Pinkpop 2017 - Nieuws en geruchten

Lesm

Playlistbediener
28 feb 2017
6
0
Ik verwacht het grootste gedeelte van deze namen:
Maclemore andere Lewis,Crystal Fighters, Frank Carter andere the Rattlesnack, Liam Gallagher, Rag n Boney man, Sum 41, Imagine Dragons, Frank Turner andere the sleeping soul, Maximo Park,In Flames, Prophets of Rage, Frank Ocean, Birdy, Nathanie Ratelift, Jimmy eat World, the Killers, Bon Iver, Orbi tal en Aphex Twintig.

Wellicht als sub headliners: Foals, The Killers, Pink, Interpol, Linkin Park of wellicht toch iets verassends?

En de Nederlandse/bellgische inbreng?
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.681
1.847
En de Nederlandse/bellgische inbreng?

Een pagina of 50 terug was er hier iemand die inside information had en beweerde dat Guusje kedeng kedeng Meeuwis op PP zou staan. Hij was er stellig in en beweerde geen loopje te nemen met de forumlezers hier...
Nu sta ik met Pinkpop nergens meer van te kijken dus wie weet lopen we voor Bieber de polonaise met z'n allen over de weide......................................
 

bcmrmaybe

Subheadliner
27 feb 2014
4.586
655
even off topic.

@Kylian Wat de neuk is dit voor Festileaks Topic?


Wat zijn jouw favoriete Kensington-nummers?
 

erik90

Campingartiest
22 nov 2013
90
9
even off topic.

@kylian Wat de neuk is dit voor Festileaks Topic?


Wat zijn jouw favoriete Kensington-nummers?

er zijn best mensen fan van kensington, niet hiet op dit forum, maar er zijn sommige mensen fan die kijken ook wel eens op festileaks. geef hen ook wat plezier ;)
 

bcmrmaybe

Subheadliner
27 feb 2014
4.586
655
er zijn best mensen fan van kensington, niet hiet op dit forum, maar er zijn sommige mensen fan die kijken ook wel eens op festileaks. geef hen ook wat plezier

Daar zijn genoeg plekken voor maar niet hier!!! :)
 

Rockbeer

Sunset slot
6 okt 2016
2.397
2.820
Kensington is voor zover ik me kan herinneren de enige band waarbij ik ben weggelopen omdat het te triest voor woorden was. Dit was op het Bevrijdingsfestival van Wageningen twee jaar geleden. Ik werd er nog net niet voor in elkaar geslagen door de rest van het publiek dat ik er zo moeilijk doorheen moest richting de uitgang. Maar ieder nummer was gewoon exact hetzelfde (ik dacht 4x Streets te horen) dus bij de 5e uitvoering van Streets (misschien was het toen wel echt Streets, geen idee) ben ik maar weggegaan. Ook omdat de band zich gruwelijk overschreeuwde bij dat nummer 20 minuten lang.

Toch wil ik ze nog wel eens een kansje geven ooit als het niet overlapt. Vorig jaar was het bijna al zover, maar toen overlapte Savages met Kensington bij de buren van Rock Werchter. En op Bospop was het te warm en te druk, waardoor ik de headliners niet eens heb gehaald.
 

bcmrmaybe

Subheadliner
27 feb 2014
4.586
655
Beste Forum leden,

Via 2 leden op dit forum heb ik 3 uitnodigingen (via de OOR actie) ontvangen (tx Brian en Dave) voor de PinkPop perspresentatie omdat ik zelf geen kaartjes had gewonnen. Blijkbaar hebben mijn kaartjes ergens in de pijpleiding gezeten want die kreeg ik vanmorgen binnen.

Ik heb nu dus 3 toegangsbewijzen over. Mocht er iemand zijn die interesse heeft doe me even een pb dan stuur ik ze door.

Gr Mario

@dennisvdbr Mochten de moderators nog iemand weten hoor ik het ook graag
 

Stefan

Campingartiest
7 okt 2014
51
0
Hey Mario.

Heb je nog 1 kaartje over? want ik heb mega interesse.

Graag hoor ik van je, je kunt mij een pb op Facebook sturen: Stefan Rosbeek.

Of mij even mailen: [email protected]

Geldt ook voor andere die een kaartje over hebben of er aan 1 kunnen komen.

M.V.G. Stegan Rosbeek.
 

bcmrmaybe

Subheadliner
27 feb 2014
4.586
655
Gerrie en Kayleigh waren het snelste.....ik heb ze PB gedaan. Voor de andere mensen sorry.
 

gerrie

Dagopener
22 jun 2016
534
398
@bcmrmaybe Nogmaals bedankt!
Dank gaat ook uit naar de vorige eigenaren van de tickets :wink:

Ik ben benieuwd of mijn moeder binnenkomt met de naam Brian of Dave op de gastenlijst, maar ik denk dat we wel iets aan elkaar kunnen praten, haha :p

Terug naar de inhoud:

Iemand al een vermoeden wie er gaan optreden? (naast The Ten Bells)
 

erik90

Campingartiest
22 nov 2013
90
9
@bcmrmaybe Nogmaals bedankt!
Dank gaat ook uit naar de vorige eigenaren van de tickets
1f609.svg


Ik ben benieuwd of mijn moeder binnenkomt met de naam Brian of Dave op de gastenlijst, maar ik denk dat we wel iets aan elkaar kunnen praten, haha :p

Terug naar de inhoud:

Iemand al een vermoeden wie er gaan optreden? (naast The Ten Bells)

ik verwacht chef special eigenlijk wel, nieuw album, nieuwe tour en nog even oefenen voor de shows beginnen. lijkt me niet onlogisch als die komen
 

PinkpopSinds2008

Campingartiest
9 feb 2016
81
0
Terug naar de inhoud:

Iemand al een vermoeden wie er gaan optreden? (naast The Ten Bells)

Het zou mij niets verbazen als Guus uit Brabant (als dat ene forumlid gelijk heeft, heet dat) daadwerkelijk komt optreden bij de perspresentatie. Daarnaast enkele Nederlandse namen en misschien één buitenlandse (Belgische/Duitse?) naam. Al is er weinig over te zeggen. Gokje: HAEVN, Guus, Miss Montreal (ik verwacht haar dit jaar toch 'eindelijk' wel 's op Pinkpop), Kensington?
 

Popijn

Randprogramma
29 jan 2016
243
0
@bcmrmaybe Nogmaals bedankt!
Dank gaat ook uit naar de vorige eigenaren van de tickets
1f609.svg


Ik ben benieuwd of mijn moeder binnenkomt met de naam Brian of Dave op de gastenlijst, maar ik denk dat we wel iets aan elkaar kunnen praten, haha :p

Terug naar de inhoud:

Iemand al een vermoeden wie er gaan optreden? (naast The Ten Bells)

Blaudzun, Rondé, Haevn, Di-Rect, Racoon, Jett Rebel, Chef'Special? Staan allemaal op festivals in NL komende maanden en hebben (vrijwel) allemaal nieuwe muziek (in aantocht). Lijken me allemaal kanshebbers
En misschien komt Guus wel even langs ;)
 

Stefan

Campingartiest
7 okt 2014
51
0
Ik heb inmiddels ook een kaartje geregeld.

Dus ik doe even mee met gokken.

Van mij mogen Danny Vera en Tangarine ook wel komen.

Of als je een Belgische naam wilt dan zeg ik Fleddy Melculy.

Jan was bij zijn show in Limburg hoorde ik via dit form, dus hij mag wel komen volgende week en in juni.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken