Pinkpop 2017 - Nieuws en geruchten

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
20.946
5.995
Heeft iemand enig idee wanneer de prijsvragen voor de perspresentatie komen? Of zijn ze bang dat er zowaar mensen op afkomen die al eens naar een festival zijn geweest?

Normaal een maand van te voren dus dat zal echt nu wel moeten komen. Ik hou 3fm etc al in de gaten
Vorige keer was dat ca 1,5 voor de persconferentie. Net voor Carnaval, dus zal wel eind deze week zijn (hoop ik).
Ik wil ook wel weer proberen te gaan.

 

PimSp

Geliefde act
15 dec 2014
1.405
600
Nog ongeveer 2,5 week tot de presentatie. Ik kan echt niet meer zo lang wachten om te weten wat er komt! Vorig jaar had ik om deze tijd m'n kaarten.
 

bcmrmaybe

Subheadliner
27 feb 2014
4.586
655
2014 2015 2016 ook geweest. Dus invullen en duimen. Mijn vrouw doet ook mee. Mochten er kaarten over zijn dan plemp ik die hier wel.
 

Oasiss

Subheadliner
4 okt 2016
4.154
4.345
Over Nederlandse toevoegingen gesproken. Spinvis komt in april met een nieuw album, heeft wat indooroptredens tot tweede helft mei en daarna niets meer staan. Lijkt mij een enorm gave boeking, maar is dit een "pinkpopnaam"?
 

Popijn

Randprogramma
29 jan 2016
243
0
Ook hier ingevuld!

2014 2015 2016 ook geweest. Dus invullen en duimen. Mijn vrouw doet ook mee. Mochten er kaarten over zijn dan plemp ik die hier wel.

Mijn vriendin doet ook mee dus zelfde verhaal ;)
 

PimSp

Geliefde act
15 dec 2014
1.405
600
Spinvis staat op DTRH, maar weet niet of je dan automatisch niet op Pinkpop staat?
aangezien het een Nederlandse naam is. Denk ik niet dat er dan maar 1 festival exclusief zal zijn. Maar kan me natuurlijk vergissen...
 

bcmrmaybe

Subheadliner
27 feb 2014
4.586
655
Spinvis is denk ik voor Pinkpop te alternatief, staat wel op Dauwpop maar zie ik niet op Pinkpop verschijnen
 

Oasiss

Subheadliner
4 okt 2016
4.154
4.345
In het kader van 'niet op één paard wedden', via de site van 3FM kun je je gegevens achterlaten en kans maken op toegang bij de presentatie.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
20.946
5.995
In het kader van ‘niet op één paard wedden’, via de site van 3FM kun je je gegevens achterlaten en kans maken op toegang bij de presentatie.

Yep idd... Heb me daar ook ff ingevuld ;) http://go.3fm.nl/festivals-pinkpop/nieuws-detail/8727/Meld-je-aan-voor-de-Pinkpop-Perspresentatie
 

Jasper Kuipers

Playlistbediener
22 dec 2016
25
0
Ik had een aantal pagina's terug iets gelezen over 5 SOS, hoe groot is de kans dat deze op de zaterdag van Pinkpop staan? En is er een kans dat Maroon5 en Zara Larsson komen?
 

Wessel

Subheadliner
21 mrt 2013
4.747
0
Ik had een aantal pagina’s terug iets gelezen over 5 SOS, hoe groot is de kans dat deze op de zaterdag van Pinkpop staan?

0.0
Die vullen gigantisch grote zalen. Een veels te grote naam om nog toe te voegen aan de line-up.


En is er een kans dat Maroon5 en Zara Larsson komen?

Geen idee of die touren en of ze in de buurt zijn maar anders zou ik zeggen dat Maroon 5 een klein kansje heeft. Grote naam die niet vaak op een Nederlands festival staan, ook amper Europese festivals als ik me niet vergis. En daarnaast wil je die ook niet zien want als ik een vriendin moet geloven zijn die behoorlijk kut live.
Zara Larsson populaire nieuwe popartiest past prima in een van de tenten op Pinkpop dus zou best kunnen.
 

bcmrmaybe

Subheadliner
27 feb 2014
4.586
655
@EddieVerder Och het is echt leuk. Combineer het vaak met op visite gaan of een hapje gaan eten. Plus...boeroepen dat kan en mag nu hahaha
 

Joe

Sunset slot
22 feb 2016
2.946
1.993
Ik had een aantal pagina’s terug iets gelezen over 5 SOS, hoe groot is de kans dat deze op de zaterdag van Pinkpop staan? En is er een kans dat Maroon5 en Zara Larsson komen?
Die eerste zou niet misstaan voor Biebermans.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken