Pinkpop 2017 - Nieuws en geruchten

Jasper Kuipers

Playlistbediener
22 dec 2016
25
0
Want ik ben er toch wel bang voor dat er zo'n soort act op de zaterdagmiddag voor Bieber staat(in de verwachting dat Martin Garrix afsluit). Maar welke acts zijn kanshebbers om zaterdags op de main te staan voor JB?
 

Wessel

Subheadliner
21 mrt 2013
4.747
0
Want ik ben er toch wel bang voor dat er zo’n soort act op de zaterdagmiddag voor Bieber staat(in de verwachting dat Martin Garrix afsluit). Maar welke acts zijn kanshebbers om zaterdags op de main te staan voor JB?

Ga er maar vanuit dat het allemaal redelijk kut zal zijn op de mainstage die dag.
Ben erg benieuwd naar de hopelijk kwalitatieve invulling van de beide tenten en de al door Jan opgehypte line-up van de 3FM stage.
 

bcmrmaybe

Subheadliner
27 feb 2014
4.586
655
Ga er maar vanuit dat het alle redelijk kut zal zijn op de mainstage die dag.
Ben erg benieuwd naar de hopelijk kwalitatieve invulling van de beide tenten en de al door Jan opgehypte line-up van de 3FM stage.

Ik denk dat we wel wat compensatie mogen verwachting..plus..ik mag wel behoorlijk wat vodka meenemen om het dan te redden die dag. #creabeasmokkelmethodes
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.326
5.021
Lorde past ook wel in de geest van die dag. Ik verwacht Dua Lipa in de tent om later die dag nog met Garrix een nummertje te doen. En sluit Anouk/Douwe Bob/Kensington niet uit op die dag. Al mogen die van mij lekker thuis blijven, maar ik vrees er wel voor.
 

bcmrmaybe

Subheadliner
27 feb 2014
4.586
655
Lorde past ook wel in de geest van die dag. Ik verwacht Dua Lipa in de tent om later die dag nog met Garrix een nummertje te doen. En sluit Anouk/Douwe Bob/Kensington niet uit op die dag. Al mogen die van mij lekker thuis blijven, maar ik vrees er wel voor.

Lorde, Anouk en Douwe Bob komen sowieso niet. Ik hoop dat Kensington ook weg blijft. Dua lipa denk ik wel
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.017
6.059
Lorde past ook wel in de geest van die dag. Ik verwacht Dua Lipa in de tent om later die dag nog met Garrix een nummertje te doen. En sluit Anouk/Douwe Bob/Kensington niet uit op die dag. Al mogen die van mij lekker thuis blijven, maar ik vrees er wel voor.

Is er nog een kans op Dua Lipa? Want ze staat 8 juni op Bonnaroo in Amerika dusss….

Lorde en Dua Lipa staan tijdens Pinkpop op GovernorsBall Festival in VS, zijn uitgesloten voor Pinkpop.
 

roluf

Geliefde act
11 feb 2015
1.543
833
Spinvis is niet uitgesloten omdat ze op dtrh staan.

Vorig jaar stond de staat op bijna elk NL festival.
 

bcmrmaybe

Subheadliner
27 feb 2014
4.586
655
Spinvis is niet uitgesloten omdat ze op dtrh staan.

Vorig jaar stond de staat op bijna elk NL festival.

Dat is appels met peren vergelijken. Het heeft muzikaal helemaal niets met elkaar te maken. Qua populariteit ook een wereld van verschil. Spinvis is te alternatief voor Pinkpop. Het zal niet zorgen voor een betere kaartverkoop.
 

bcmrmaybe

Subheadliner
27 feb 2014
4.586
655
Lorde en Dua Lipa staan tijdens Pinkpop op GovernorsBall Festival in VS, zijn uitgesloten voor Pinkpop.

Dua Lipa staat voor GB nog gewoon in Europa. Een groot gat tussen UK ( april )en GB (8 juni) Die zou gerust Bieberdag kunnen doen en daarna richting Amerika.

Lorde zit dan al in Amerika meen ik
 

ZjanZjak

Playlistbediener
14 feb 2017
35
0
Geen idee of die touren en of ze in de buurt zijn maar anders zou ik zeggen dat Maroon 5 een klein kansje heeft. Grote naam die niet vaak op een Nederlands festival staan, ook amper Europese festivals als ik me niet vergis. En daarnaast wil je die ook niet zien want als ik een vriendin moet geloven zijn die behoorlijk kut live.
Ik had eerder ook al gevraagd of Maroon 5 een kans had, en wat de meningen waren, het zou kunnen namelijk.
Niet echt een fan maar leuke muziek dus zou ik wel eens willen zien, zo van, kan die van de bucket list af.

Jouw commentaar, of meer, je 'advies' vind ik wel grappig.
Dus je raadt aan om Maroon 5 niet te gaan zien want, een vriendin, die je maar moet geloven, heeft gezegd, dat het tijdens haar bezoek kut was live.
Ehm. Ok. :D

Ennieweez, ik denk dat Maroon 5 voor mij dan een reden zou zijn om alsnog naar PinkPop af te reizen, voor 1 dagje weliswaar.
Zo niet kan ik mij elders vast ook vermaken op een festival.



 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.017
6.059
Lorde en Dua Lipa staan tijdens Pinkpop op GovernorsBall Festival in VS, zijn uitgesloten voor Pinkpop.

Dua Lipa staat voor GB nog gewoon in Europa. Een groot gat tussen UK ( april )en GB (8 juni) Die zou gerust Bieberdag kunnen doen en daarna richting Amerika.

Lorde zit dan al in Amerika meen ik

Governors Ball New York is 2 tm 4 juni, is dus in hetzelfde weekend. Niet 8 juni....
Zowel Lorde als ook Dua Lipa spelen daar. Maakt dus niet uit wat ze weekend er voor of er na doen...
Lijkt me uitgesloten.


 

PP1980

Gouden Tip
2 feb 2017
373
209
Het zou een stunt zijn van jewelste als Ritchie Blackmore's Rainbow zou komen. Op 2 augustus komt hij langs in Heerlen met Blackmore's Night (waardeloze muziek). Hij geeft in juni 4 hard rock concerten in Engeland waarvan de eerste op 17 juni in de O2 Londen ( ga ik heen overigens....). Smoke on the water en Child in Time op de festivalweide van Pinkpop. Hoop mensen worden hier blij van en iedereen kent het mede dankzij de top 2000.
 

DadRock

Sunset slot
6 dec 2013
2.577
580
Zou Eddie dan solo toegezegd hebben in plaats van PJ als band? Lijkt nu wel in de geruchten molen te zitten sinds bekend is dat ie in Firenze speelt in juni.
 

sander1617899555

Campingartiest
20 feb 2016
53
0
Inmiddels de aankondiging van de solo show van Eddie Vedder in Italie defintief (http://www.eddievedder.com/). Geruchten over solo optreden in Dublin. Mag hij toch wel even afzakken naar Pinkpop.

Hopen mag atlijd toch?

was @eddieverder me net voor :wink:
 

eh

Randprogramma
27 nov 2013
139
0
Bieber sluit de dag niet af toch ? Zal Vedder die dag dan afsluiten ? Zou Pinkpop meer dan waardig zijn
 

Maurice

Randprogramma
24 nov 2015
158
0
De naam Eddie Vedder is wel een grote naam. Maar als PJ fan kan ik zeggen dat dit misschien niets voor Pinkpop is, zeker op het hoofdpodium niet. Ben een paar jaar geleden naar Londen geweest in het jaar dat hij ook solo in Carre stond. Viel mij tegen, zeker als je concerten van PJ gewend bent. Heel anders en dat is ook logisch. Ik denk dat als je Into the Wild niet kent, mensen erg teleurgesteld zijn als ze bij de naam eddie Vedder, Pearl Jam muziek en show verwachten.
 

sander1617899555

Campingartiest
20 feb 2016
53
0
Bieber sluit de dag niet af toch ? Zal Vedder die dag dan afsluiten ? Zou Pinkpop meer dan waardig zijn

Reken er maar op dat Martijn Gerritsen die dag zal afsluiten



De naam Eddie Vedder is wel een grote naam. Maar als PJ fan kan ik zeggen dat dit misschien niets voor Pinkpop is, zeker op het hoofdpodium niet. Ben een paar jaar geleden naar Londen geweest in het jaar dat hij ook solo in Carre stond. Viel mij tegen, zeker als je concerten van PJ gewend bent. Heel anders en dat is ook logisch. Ik denk dat als je Into the Wild niet kent, mensen erg teleurgesteld zijn als ze bij de naam eddie Vedder, Pearl Jam muziek en show verwachten.

Inderdaad het hoofdpodium is als solo artiest te groot, maar ik denk dat hij een 3FM podium prima aan zou kunnen. Al denk dat het gewoon een grote wens van mij is om Eddie weer te zien optreden, maar dat deze niet realistisch is. Maar hoop doet leven
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken