Pinkpop 2017 - Nieuws en geruchten

Maurice

Randprogramma
24 nov 2015
158
0
Na de bekendmaking van JB, lees ik vandaag weer een tegenvaller. Ze halen alle lol weg. Hoe gezellig was het om 's nachts bij een van de VVV kantoren te liggen met elk jaar dezelfde mensen.
Maar helaas de VVV kantoren zijn ons nu ook afgenomen. Pinkpop goed bezig, dit hoorde bij de voorpret.
 

Arctic

Campingartiest
8 jun 2015
75
6
Na de bekendmaking van JB, lees ik vandaag weer een tegenvaller. Ze halen alle lol weg. Hoe gezellig was het om ’s nachts bij een van de VVV kantoren te liggen met elk jaar dezelfde mensen.
Maar helaas de VVV kantoren zijn ons nu ook afgenomen. Pinkpop goed bezig, dit hoorde bij de voorpret.

Ga je met je slaapzakje voor de primera liggen.
 

Joe

Sunset slot
22 feb 2016
2.986
2.025
Yep, ik zie de security aan de eerste rij al klaar staan om dat zootje op te kuisen. Je kan je eraan ergeren zoveel je wil maar andere mensen storen of zelfs artiesten op die manier gaat voor mij wat ver. Ga dan gewoon wat anders kijken.. De Foo’s staan op Werchter maar sebiet toch niet even kijken op dat kaartje of Nederland toch niet een beetje roder is ingekleurd dan daarvoor.. Je weet maar nooit
1f606.svg
Inderdaad, toen Maiden op Werchter stond was er een oetlul die het nodig vond om de bandleden te storen met een laserstraal. Als ik zoiets zie krijgt die per ongeluk mijn elleboog in zijn oog.

Gewoon weg gaan als zo'n Bieber, Rihanna, Macklemore of zo'n Black eyed Peas begint geeft een beter signaal.
 

Paddy

Headliner
16 dec 2014
6.162
4.292
Yannick wrote:
Yep, ik zie de security aan de eerste rij al klaar staan om dat zootje op te kuisen. Je kan je eraan ergeren zoveel je wil maar andere mensen storen of zelfs artiesten op die manier gaat voor mij wat ver. Ga dan gewoon wat anders kijken.. De Foo’s staan op Werchter maar sebiet toch niet even kijken op dat kaartje of Nederland toch niet een beetje roder is ingekleurd dan daarvoor.. Je weet maar nooit
1f606.svg



Inderdaad, toen Maiden op Werchter stond was er een oetlul die het nodig vond om de bandleden te storen met een laserstraal. Als ik zoiets zie krijgt die per ongeluk mijn elleboog in zijn oog.

Gewoon weg gaan als zo’n Bieber, Rihanna, Macklemore of zo’n Black eyed Peas begint geeft een beter signaal.

Ha, daar was Bruce serieus kwaad over.
'You fucking cocksucker trying to shine in my eyes with a laser! Will you cut it the fuck out or I will break your fucking arm! Will someone sort that cunt out? Otherwise I will!' - You don't mess with Bruce."
 

roluf

Geliefde act
11 feb 2015
1.544
835
Ik neem aan dat het grapjes zijn dat er nog gehoopt word op een grotere naam na Bieber en garrix. Zoals je weet de meeste dromen zijn bedrog. (Met een beetje mazzel komt die ook nog)

Want mensen even serieus. Ik lach me helemaal de blubber om hoe druk jullie je allemaal maken. Het is 2 uur op een heel festival. En als dat je echt niet zint zijn er genoeg andere festivals. En kom niet met dat is twee uur langer rijden. Lekker belangrijk. Voor een hoop plezier maakt het toch niet uit of je 3 of 5 uur in de auto zit.

Bieber is commercieel een top boeking. En dat is het enige waar Mojo zich druk om maakt. Die maken zich in ieder geval niet druk om jullie tere zieltjes.

Daarnaast zijn er heeeeeeel veel mensen die het wel goede muziek vinden. En die op deze manier kennis kunnen maken met het festival leven. En dat mensen zich dan druk maken om het feit dat er een hoop jongen meisjes op het terrein lopen?????!! Even serieus, er zijn echt veel ergere dingen in het leven.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.030
6.064
Ik neem aan dat het grapjes zijn dat er nog gehoopt word op een grotere naam na Bieber en garrix.
Ik denk dat Bieber de grootste naam is die ze hebben hoor.
Maar, er zijn nog 2 3FM-stage afsluitspots voor zaterdag en zondag, plus nog een sub voor Kings of Leon.
Daar kan nog wel wat verwacht worden, denk ik.
Maar, dan denk ik in de lijn van de hoge spots op de kleinere festivals, zoals Imagine Dragons, Kodaline of Prophets of Rage.
Wie weet, misschien heeft Pinkpop alsnog The Prodigy die van Paaspop headliner 2016 naar 3FM-stage afsluiter in 2017, maar denk dat dat te groot gedacht is, toch...
Of moeten we meer denken in de richting Fatboy Slim, Run DMC of Pendulum?

Zover ik begrijp moeten we 3FM-stage maandag wel vullen met wat voor de rock-liefhebbers.
Daar heb ik wel even over nagedacht... Daar staan 5 namen, dus nog 4 voor SOAD.
Ik denk dat dat 4 namen zijn van RaR/RiP.
Als ik dan het affiche daar nu bekijk en lees van boven naar beneden denk ik aan ongeveer zoiets als dit: Slaves - Pierce the Veil - In Flames - Propets of Rage - System of a Down ??
 

roluf

Geliefde act
11 feb 2015
1.544
835
@Dennis
Ik geloof ook wel dat er nog wat grotere namen komen. Maar ik er word hierboven nog steeds gesproken over Pearl Jam, Foo fighters en The Whoo...
 

remko

Campingartiest
5 feb 2016
81
0
Gezien tourschema's en andere festivals heb ik goede hoop op Prophets of Rage en Biffy Clyro (zijn tot mei in usa, maar in juni al paar Europese data) om de rock maandag te bemannen
 

DadRock

Sunset slot
6 dec 2013
2.585
585
Ben benieuwd of de Smashing Pumpkins nog iets van zich laat horen.
Destijds gaf Billy Corgan aan dat er voor 2017 een reünie zou komen plus een bijbehorende tour op festivals.


As previously reported, industry sources tell Consequence of Sound that Corgan has indeed shopped a Smashing Pumpkins reunion for shows and festival slots next summer.


Dit komt uit dit artikel.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.030
6.064
Biffy Clyro er bij remko en eloelo!! Ik zeg doen!

Ik ben alleen bang dat de festivals in augustus meer kans maken.
 

Oasiss

Subheadliner
4 okt 2016
4.217
4.472
Biffy Clyro stond vorig jaar natuurlijk al op Lowlands, op BKS en DTRH zie ik ze niet zo gauw, dus dat biedt wel mogelijkheden, toch?

Al is ook dit een geval dat alles aannemelijker klinkt als je er maar hard op hoopt :).
 

PimSp

Geliefde act
15 dec 2014
1.424
629
Zover ik begrijp moeten we 3FM-stage maandag wel vullen met wat voor de rock-liefhebbers.
Daar heb ik wel even over nagedacht… Daar staan 5 namen, dus nog 4 voor SOAD.
Ik denk dat dat 4 namen zijn van RaR/RiP.
Als ik dan het affiche daar nu bekijk en lees van boven naar beneden denk ik aan ongeveer zoiets als dit: Slaves – Pierce the Veil – In Flames – Propets of Rage – System of a Down ??
Pierce The Veil kun je denk ik wel wegstrepen. Staan met Sleeping With Sirens in Amsterdam op Powerfest
 

NameTaken

Nieuw lid
24 sep 2013
3
0
Nog één keer zeuren.

Interessant om nog eens boven te halen:

https://www.youtube.com/watch?v=7xdIX5b7c2E


Enkele quotes:

"Radiohead is niks voor ons, veel te jazzy (?!)"
"Pearl jam ligt vast, die komen"
"Foo fighters doen niks in 2017"
"Rihanna is de K3 van de popmuziek, bah! Dan boeken we André Hazes wel"
"Rihanna is niks voor Pinkpop, veel te kinderachtig, dat doe ik niet!"

Knal er op, Jan!
Het door jouw geliefde publiek kijkt alvast weer uit naar deze editie!
 

PimSp

Geliefde act
15 dec 2014
1.424
629
Maakt niet uit dat JB op Pinkpop komt. Ik zie hier toch best veel mensen die die aangeven dat ze hierdoor niet komen. Na de uitspraak van Jan over de meerdere rock artiesten op zondag en maandag ga ik sws 2 dagen. En dan kan ik net zo goed 5 euro extra uitgeven voor de zaterdag. Er zal vast iets interessants tussen staan. En die 5 euro is 't me best waard om allemaal die 12 jarigen helemaal te zien gillen over het feit dat ze op hetzelfde festival zijn dan Bieber. Zulke dingen vind ik altijd best wel lollig om te zien.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.030
6.064
Maakt niet uit dat JB op Pinkpop komt. Ik zie hier toch best veel mensen die die aangeven dat ze hierdoor niet komen. Na de uitspraak van Jan over de meerdere rock artiesten op zondag en maandag ga ik sws 2 dagen. En dan kan ik net zo goed 5 euro extra uitgeven voor de zaterdag. Er zal vast iets interessants tussen staan. En die 5 euro is ’t me best waard om allemaal die 12 jarigen helemaal te zien gillen over het feit dat ze op hetzelfde festival zijn dan Bieber. Zulke dingen vind ik altijd best wel lollig om te zien.

Precies. Zo denk ik er ook over. Zit die zaterdag vast genoeg in dat me kan gaan bevallen.
Als jij zegt 5 euro voor de zaterdag, denk ik dat 5 euro entree voor The Ten Bells als reëel is ;)

btw, uit de reacties hierboven maar gaan voor Maandag 3FM-stage zoiets als dit: Slaves – In Flames – Propets of Rage – Biffy Clyro – System of a Down ?? ;)
 

Rock Torhout

Support act
12 mrt 2015
1.171
0
Toch maar even (proberen) dat slotinterview met Smeets bekijken. Misschien is het omdat ik geen Nederlander ben, maar ik begrijp werkelijk geen ruk van wat uit die man zijn mond komt, wat een vreselijk taaltje heeft die man zeg.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken