Pinkpop 2017 - Nieuws en geruchten

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.930
6.172
Hij treedt niet op in het donker…… Misschien willen ze een verkeerschaos voorkomen zodat al die meisjes op tijd opgehaald kunnen worden. Lekker afsluiten met the Who of een andere band van dat kaliber zou niet verkeerd zijn en iedereen blij.
Ja, dat gaat dus niet gebeuren. Geen idee trouwens wanneer de zon ondergaat rond die tijd van het jaar maar als je van 21:45-23:45 optreedt speel je volgens mij nog een klein stukje in het licht, al kan ik verkeerd zijn..
 

Maurice

Randprogramma
24 nov 2015
158
0
Ben ik nog een beetje kwaad vanmorgen over de aankondiging van JB op Pinkpop en de media die heir lovend over spreekt, werd ik net nog pissiger.
Wolfmother, die het nog een beetje goed kan maken , staat op Bospop.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.046
6.091
PP1980 wrote:
Hij treedt niet op in het donker…… Misschien willen ze een verkeerschaos voorkomen zodat al die meisjes op tijd opgehaald kunnen worden. Lekker afsluiten met the Who of een andere band van dat kaliber zou niet verkeerd zijn en iedereen blij.


Ja, dat gaat dus niet gebeuren. Geen idee trouwens wanneer de zon ondergaat rond die tijd van het jaar maar als je van 21:45-23:45 optreedt speel je volgens mij nog een klein stukje in het licht, al kan ik verkeerd zijn..

Zondsondergang opgezocht...
21:44
zaterdag, 3 juni 2017 (CET)
Zonsondergang
Ik denk dat 'gewoon' Bieber in het donker staat...
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.733
1.897
Ben ik nog een beetje kwaad vanmorgen over de aankondiging van JB op Pinkpop en de media die heir lovend over spreekt, werd ik net nog pissiger.
Wolfmother, die het nog een beetje goed kan maken , staat op Bospop.

Samen met Dropkick Murphy's, die had ik ook wel op PP verwacht
 

Rick1617899545

Geliefde act
20 nov 2014
1.655
814
Eehm, ik ga hierr even een naam droppen, zijn BAAS heeft al 2x op Pinkpop gestaan.
Zie net dat ie de de week na Pinkpop op Sweden Rock staat,.
Maar ik denk dat Little Steven een grote kandidaat is voor die 3FM stage
 

PimSp

Geliefde act
15 dec 2014
1.433
650
We kunnen A Day To Remember mogelijk afschrijven... Staan als special guest bij Blink 182 in Rotterdam
 

Paddy

Headliner
16 dec 2014
6.181
4.324
Oasiss wrote:
Het feit dat er dergelijke clausules/afspraken moeten worden gemaakt, zou toch reden genoeg moeten zijn om zo’n artiest niet als headliner op je festival te willen.

Daarbij vind ik hoopvol zijn naar aanleiding van uitspraken van Jan Smeets ook best tricky.


Je zou toch denken dat iedere artiest zo’n clausule krijgt van Pinkpop na het optreden van Shane McGowan in de jaren ’90. Die werd na drie nummers van het podium getild omdat hij stond te klapwieken van de drank ?

Misschien dat dergelijke clausules sinds the Cult in de contracten staan.


"The Cult - 1992
Eén brok arrogantie. Het valt meteen op als je de beelden terug ziet. The Cult is in 1992 een grote band, met grote poses, een groots geluid en een grote mond. Lou Reed was die dag headliner, maar The Cult moest en zou afsluiten. De band begint te laat wegens gedoe bij de soundcheck en weigert vervolgens om elf uur van het podium te komen. 'Ik ben nog razend,' zegt Pinkpop-baas Jan Smeets als hij terugdenkt hoe hij ze er persoonlijk af moest trekken. 'Ik riskeerde op dat moment mijn vergunning, maar die jongens hadden hun neus zo vol poeder zitten dat ze geen idee hadden waar ze waren. Ian Astbury begon vervolgens een hele tirade, fuck dit, fuck dat, God weet wie er allemaal aan moest geloven. Ik stond op het punt een microfoon naar zijn hoofd te gooien. Uiteindelijk heb ik hem op de grond gegooid. De 450 gulden schade heb ik netjes betaald.' Mooiste beeld uit de Pinkpopuitzending van 1992: presentator Mart Smeets voelt zich aangesproken door de arrogante woorden van Ian Astbury. 'Fuck the sixties,' roept de Cult-zanger tijdens het optreden. 'The revolution is going on here.' Mart Smeets sluit de uitzending af met een vaderlijk: 'Ik denk er het mijne van.'"
 

Martin2.0

Playlistbediener
21 jan 2016
43
0
Eehm, ik ga hierr even een naam droppen, zijn BAAS heeft al 2x op Pinkpop gestaan.
Zie net dat ie de de week na Pinkpop op Sweden Rock staat,.
Maar ik denk dat Little Steven een grote kandidaat is voor die 3FM stage
Dat zou al heel veel goedmaken :) Hij had een lange tijd aangegeven via Twitter(vind het niet snel terug) dat hem Nederland ging aandoen. Dus hopen!
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.046
6.091
Weet iemand hoeveel dagkaarten PP ter beschikking heeft voor de zaterdag???????

Normaal gesproken 35.000

Heb hier nog eens over nagedacht.
Ik verwacht 30 duizend per dag en 30 duizend weekend kaarten.
Daarbij komt per dagkaarten en per weekendkaart een uitloop in van ca 3500 kaarten.
Dat zal denk ik de verhouding zijn.
Uitgaande van beschikbaarheid 30 duizend kaarten (33.500 met uitloop) per kaarttype.
Bij totaal uitverkoop is dat 134000 unieke bezoekers over het hele weekend, 67 duizend bezoekers totaal op een uitverkochte dag.

Dan ga ik er niet van uit dat alle weekend kaarten verkocht worden, maar ook dat er nog wel zondag en maandag kaarten beschikbaar blijven.
In 2016 bleef het uiteindelijk ook (na teruggevallen kaarten) in een paar duizend in/tegen de uitloop steken en was enkel de zondag-dagticket uiteindelijk geheel uitverkocht.
Maar, was het met 116.750 unieke bezoekers in 2016 bestempeld als uitverkocht op basis van terrein-capaciteit, overigens 4.250 unieke bezoekers over het hele weekend meer dan in Pinkpop 2015.

 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.733
1.897
Ach de zaterdag met Bieber is gewoon uitverkocht, we kunnen er allemaal wat van vinden maar uiteindelijk wil men gewoon uitverkopen. Ik ben trouwens wel verbaasd over enkele uitspraken van Smeets.Om te beginnen lag Bieber dus al vrij vroeg vast, ergens in oktober. Zal het dan toch een doelbewuste keuze geweest zijn om hem te boeken en geen soort van noodgreep omdat de rest niet beschikbaar was??
Ten tweede schrok ik van het bedrag wat ze voor hem betaald hebben. Dan moet je hem wel heel graag willen maar misschien is dit gewoon de markt en normaal wat je voor zoiets betaald. Dat er afspraken zijn gemaakt over live zingen vind ik echt absurd. Het kan aan mij liggen maar als je dat al moet doen dan klopt er toch iets niet?????????????
 

Onibaba

Gouden Tip
16 mrt 2016
293
211
Oasiss wrote:
Het feit dat er dergelijke clausules/afspraken moeten worden gemaakt, zou toch reden genoeg moeten zijn om zo’n artiest niet als headliner op je festival te willen.

Daarbij vind ik hoopvol zijn naar aanleiding van uitspraken van Jan Smeets ook best tricky.


Je zou toch denken dat iedere artiest zo’n clausule krijgt van Pinkpop na het optreden van Shane McGowan in de jaren ’90. Die werd na drie nummers van het podium getild omdat hij stond te klapwieken van de drank
1f609.svg

Ik was daar bij, het was '93. Dat had toch een hoog rock 'n roll gehalte en de band (The Popes) speelden wel gewoon netjes hun set af. Ha...wel iets om je te herinneren in ieder geval.

Alles is waarschijnlijk al gezegd over Bieber maar mijn persoonlijke mening is dat deze boeking echt een behoorlijke afknapper is. Ik heb de reacties gelezen en ik zie dat er toch wat mensen zijn die dit een "goede boeking" vinden en het zelfs verdedigen. Ik snap heel goed dat er nieuwe artiesten opstaan maar in mijn optiek moet een festival iets rebels hebben, Rock 'n Roll. Gun nieuwe bands een podium of elektronica-artiesten. Maar dan wel graag met een randje. Bieber is te glad en te slick voor woorden en hoort toch niet op een festival thuis? Noem me ouderwets maar Bieber is toch jonge meisjesmuziek? Ik kan me echt niet voorstellen dat er jongens/mannen zijn die dit trekken. Vroegah boekte Pinkpop ook electronica/dance maar dan in de hoek The Orb, Underworld, The Prodigy, Chemical Brothers etc. Ik vind dat toch van een andere orde als Martin Garrix. Laat zulke types lekker met hun usb-stickje komen optreden op Ibiza of een commercieel dancefeest.

Pinkpop heeft zijn edge al lange tijd verloren in mijn optiek en deze boekingen bevestigen dat nog maar eens.
 

PinkpopSinds2008

Campingartiest
9 feb 2016
81
0
Ik was daar bij, het was ’93. Dat had toch een hoog rock ’n roll gehalte en de band (The Popes) speelden wel gewoon netjes hun set af. Ha…wel iets om je te herinneren in ieder geval.

Alles is waarschijnlijk al gezegd over Bieber maar mijn persoonlijke mening is dat deze boeking echt een behoorlijke afknapper is. Ik heb de reacties gelezen en ik zie dat er toch wat mensen zijn die dit een “goede boeking” vinden en het zelfs verdedigen. Ik snap heel goed dat er nieuwe artiesten opstaan maar in mijn optiek moet een festival iets rebels hebben, Rock ’n Roll. Gun nieuwe bands een podium of elektronica-artiesten. Maar dan wel graag met een randje. Bieber is te glad en te slick voor woorden en hoort toch niet op een festival thuis? Noem me ouderwets maar Bieber is toch jonge meisjesmuziek? Ik kan me echt niet voorstellen dat er jongens/mannen zijn die dit trekken. Vroegah boekte Pinkpop ook electronica/dance maar dan in de hoek The Orb, Underworld, The Prodigy, Chemical Brothers etc. Ik vind dat toch van een andere orde als Martin Garrix. Laat zulke types lekker met hun usb-stickje komen optreden op Ibiza of een commercieel dancefeest.

Pinkpop heeft zijn edge al lange tijd verloren in mijn optiek en deze boekingen bevestigen dat nog maar eens.

[/quote]

@Onibaba

We kunnen het inderdaad nog (bij wijze van) járen over deze boeking hebben. Je kunt het ook als iets rebels zien dat Pinkpop ome Bieber boekt. Ik vind je uitspraak 'hoort niet op een festival thuis' getuigen van weinig 'kennis' en daarnaast vind ik het geen 'geldig' argument. Immers: ik denk dat álles op een festival kan thuishoren. En dat van dat USB-stickje. Kom op zeg. Doe niet zo bekrompen. Nee, er is geen live-band, maar even ter vergelijk: de Chemical Brothers doen net zoveel uit een 'usb-stickje'. Dat de muziek (het door jou genoemde 'randje') je minder aanspreekt, daar is natuurlijk helemaal niets over te zeggen.

We komen weer terug op het argument POP-muziek (populaire muziek). Misschien flauw om het nog eens proberen uit te leggen, maar dáár heeft het m.i. mee te maken. Slick, die Bieber? Jazeker. Maar dat is The Script en 30 Seconds to Mars, All Time Low en dat zijn zélfs (op een bepaalde manier) Kings of Leon ook, naar mijn idee. Als je het dan afzet tussen (hééél generaliserend) meisjes/vrouwen en mannenmuziek, dan hebben we inderdaad Bieber vs. Green Day (nou goed, die zijn zo 50/50 wat dat betreft, denk ik), SOAD en de vele rock die Smeets er nog belooft bij te doen.

Die 'edge' waar je het over hebt... mocht je even tijd hebben, zoek m'n betoog nog 's op, staat op m'n wall onder 'favorieten'. Het gaat er, vind ik, vooral om wat op dat moment 'relevant' is. Kijk naar vorig jaar. Gaaf hoor, RHCP, en ze blijven ook gewoon lekker rommelig en eh... zichzelf. Maar... die 'edge' hadden ze (denk ik) vooral tót aan 2006, zoiets. Main point: je moet het in perspectief zien. Rage Against The Machine was in haar hoogtijdagen (én tijdens de post-grunge-periode) super relevant, dus waren headliner in 1994. Datzelfde gold, respectievelijk voor K's Choice in 1996 (ondenkbaar dat ze op vandaag headliner zouden zijn, toch?), Faithless (1999), Tiësto (2004), HIM (2004) en ga zo maar door.

Vergeet ook niet dat dance-acts het 'makkelijkst' zijn. Zet een Prodigy, Faithless, Daft Punk, Major Lazer, Chemical Brothers op de headlinespot en het is gegarandeerd feest. Of ze nu relevant zijn of niet. Wij menschen zijn kuddedieren.
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.930
6.172
Maar dat is The Script en 30 Seconds to Mars, All Time Low en dat zijn zélfs (op een bepaalde manier) Kings of Leon ook, naar mijn idee.
Vreemde ideëen jij toch?

Garrix is sinds enkele jaren sterk aan het werken om zijn eigen sound te creëren, is volgens mij ook gewoon aan het wegstappen van het hele DJ gebeuren. Zoek z'n set van 2016 op Ultra Miami eens op + dat docu'tje dat op zijn eigen ytkanaal staat ivm die set. Ik ben er zeker van dat Pinkpop even zeer ook een speciale set zal zijn en niet gewoon zomaar een DJset, daarvoor boek je geen Nederlandse DJ die je op je mainstage zwiert.

In het opzicht van "Justin Bieber is pure jonger meisjesmuziek" wat is dan Arctic Monkeys, The 1975, Twenty One Pilots en als wat als we nog een beetje verder in de tijd teruggaan wat voor acts vinden we dan terug? Ik vind dat je hem daarin te kort doet ook al vind ik het zelf een zwakke boeking, toch een beetje kort door de bocht vind ik..
 

bcmrmaybe

Subheadliner
27 feb 2014
4.586
655
Bieber treedt dus niet op in het donker dan krijgen we waarachtig een Rock/Werchter constructie met een dance-afsluiter. En ik stem voor RUN DMC. Die moeten komen
 

PinkpopSinds2008

Campingartiest
9 feb 2016
81
0
PinkpopSinds2008 wrote:
Maar dat is The Script en 30 Seconds to Mars, All Time Low en dat zijn zélfs (op een bepaalde manier) Kings of Leon ook, naar mijn idee.

Vreemde ideëen jij toch?

Garrix is sinds enkele jaren sterk aan het werken om zijn eigen sound te creëren, is volgens mij ook gewoon aan het wegstappen van het hele DJ gebeuren. Zoek z’n set van 2016 op Ultra Miami eens op + dat docu’tje dat op zijn eigen ytkanaal staat ivm die set. Ik ben er zeker van dat Pinkpop even zeer ook een speciale set zal zijn en niet gewoon zomaar een DJset, daarvoor boek je geen Nederlandse DJ die je op je mainstage zwiert.

In het opzicht van “Justin Bieber is pure jonger meisjesmuziek” wat is dan Arctic Monkeys, The 1975, Twenty One Pilots en als wat als we nog een beetje verder in de tijd teruggaan wat voor acts vinden we dan terug? Ik vind dat je hem daarin te kort doet ook al vind ik het zelf een zwakke boeking, toch een beetje kort door de bocht vind ik..

@shotgvn

Begrijp me niet verkeerd, ik ben het eigenlijk helemaal met je eens. Misschien verwoord ik e.e.a. iets anders, maar ik greep vooral terug op het stuk van de schrijver vóór mij. Ik probeerde het (expres) even op stereotypering te gooien, om maar aan te tonen dat er uiteindelijk voor ieder wat wils is, dat je nooit iedereen tevreden kunt stellen.

Over Martin Garrix: lees even goed wat ik schrijf, ik neem het namelijk juist óp voor hem. Dus dank voor de aanvulling (en ik ga de docu zeker checken), maar ik stond al aan de kant van dhr. Gerritsen. Ik probeer juist het USB-'argument' onderuit te halen.

Dan over Justin Bieber: ik bedoel maar te zeggen (en dat toont maar aan hoe 'eens' ik het met jou ben), het begrip 'slick' (wat de vorige schrijver noemt) is onder vele noemers te vangen. Ik noem een Kings Of Leon omdat niet alleen hun muziek, maar daarmee hun looks nogal veranderd zijn sinds pakweg 2007. Neem daar inderdaad ook de Kensingtons en The 1975's bij. Dat kun je, als ik wederom stereotypeer, ook 'meisjes'muziek noemen. Al doe ik ze daarmee uiteraard ook méér dan tekort... en zo kan ik nog wel even doorgaan. Dus nogmaals: begrijp me niet verkeerd; ik heb JB hierin niet tekort willen doen of vanuit mijzelf neer willen zetten als 'meisjesmuziek'. Enkel vanuit het stuk van de schrijver voor mij :)
 

Onibaba

Gouden Tip
16 mrt 2016
293
211

@onibaba

We kunnen het inderdaad nog (bij wijze van) járen over deze boeking hebben. Je kunt het ook als iets rebels zien dat Pinkpop ome Bieber boekt. Ik vind je uitspraak ‘hoort niet op een festival thuis’ getuigen van weinig ‘kennis’ en daarnaast vind ik het geen ‘geldig’ argument. Immers: ik denk dat álles op een festival kan thuishoren. En dat van dat USB-stickje. Kom op zeg. Doe niet zo bekrompen. Nee, er is geen live-band, maar even ter vergelijk: de Chemical Brothers doen net zoveel uit een ‘usb-stickje’. Dat de muziek (het door jou genoemde ‘randje’) je minder aanspreekt, daar is natuurlijk helemaal niets over te zeggen.

We komen weer terug op het argument POP-muziek (populaire muziek). Misschien flauw om het nog eens proberen uit te leggen, maar dáár heeft het m.i. mee te maken. Slick, die Bieber? Jazeker. Maar dat is The Script en 30 Seconds to Mars, All Time Low en dat zijn zélfs (op een bepaalde manier) Kings of Leon ook, naar mijn idee. Als je het dan afzet tussen (hééél generaliserend) meisjes/vrouwen en mannenmuziek, dan hebben we inderdaad Bieber vs. Green Day (nou goed, die zijn zo 50/50 wat dat betreft, denk ik), SOAD en de vele rock die Smeets er nog belooft bij te doen.

Die ‘edge’ waar je het over hebt… mocht je even tijd hebben, zoek m’n betoog nog ’s op, staat op m’n wall onder ‘favorieten’. Het gaat er, vind ik, vooral om wat op dat moment ‘relevant’ is. Kijk naar vorig jaar. Gaaf hoor, RHCP, en ze blijven ook gewoon lekker rommelig en eh… zichzelf. Maar… die ‘edge’ hadden ze (denk ik) vooral tót aan 2006, zoiets. Main point: je moet het in perspectief zien. Rage Against The Machine was in haar hoogtijdagen (én tijdens de post-grunge-periode) super relevant, dus waren headliner in 1994. Datzelfde gold, respectievelijk voor K’s Choice in 1996 (ondenkbaar dat ze op vandaag headliner zouden zijn, toch?), Faithless (1999), Tiësto (2004), HIM (2004) en ga zo maar door.

Vergeet ook niet dat dance-acts het ‘makkelijkst’ zijn. Zet een Prodigy, Faithless, Daft Punk, Major Lazer, Chemical Brothers op de headlinespot en het is gegarandeerd feest. Of ze nu relevant zijn of niet. Wij menschen zijn kuddedieren.

[/quote]


Ik geef toe, ik kan best arrogant en bekrompen zijn als het op muziek aankomt. Ik heb ook een bepaald beeld van wat een festival moet zijn. Ik ging voor het eerst naar Pinkpop in '92. Het muziekklimaat was toen ook heel anders. Als je beelden terug ziet op YouTube dan waren de crowdsurfers en langharig tuig behoorlijk aanwezig. In mijn klas gingen de alto's en de blowers naar festivals. Nu zie er van alles, meisjes, hipsters, alto's etc. Je had toen acts als Faith no More, Rollins Band, Pearl Jam, Biohazard, Beck, Underworld, Soulfly, Smashing Pumpkins etc. Ik ging daar heen om BANDS te zien. Bands die toch een tikkeltje ruig waren, minder mainstream. Nu is dat veranderd. Gelukkig blijven festivals als Lowlands wel trouw aan het type publiek en acts die daar bij aansluiten. Dat festival gaat ook mee met zijn tijd maar zal een act als Bieber echt nooit en te nimmer boeken. die gaat dan bv voor Skrillex...ook weer net van een ander kaliber dan een Garrix of Tiesto.

Acts als Bieber, Tiesto, Garrix zijn in mijn optiek te mainstream en zie ik persoonlijk niet graag op een zichzelf respecterend festival. Die acts horen wat mij betreft thuis in een ander segment. Jij schrijft dat je alles vind thuishoren op een festival, ik ben het daar niet mee eens. Alhoewel....je hebt festivals zoals Concert at Sea waar artiesten als Blof, Marco Borsato, Gers Pardoel, Ali B etc, prima kunnen staan. Dat is een festival voor een ander publiek.

Nu vind ik dat Pinkpop de laatste jaren te divers is geworden voor mijn smaak en daarom ga ik er al jaren niet meer heen. Een handjevol leuke acts verstopt tussen een brij van middelmatigheid is voor mij niet zo aantrekkelijk. Ga ik naar Lowlands of Down the Rabbit hole dan ben ik gegarandeerd van drie volle dagen interessante muziek.
Misschien ben ik inderdaad bekrompen maar persoonlijk ken ik echt geen enkele jongen/man uit mijn omgeving die Bieber leuk vind. Ik zie dat echt als bakvissenmuziek. In ieder geval voor tieners. Ja, Bieber is populair, wordt vaak gedownload etc...maar relevant? Ik zie dat anders.

Maar we zullen zien hoe dit zich zal ontwikkelen. Ik zet Slayer nog maar eens op....
 

Dirk Net

Support act
25 nov 2014
994
120
Yannick wrote:
PinkpopSinds2008 wrote:
Maar dat is The Script en 30 Seconds to Mars, All Time Low en dat zijn zélfs (op een bepaalde manier) Kings of Leon ook, naar mijn idee.


Garrix is sinds enkele jaren sterk aan het werken om zijn eigen sound te creëren, is volgens mij ook gewoon aan het wegstappen van het hele DJ gebeuren. Zoek z’n set van 2016 op Ultra Miami eens op + dat docu’tje dat op zijn eigen ytkanaal staat ivm die set. Ik ben er zeker van dat Pinkpop even zeer ook een speciale set zal zijn en niet gewoon zomaar een DJset, daarvoor boek je geen Nederlandse DJ die je op je mainstage zwiert.

@shotgvn

Begrijp me niet verkeerd, ik ben het eigenlijk helemaal met je eens. Misschien verwoord ik e.e.a. iets anders, maar ik greep vooral terug op het stuk van de schrijver vóór mij. Ik probeerde het (expres) even op stereotypering te gooien, om maar aan te tonen dat er uiteindelijk voor ieder wat wils is, dat je nooit iedereen tevreden kunt stellen.

Over Martin Garrix: lees even goed wat ik schrijf, ik neem het namelijk juist óp voor hem. Dus dank voor de aanvulling (en ik ga de docu zeker checken), maar ik stond al aan de kant van dhr. Gerritsen. Ik probeer juist het USB-‘argument’ onderuit te halen.

Dan over Justin Bieber: ik bedoel maar te zeggen (en dat toont maar aan hoe ‘eens’ ik het met jou ben), het begrip ‘slick’ (wat de vorige schrijver noemt) is onder vele noemers te vangen. Ik noem een Kings Of Leon omdat niet alleen hun muziek, maar daarmee hun looks nogal veranderd zijn sinds pakweg 2007. Neem daar inderdaad ook de Kensingtons en The 1975’s bij. Dat kun je, als ik wederom stereotypeer, ook ‘meisjes’muziek noemen. Al doe ik ze daarmee uiteraard ook méér dan tekort… en zo kan ik nog wel even doorgaan. Dus nogmaals: begrijp me niet verkeerd; ik heb JB hierin niet tekort willen doen of vanuit mijzelf neer willen zetten als ‘meisjesmuziek’. Enkel vanuit het stuk van de schrijver voor mij
1f642.svg

Ik hou niet van Dj's en al helemaal niet van tienermeisjesidolen. sorry.
Daarbij heb ik een goed gevulde portemonnee, die ik dit jaar NIET in Landgraaf ga leegmaken.
Je haalt met JB ook echt een hele hoop ellende binnen voor 1,5 miljoen euro. Wordt misschien wel lachen als er uit protest straks allemaal punkers voor het podium staan die hem bekogelen met bier. 'ns kijken hoe lang baby Justin dan nog doorgaat met z'n show.

Maar.....ik zie een lichtpuntje....JB speelt nog als het licht is......komen de Foos het dan toch afmaken die dag !? :)
"Beren op de weg" is mijn middle name, ligt aan mn leeftijd. Sorry.
 

PinkpopSinds2008

Campingartiest
9 feb 2016
81
0
@dirknet

Jongen toch. Kump allemoal good. Ik gun je, dat je je goedgevulde portemonnee ergens anders kan legen. Verdorie, hoe kom ik aan een GGP (GoedGevuldePortemonnee). Misschien nog wel een mooier topic dan of JB op Pinkpop hoort en of hij bekogeld zou moeten worden. Enfin.

 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.930
6.172
Yep, ik zie de security aan de eerste rij al klaar staan om dat zootje op te kuisen. Je kan je eraan ergeren zoveel je wil maar andere mensen storen of zelfs artiesten op die manier gaat voor mij wat ver. Ga dan gewoon wat anders kijken.. De Foo's staan op Werchter maar sebiet toch niet even kijken op dat kaartje of Nederland toch niet een beetje roder is ingekleurd dan daarvoor.. Je weet maar nooit :lol:
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken