Pinkpop 2017 - Nieuws en geruchten

superginger

Dagopener
5 feb 2016
568
167
Zou vandaag niet een mooie dag zijn voor pinkpop om een naam te droppen?? Ze gaven aan dat ze eind november nog een naam bekend zouden maken toch?? Vandaag laatste vrijdag van november en vrijdag is wel vaak een aankondigingsdag...
 

Rolo

Gouden Tip
5 nov 2015
379
106
Zou vandaag niet een mooie dag zijn voor pinkpop om een naam te droppen?? Ze gaven aan dat ze eind november nog een naam bekend zouden maken toch?? Vandaag laatste vrijdag van november en vrijdag is wel vaak een aankondigingsdag…
Helemaal met je eens. Had ook al stiekeme hoop op vandaag.
Black Friday. Thanksgiving achter de rug. Laat maar komen die naam.
Hope not Bieber, maar liever de aankodiging dan dat we maar er over moeten blijven speculeren.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.037
6.077
Zou vandaag niet een mooie dag zijn voor pinkpop om een naam te droppen?? Ze gaven aan dat ze eind november nog een naam bekend zouden maken toch?? Vandaag laatste vrijdag van november en vrijdag is wel vaak een aankondigingsdag…

Weet niet...
Ik denk pas halverwege volgende week voor Pinkpop, weet niet waarom, gewoon voorgevoel...

Denk wel vanuit Werchter vandaag, maar dat is meer omdat het vrijdag is... soort van mot die op een vlam af vliegt, voorspelbaar...
 

Kereltje

Subheadliner
26 mrt 2013
4.401
627
Dat Concert@Sea vlot uitverkoopt met Kensington zegt al veel over de mogelijkheden die zij bieden voor grote festivals. Maar anderzijds zie ik hen zeker niet headlinen, want in dat geval heeft C@S net bezoekers van Pinkpop afgesnoept.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.037
6.077
Dat Concert@Sea vlot uitverkoopt met Kensington zegt al veel over de mogelijkheden die zij bieden voor grote festivals. Maar anderzijds zie ik hen zeker niet headlinen, want in dat geval heeft C@S net bezoekers van Pinkpop afgesnoept.
Kensington staat al op te veel plekken om een te hoge positie op Pinkpop te krijgen, ik geloof dat het langzaam wel in de kast weg kan.
Opkomst gaat zijn Concert at SEA, Paaspop, Strandfestival ZAND en Muziekweekend Pesse. Daarbij touren onder Friendy Fire, ik denk dat Pinkpop aankomend jaar de dans kan ontspringen...


Nou denk niet dat Metallica vanmiddag bij het lijstje staat….
Wat denk je dan wel?
 

Oasiss

Subheadliner
4 okt 2016
4.228
4.500
Vrijdag, de dag dat Werchter ons laat zien hoe Pinkpop ook had gekund ;). Verwacht niet echt dat Pinkpop vandaag met nieuws komt.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.037
6.077
Vrijdag, de dag dat Werchter ons laat zien hoe Pinkpop ook had gekund ;). Verwacht niet echt dat Pinkpop vandaag met nieuws komt.
Nee, Pinkpop zal vandaag niet met iets komen.

Nou... Werchter laat zien hoe Pinkpop had gekund is wat overdreven.... "anders" dat is het codewoord...

 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.718
1.882
Oasiss wrote:
Vrijdag, de dag dat Werchter ons laat zien hoe Pinkpop ook had gekund ;). Verwacht niet echt dat Pinkpop vandaag met nieuws komt.


Nee, Pinkpop zal vandaag niet met iets komen.

Nou… Werchter laat zien hoe Pinkpop had gekund is wat overdreven…. “anders” dat is het codewoord…

Anders ja, nou ik weet nog niet goed wat ik ervan moet denken...... Laat ze maar vlug eens 1 of 2 namen droppen..............
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.718
1.882
Zoals ik net zei, laat ze eens enkele namen droppen. Dan weten we ook weer wat meer. Ze doen er wel lang over in vergelijking met andere festivals vind ik persoonlijk....
 

DadRock

Sunset slot
6 dec 2013
2.588
591
DennisvdBr wrote:
Oasiss wrote:
De Burger King is ook anders dan een sterrenrestaurant.


Wat wil je nou eigenlijk?!?

Ik snap niet wat je bedoeling is om zo’n opmerking te plaatsen.

Verklaar je nader?


Onrust stoken? of gewoon maar wat roepen.. lijkt mij dan

Is toch van hetzelfde niveau als je eigen opmerking over MacDonalds en de Angus Burger? Dus eigenlijk lever je nu commentaar op jezelf..

Maar goed on topic... ben er van overtuigd dat Bieber headliner gaat worden. Veel aanwijzigingen gaan die richting op. Of het verstandig gaat zijn voor de toekomst van Pinkpop weet ik niet. Kan beide kanten op denk ik.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.037
6.077
Zoals ik net zei, laat ze eens enkele namen droppen. Dan weten we ook weer wat meer. Ze doen er wel lang over in vergelijking met andere festivals vind ik persoonlijk….

geduld

ik ben nog altijd van mening dat Pinkpop een goed gevarieerd programma gaat neerzetten

als we net zo lang moeten wachten als op Glastonbury zijn we inmiddels bij de persconferentie.
Tegen die tijd van de persconferentie hebben we waarschijnlijk pas een hand vol namen, stuk of 10 gok ik.
Dat zijn nog ongeveer 8 namen in 12 weken, dat smeren ze vast uit zo lang ze kunnen, alleen als een act met een tourschema komt dwingt het wat meer af...

Het geven van namen gaat niet veel langzamer als vroeger hoor.
Laat je niet afschrikken door de andere festivals, zitten vooralsnog ook in een andere vijver te vissen ;)
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.718
1.882
Ik moet bekennen dat ik stiekem even naar zijn tourdata ben gaan kijken. Zuid Amerika eindigd op 24 april. Daarna 2 festivals op 7 juni Noorwegen en op 18 juni Italie. Daar gaan dus nog voor zeker data bijkomen en ik vermoed ook heel festivals....... Persoonlijk vind ik het echt een flop als ze hem zouden boeken. Maar nogmaals dat is persoonlijk.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.037
6.077
Is toch van hetzelfde niveau als je eigen opmerking over MacDonalds en de Angus Burger? Dus eigenlijk lever je nu commentaar op jezelf..
Nou, sorry dan...
Maar mijn 'woordgrapje' bij McDonald over Angus. Vind ik wel iets anders dan de vergelijking Rock Werchter is 'anders' dan Pinkpop te vergelijken met Burger King is anders dan sterrenrestaurant.
Dat snapte ik dus niet helemaal?
Ik wild enkel van Oassis weten wat de achterliggende gedachte was van de 2 laatste opmerkingen omdat ik de vergelijking niet snapte.

-

Maar goed on topic… ben er van overtuigd dat Bieber headliner gaat worden. Veel aanwijzigingen gaan die richting op. Of het verstandig gaat zijn voor de toekomst van Pinkpop weet ik niet. Kan beide kanten op denk ik.
Denk dat het weinig over de toekomst van Pinkpop zegt of Bieber wel/niet zal komen in 2017. In 2018 touren er andere bands die voor Pinkpop beschikbaar zijn en zal het weer heel anders uitzien. Beschikbaarheid dat is het codewoord volgend jaar. Anders is het codewoord van 2017 ;)
 

IJzeren Rinus

Playlistbediener
19 nov 2014
30
0
Oasiss wrote:
De Burger King is ook anders dan een sterrenrestaurant.


Wat wil je nou eigenlijk?!?

Ik snap niet wat je bedoeling is om zo’n opmerking te plaatsen.

Verklaar je nader?

Tsjongejonge zeg, wat een lange tenen. Je hoeft het je niet persoonlijk aan te trekken allemaal. Het gaat maar om muziek. Benader het eens wat luchtiger in plaats van elke eventuele negatieve opmerking over Pinkpop een halszaak te maken.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken