Pinkpop 2018– Nieuws en geruchten

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.660
6.854
Als ze 5 euro borg in munten retour willen geven dan zou dit betekenen dat de munten nog 2,50 kosten?
wow, zo had ik het nog niet gelezen...
kon je wel eens goed gelijk in hebben
 

Bartjuh1981

Geliefde act
12 feb 2014
1.380
953
hoe compact is je compacte rugzak…
als die al op ongeveer de policy maat zit, dan kan dat toch nog.

Die zit er dus wat boven. Denk dat elke normale/'compacte' rugzak' wel boven de policy van 30cm x 21cm x 10cm zit.
 

PimSp

Geliefde act
15 dec 2014
1.547
832
Nou heren, lijkt erop dat we verplicht zijn om fanny packs of Gucci schoudertasjes te gaan halen. Andere keus hebben we niet dit jaar
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.660
6.854
Nou heren, lijkt erop dat we verplicht zijn om fanny packs of Gucci schoudertasjes te gaan halen. Andere keus hebben we niet dit jaar

tumblr_mszarnfMIa1rpykeko1_500.png
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.660
6.854
mocht je geen tot weinig clashes hebben op Pinkpop... wees gerust

ga eens kijken bij de timeline van Hurricane in Duitsland, tijdschema is vandaag bekend.
Staat bordevol clashes en overlappingen.
zie topic

imo een voorbeeld hoe het niet moet.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.660
6.854
via : https://landgraaf.nieuws.nl/nieuws/49047/pinkpop-kunstwerk-wilhelminaberg-landgraaf/
Onthulling uniek Pinkpop-kunstwerk aan voet Wilhelminaberg

In de aanloop naar Pinkpop 2018 vindt op donderdag 7 juni om 13.00 uur aan de voet van de Wilhelminaberg in Landgraaf de onthulling plaats van een uniek kunstwerk.
Het alom bekende beeldmerk van Pinkpop neemt vanaf die dag als cortenstalen uitsnede een plek in op het Beleefpad bij de Wilhelminaberg. 

Beleefpad

Het kunstwerk is vervaardigd door kunstenaar Rick Dörenberg. Het kan, vanuit de gekozen positie, het terrein van Megaland goed in de gaten houden. Ook maakt het kunstwerk deel uit van het zogenaamde Beleefpad. Dit is een wandelroute om de Wilhelminaberg en in het Strijthagerbeekdal. Hierlangs worden allerlei beleefpunten ingericht die een relatie hebben met het landschap, de natuur en de cultuur van het gebied.
Het is een burgerinitiatief in samenwerking met de Stichting Instandhouding Kleine Landschapselementen (IKL) en de gemeente Landgraaf.
Zodra het Beleefpad helemaal gereed is, wordt dit op een later tijdstip nog officieel geopend.

Onthulling

De onthulling vindt plaats in aanwezigheid van de familie Smeets, de kunstenaar, wethouder Marlies Dreissen (Openbare Ruimte) en wethouder Freed Janssen (Evenementen) van de gemeente Landgraaf.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.660
6.854
Nou...

Nog minder dan 2 weken.
Nog geen plattegrond, nog geen info over consumpties.
(behalve misschien het kluisjes artikel van Pinkpop waarin lijkt dat het idd munten worden en eventueel 2,50 per stuk kunnen zijn)
Ook vraag ik me af of de hoedjes van Amnesty nog in vvk gaan en of ze ook weer in zwart zijn dit jaar, vind ik nog niets over terug.

Zal komende week wel komen, de Pinkpopgids 2018 zal binnen enkele dagen wel naar de drukker moeten hé...
Zal die ook wel weer online komen en dan zal er wel veel meer bekend worden.
Ben bijvoorbeeld ook wel benieuwd naar het voorwoord van Jan in de Pinkpopgids dit jaar...
 

Dansen met Janssen

Playlistbediener
9 mrt 2015
33
6
Waarom staan er dit jaar geen acts op Stage 4 geprogrammeerd tegenover de headliner van Main Stage? Ik kan me herinneren dat dit in het verleden wél zo was. Kan me namelijk goed voorstellen dat een bepaalde headliner je niet aan staat. In dat geval zou Stage 4 mogelijk een uitvalsbasis kunnen bieden. Aangezien het camping programma pas om 00:00 uur start heb je dan weinig kans je te amuseren.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.660
6.854
Waarom staan er dit jaar geen acts op Stage 4 geprogrammeerd tegenover de headliner van Main Stage? Ik kan me herinneren dat dit in het verleden wél zo was. Kan me namelijk goed voorstellen dat een bepaalde headliner je niet aan staat. In dat geval zou Stage 4 mogelijk een uitvalsbasis kunnen bieden. Aangezien het camping programma pas om 00:00 uur start heb je dan weinig kans je te amuseren.
Kan een door de headliners gevraagd zijn.
Volgens mij is het sinds het akkefietje met McCartney. Misschien nemen ze daarom geen risico meer in programmering. Misschien zodoende de nadruk ook bij de headliners te leggen?
Maar goede vraag wel...
 

Heemstock

Gouden Tip
20 feb 2014
256
0
Roell24 wrote:
Waarom staan er dit jaar geen acts op Stage 4 geprogrammeerd tegenover de headliner van Main Stage? Ik kan me herinneren dat dit in het verleden wél zo was. Kan me namelijk goed voorstellen dat een bepaalde headliner je niet aan staat. In dat geval zou Stage 4 mogelijk een uitvalsbasis kunnen bieden. Aangezien het camping programma pas om 00:00 uur start heb je dan weinig kans je te amuseren.

Kan een door de headliners gevraagd zijn.
Volgens mij is het sinds het akkefietje met McCartney. Misschien nemen ze daarom geen risico meer in programmering. Misschien zodoende de nadruk ook bij de headliners te leggen?
Maar goede vraag wel…

Wat was dat akkefietje Dennis? Geluidsoverlast van stage 4 t.o.v. Mainstage?
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.660
6.854
Wat was dat akkefietje Dennis? Geluidsoverlast van stage 4 t.o.v. Mainstage?
idd...
volgens (het team van) McCartney was er op vaarhand te veel "geluidsoverlast" c.q. verstoring door Stage 4.
Waardoor dat jaar Broederliefde een verkorte set had.
 

elo

Headliner
3 dec 2013
5.637
4.749
Alternatief voor de headliner.. zou mooi zijn maar ik ben destijds eens gaan kijken tijdens Muse in stage 4, daar was echt niks te doen. Dan moet je er al een publiektrekkende naam zetten. Pinkpop = Headlinerfestival.
 

Rockbeer

Sunset slot
6 okt 2016
2.795
3.565
Op zich is iedere minuut die Broederliefde speelt er 1 te veel dus dat was geen slechte zaak.
 

willemjan

Playlistbediener
18 mei 2018
7
0
Dit bericht stond op L1

De vijftigste editie van Pinkpop, die voor volgend jaar op de agenda staat, duurt mogelijk langer dan drie dagen.
Pinkpopbaas Jan Smeets zegt tegen Festileaks dat er in ieder geval al overleg is met de gemeente Landgraaf over de mogelijkheden.
Vergunning
"Al is alles nu nog puur speculatief" volgens Smeets. "En als de vergunning aangepast kan worden, is het nog de vraag of we er gebruik van gaan maken", voegt hij daaraan toe.
Jubileumeditie
Voor de jubileumeditie van het festival hoopt Smeets in ieder geval een sterk programma samen te stellen. Hij probeert in ieder geval The Police zo ver te krijgen om volgend jaar weer bij elkaar te brengen in Landgraaf. Die band stond in 1979 op de tiende editie van Pinkpop, toen nog in Geleen.
Grote bands verdwenen
Tegen het festivalblog zegt de Pinkpopbaas dat Pinkpop ook dit jaar wat hem betreft best een dag langer had mogen duren. “We hadden dit jaar gesprekken met meer dan drie headliners die ons festival wel wilden afsluiten. Omdat we geen vergunning voor meer dan drie dagen hebben, zijn er uiteindelijk een paar grote bands naar andere festivals verdwenen.”
 

willemjan

Playlistbediener
18 mei 2018
7
0
Klopt Dennis, zag het te laat staan.
Zou wel wat zijn dat ik voor de tweede keer de Police op Pinkpop zou zien.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.660
6.854
Klopt Dennis, zag het te laat staan.
Zou wel wat zijn dat ik voor de tweede keer de Police op Pinkpop zou zien.
Ah kijk aan... Dat zijn de leuke berichten.

Joh, de eerste keer was ik een paar dagen oud LOL...
2018 ook aanwezig? Waar verheug jij je op dit jaar?
Misschien kunnen we het op (een van de) Festileaks Meetings het alvast over 2019 hebben?
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken