Pinkpop 2018– Nieuws en geruchten

colint

Gouden Tip
5 mrt 2014
272
0
Ben Howard tourt dus ook (staan op Mad Cool) zou ook nog zomaar eens kunnen voor Pinkpop.

Ik zie hem niet op de line up van Mad Cool staan en er staan ook geen tourdata op zijn website.
Volgens mij treedt hij voorlopig niet (of misschien wel nooit meer) als solo artiest op, was het afgelopen jaar bezig met A Blaze of Feather.
 

DadRock

Sunset slot
6 dec 2013
2.580
584
Indiaantje89 wrote:
Ben Howard tourt dus ook (staan op Mad Cool) zou ook nog zomaar eens kunnen voor Pinkpop.

Ik zie hem niet op de line up van Mad Cool staan en er staan ook geen tourdata op zijn website.
Volgens mij treedt hij voorlopig niet (of misschien wel nooit meer) als solo artiest op, was het afgelopen jaar bezig met A Blaze of Feather.

Facebook van Mad Cool wel.
 

colint

Gouden Tip
5 mrt 2014
272
0
colint wrote:

Indiaantje89 wrote:
Ben Howard tourt dus ook (staan op Mad Cool) zou ook nog zomaar eens kunnen voor Pinkpop.


Ik zie hem niet op de line up van Mad Cool staan en er staan ook geen tourdata op zijn website.
Volgens mij treedt hij voorlopig niet (of misschien wel nooit meer) als solo artiest op, was het afgelopen jaar bezig met A Blaze of Feather.

Facebook van Mad Cool wel.

Klopt! Zie hem er nu tussen staan, verassend...had hem voorlopig niet verwacht.
Wordt nu natuurlijk de vraag welk festival in NL hij doet, denk dat festivals als DTRH, BKS, en Lowlands meer kans maken dan Pinkpop.
 

PimSp

Geliefde act
15 dec 2014
1.422
628
Ook Myles Kennedy van AB komt met een solo album en staat in de Melkweg in maart. Heeft al op PP gestaan met AB en Slash.
Ik verwacht Myles Kennedy niet op Pinkpop eigenlijk. Denk dat hij rond die tijd in Amerika tourt met zijn album. Aangezien zodra het album uit is hij gelijk in Europa tourt.
 

bcmrmaybe

Subheadliner
27 feb 2014
4.586
655
Beste forumleden,

Net bericht gekregen van Bureau Pinkpop dat de winnaars van de prijsvraag voor de Pinkpop persconferentie deze week bericht krijgen.

Dus hou uw berichtenboxen in de gaten!!!
 

elo

Headliner
3 dec 2013
5.008
3.695
Top! Dankjewel voor de info, zou iemand een ticket overhouden, PM me!
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.023
6.061
Beste forumleden,

Net bericht gekregen van Bureau Pinkpop dat de winnaars van de prijsvraag voor de Pinkpop persconferentie deze week bericht krijgen.

Dus hou uw berichtenboxen in de gaten!!!

Ben benieuwd... ben er graag weer bij
Heb het idee dat ze dit jaar veel informatie lang laten wachten, ticketinfo bijvoorbeeld ook pas op de perspresentatie zijn verwacht ik.
Wat hebben ze toch achter de hand?
Misschien helemaal niet hoor, maar verdacht vind ik het wel....
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.335
5.033
Is dat nou echt leuk zo'n persco? Ik kan me best voorstellen dat ik zou gaan kijken als het bij mij om de hoek was hoor. Maar om er nu een vrije dag voor te nemen en naar Amsterdam af te reizen gaat me wat ver?

Of hebben ze gewoon heel lekkere bittergarnituur?
 

bcmrmaybe

Subheadliner
27 feb 2014
4.586
655
Ik hou me ook aanbevolen voor 2 kaarten. Over het algemeen heb ik geluk (duimduim) maar je weet het nooit.

Mocht ik kaarten overhebben dan plemp ik ze hierop.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.023
6.061
Is dat nou echt leuk zo’n persco? Ik kan me best voorstellen dat ik zou gaan kijken als het bij mij om de hoek was hoor. Maar om er nu een vrije dag voor te nemen en naar Amsterdam af te reizen gaat me wat ver?

Of hebben ze gewoon heel lekkere bittergarnituur?
neuh niets bijzonders, paar optredens, bekendmaking van Jan Smeets Award 2018, uitje voor Pinkpop-fans.
tussen door leuk filmpje met de aankondiging per dag.
Leuker als vorig jaar kan het toch niet worden imo... ;)
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.335
5.033
Indiaantje89 wrote:
Is dat nou echt leuk zo’n persco? Ik kan me best voorstellen dat ik zou gaan kijken als het bij mij om de hoek was hoor. Maar om er nu een vrije dag voor te nemen en naar Amsterdam af te reizen gaat me wat ver?

Of hebben ze gewoon heel lekkere bittergarnituur?

neuh niets bijzonders, paar optredens, bekendmaking van Jan Smeets Award 2018, uitje voor Pinkpop-fans.
tussen door leuk filmpje met de aankondiging per dag.
Leuker als vorig jaar kan het toch niet worden imo…
1f609.svg
Dat was wel tof om te zien ja :). En vond ik oprecht leuk voor je.

Ben toch wel benieuwd waarmee ze allemaal gaan komen.
 

bcmrmaybe

Subheadliner
27 feb 2014
4.586
655
Is dat nou echt leuk zo’n persco? Ik kan me best voorstellen dat ik zou gaan kijken als het bij mij om de hoek was hoor. Maar om er nu een vrije dag voor te nemen en naar Amsterdam af te reizen gaat me wat ver?

Of hebben ze gewoon heel lekkere bittergarnituur?


Wel veel fris, hahaha, maar het is gewoon een leuk uitje. Je moet wel Pinkpop fan zijn in ieder geval en een beetje tegen dat linkse geneuzel kunnen.
 

bcmrmaybe

Subheadliner
27 feb 2014
4.586
655
neuh niets bijzonders, paar optredens, bekendmaking van Jan Smeets Award 2018, uitje voor Pinkpop-fans.
tussen door leuk filmpje met de aankondiging per dag.
Leuker als vorig jaar kan het toch niet worden imo…

Voor jou niet.....maar Bierbert was toch wel een let down.
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.335
5.033
Ach het is wel leuk zo'n persco, en anders wat andere festivals doen. Al denk ik dat verkoop technisch gezien wel een beetje gedateerd kan uitpakken.

Waarom doen ze die Persco trouwens niet in Limburg zelf in plaats van in Amsterdam?
 

bassie1978

Campingartiest
10 jan 2018
74
0
Wsl van geen belang voor Pinkpop maar op 29/6 staat Queen in het Antwerps sportpaleis

Zullen ze denk ik wel Gelredome of Goffertpark aandoen. Of zal het toch......



Beste forumleden,

Net bericht gekregen van Bureau Pinkpop dat de winnaars van de prijsvraag voor de Pinkpop persconferentie deze week bericht krijgen.

Dus hou uw berichtenboxen in de gaten!!!

Ik zal het maar wat graag een keer willen meemaken. Jarenlang volg ik het alleen tijdens mijn pauze op het werk via Twitter of Facebook :p En dit jaar ben ik vrij die dag dus ik hou mij aanbevolen mocht het mij niet lukken om kaarten te winnen ;)
 

bcmrmaybe

Subheadliner
27 feb 2014
4.586
655
Ach het is wel leuk zo’n persco, en anders wat andere festivals doen. Al denk ik dat verkoop technisch gezien wel een beetje gedateerd kan uitpakken.

Waarom doen ze die Persco trouwens niet in Limburg zelf in plaats van in Amsterdam?


Omdat Limburg al helemaal een takke eind reizen is
 

PimSp

Geliefde act
15 dec 2014
1.422
628
Land Graaf wrote:
Ook Myles Kennedy van AB komt met een solo album en staat in de Melkweg in maart. Heeft al op PP gestaan met AB en Slash.

Ik verwacht Myles Kennedy niet op Pinkpop eigenlijk. Denk dat hij rond die tijd in Amerika tourt met zijn album. Aangezien zodra het album uit is hij gelijk in Europa tourt.
Ik ga dit antwoord even wijzigen. Er is zojuist een tour aangekondigd voor Myles Kennedy in Amerika, dit is tot 25 mei.
Er is een kansje dat hij nog wel overkomt naar Europa.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken