet laat

Dat soort scheten verdient niet minder dan een welgemeende high-five ;).

Aangezien alle blokkenschema's bekend zijn kunnen we eindelijk opmaken welk festival nou de beste line up heeft.
Aangezien je maar op 1 plek tegelijk kan zijn is het t meest logische als je je eigen blokkenschema maakt,dan weet je wat je zou kunnen zien voor je geld.

Pinkpop E220,-
https://clashfinder.com/s/pp18/?user=0d2sjt.lz&

VS

Mad Cool E180,-
https://clashfinder.com/s/mcf18/?user=0d2sjt.lz&

VS

Hurricane E200,-
https://clashfinder.com/s/hurricane2018/?user=0d2sjt.lz&

VS

Werchter E246,- ( 4 dagen)
https://clashfinder.com/s/wrchtr18/?hl1=rivals,vaccin,alicei,atdriv,queens,gorill,blackr,gangof,airtra,firsta,chvrch,london,killer,faceso,todief,agnusj,russ,lastin,struts,stereo,stones,jorjas,pearlj,jackwh,fleetf,breede,novast,noelga,nickca,arctic,ninein,vinces,jadebi,marshm,wolfal,mgmt,equali,davidb,idles,kaleo,palewa&hl-col2=ffffab&

Zeg t maar!!

In de eerste jaren van Pinkpop rookte misschien wel de helft van de aanwezigen. Sterker nog, een tabaksproducent was een van de sponsors en men kon op het festivalterrein gewoon shag kopen bij de stand. Maar ja in die tijd kreeg je op het festival ook nog je bier in flessen mee. Kun je je nu (terecht) niet meer voorstellen. Dus het valt wel mee tegenwoordig. Maar het blijft inderdaad hinderlijk.

Was niet sarcastisch haha. Er is voor mij tijdens een festival of concert niets irritanter dan op tijd arriveren bij een terrein, een mooi plekje te vinden, daar te wachten op de act die je wil zien, en vervolgens erachter komen dat je een roker voor je hebt staan zodat je de gehele show in iemand’s gore rookwalmen staat te kijken. Als je wil roken prima, maar ga dan lekker op een afstand staan waar niemand er last van heeft.

Sorry, maar zolang het niet verboden is om te roken op een openbare plek als op t veld bij Pinkpop, heb je geen poot om op te staan. ik denk dat JIJ weg moet gaan staan als je er last van hebt. Ik rook niet trouwens.
Maar ik vind dat die anti-rook-klaag-mannetjes, die achter me staan te klagen over rokers tijdens een concert, zo irritant zijn. Zo irritant zelfs dat je de hele show last hebt van hun geklaag. Als je wilt klagen prima, maar ga dan lekker op een afstand staan waar niemand er last van heeft.

Aangezien alle blokkenschema’s bekend zijn kunnen we eindelijk opmaken welk festival nou de beste line up heeft.
Aangezien je maar op 1 plek tegelijk kan zijn is het t meest logische als je je eigen blokkenschema maakt,dan weet je wat je zou kunnen zien voor je geld.

Pinkpop E220,-
https://clashfinder.com/s/pp18/?user=0d2sjt.lz&

VS

Mad Cool E180,-
https://clashfinder.com/s/mcf18/?user=0d2sjt.lz&

VS

Hurricane E200,-
https://clashfinder.com/s/hurricane2018/?user=0d2sjt.lz&

VS

Werchter E246,- ( 4 dagen)
https://clashfinder.com/s/wrchtr18/?hl1=rivals,vaccin,alicei,atdriv,queens,gorill,blackr,gangof,airtra,firsta,chvrch,london,killer,faceso,todief,agnusj,russ,lastin,struts,stereo,stones,jorjas,pearlj,jackwh,fleetf,breede,novast,noelga,nickca,arctic,ninein,vinces,jadebi,marshm,wolfal,mgmt,equali,davidb,idles,kaleo,palewa&hl-col2=ffffab&

Zeg t maar!!
Is die van Mad Cool ook al definitief ja? In dat geval hebben ze voor mij een hele mooie planning gemaakt en daarmee persoonlijk verreweg het beste programma. Alleen Ben Howard staat ongelukkig geplaatst en de clash NIN/Underworld is een hele vervelende, maar verder opvallend weinig moeilijke keuze. Knap gedaan met zo'n jam-packed programma.

puur uit nieuwsgierigheid, Dennis, Zou jij de clashfinders van Pinkpop werchter en madc ool eens willen invullen en posten
Ben toch wel erg benieuwd naar jouw schemas!

Users who are viewing this thread