Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Over Nederlandse toevoegingen gesproken. Spinvis komt in april met een nieuw album, heeft wat indooroptredens tot tweede helft mei en daarna niets meer staan. Lijkt mij een enorm gave boeking, maar is dit een "pinkpopnaam"?
Ik had een aantal pagina's terug iets gelezen over 5 SOS, hoe groot is de kans dat deze op de zaterdag van Pinkpop staan? En is er een kans dat Maroon5 en Zara Larsson komen?
Geen idee of die touren en of ze in de buurt zijn maar anders zou ik zeggen dat Maroon 5 een klein kansje heeft. Grote naam die niet vaak op een Nederlands festival staan, ook amper Europese festivals als ik me niet vergis. En daarnaast wil je die ook niet zien want als ik een vriendin moet geloven zijn die behoorlijk kut live.
Zara Larsson populaire nieuwe popartiest past prima in een van de tenten op Pinkpop dus zou best kunnen.
Ik had een aantal pagina’s terug iets gelezen over 5 SOS, hoe groot is de kans dat deze op de zaterdag van Pinkpop staan? En is er een kans dat Maroon5 en Zara Larsson komen?
Want ik ben er toch wel bang voor dat er zo'n soort act op de zaterdagmiddag voor Bieber staat(in de verwachting dat Martin Garrix afsluit). Maar welke acts zijn kanshebbers om zaterdags op de main te staan voor JB?
Want ik ben er toch wel bang voor dat er zo’n soort act op de zaterdagmiddag voor Bieber staat(in de verwachting dat Martin Garrix afsluit). Maar welke acts zijn kanshebbers om zaterdags op de main te staan voor JB?
Ga er maar vanuit dat het allemaal redelijk kut zal zijn op de mainstage die dag.
Ben erg benieuwd naar de hopelijk kwalitatieve invulling van de beide tenten en de al door Jan opgehypte line-up van de 3FM stage.