Pinkpop 2017 - Nieuws en geruchten

Met editors als sub voor Coldplay.

Kol voor Brittish summer Time niet echt grote ogen voor Pinkpop of wel?

Hoe zou Coldplay iets anders zijn dan voorgaande jaren? Dat past toch precies in het straatje van wat PP altijd programmeert. Ik verwacht een grote pop of hip hop naam (Bieber lijkt me alleen wel een stap te ver) Iets in de richting van Beyonce, Jay Z, Kanye West, Eminem (geen idee welke touren).

Ik had stille hoop op Kanye West maar gezien zijn gezondheidsproblemen van de afgelopen week vraag ik me in hoeverre er nu plannen voor 2017 worden gemaakt/gewijzigd.

Rolo wrote:
Vandaag is Thanksgiving, lijkt me een mooi moment voor een grote artiest aan de andere kant van de plas om daarna met een touraankondiging te komen.

Morgen begint de voorverkoop van Bonnaroo, dus die zullen zeker met namen komen vandaag of morgen.
Hardnekkige geruchten zijn daar: RHCP - The Weeknd - U2 - RH. http://www.tennessean.com/story/entertainment/music/2016/11/23/bonnaroo-2017-lineup-theories-rumors-and-guesses/93965184/
Benieuwd wat het gaat worden....

Hoe zou Coldplay iets anders zijn dan voorgaande jaren? Dat past toch precies in het straatje van wat PP altijd programmeert. Ik verwacht een grote pop of hip hop naam (Bieber lijkt me alleen wel een stap te ver) Iets in de richting van Beyonce, Jay Z, Kanye West, Eminem (geen idee welke touren).

Het is hoe je het opvat denk ik .
Greenday en SOAD zijn toch ook niet echt anders als andere jaren?

Shaverion wrote:

Daarom moet er dus nog wel wat anders bijkomen ;)

Ik zie hier wel eens genoemd worden dat PP mss de TW Classic naam deelt. Maar ik bedacht mij net dat die misschien al op PP staat, Green Day zou best TW Classic kunnen doen met Rancid en Blink-182.

Mirjam wrote:
Shaverion wrote:

Daarom moet er dus nog wel wat anders bijkomen
1f609.svg

Ik zie hier wel eens genoemd worden dat PP mss de TW Classic naam deelt. Maar ik bedacht mij net dat die misschien al op PP staat, Green Day zou best TW Classic kunnen doen met Rancid en Blink-182.

Ik denk niet dat Green Day TW gaat doen...

( ...maar eerlijk gezegd, dat denk ik meer om mijn vermoeden welke band wel op TW zou kunnen staan... Ain't it fun )

Green Day zou best TW Classic kunnen doen met Rancid en Blink-182.

Is dat wel "groot" genoeg? Verwachten ze geen klapper daar in België?

Is dat wel “groot” genoeg? Verwachten ze geen klapper daar in België?

Nee, behalve dat Green Day niet kan ivm Southside Duitsland op 24 juni, zie tourdata.
Verwacht ik wel een klapper... gebruik je illusie... ;)

Ik vermoed dat KOL nog een optie is gezien ze in februari concerten geven in UK en dan pas in Juli in Hyde park.
Wat doen ze dan van maart tot en met juni? Vakantie houden?

Oh geduld raakt een beetje op wil nu wel weer een beetje nieuws horen !

bcmrmaybe wrote:

Nee, behalve dat Green Day niet kan ivm Southside Duitsland op 24 juni, zie tourdata.
Verwacht ik wel een klapper… gebruik je illusie
1f609.svg
De grote Dennis-Quiz.
Laat ze maar komen en dan ook naar Landgraaf!

http://www.u2tour.de/news/article5600.html

Aangezien deze datum is gelekt van ticketmaster zal het wel kloppen denk ik.. Zegt natuurlijk helemaal niets over wanneer en waar ze nog maar staan. Alleen indicatie dat ze in ieder geval in oktober in de US zijn....

http://www.u2tour.de/news/article5600.html

Aangezien deze datum is gelekt van ticketmaster zal het wel kloppen denk ik.. Zegt natuurlijk helemaal niets over wanneer en waar ze nog maar staan. Alleen indicatie dat ze in ieder geval in oktober in de US zijn….

Iets in Ohio in Oktober heeft denk ik weinig invloed op Pinkpop dacht ik zo....

Denk dat ze niet eens in Europa zijn begin juni.

bcmrmaybe wrote:

Verwacht ik wel een klapper… gebruik je illusie
1f609.svg

Klopt daar werd ik net in RW topic ook al op gewezen xD TW Classic hoeft niet perse een naam van het formaat Guns 'N Roses te zijn dus daar had het denk ik niet aan gelegen. Maar als ze niet kunnen is dat natuurlijk wel een probleem :p

Ik vind het toch wel verontrustend dat Smeets Bieber nog niet heeft ontkend... Het gerucht is gisteren verschenen op 1limburg.nl en in het verleden werden geruchten vrij snel tegengesproken.

Ik vind het toch wel verontrustend dat Smeets Bieber nog niet heeft ontkend… Het gerucht is gisteren verschenen op 1limburg.nl en in het verleden werden geruchten vrij snel tegengesproken.

Na zijn uitspraken over PJ FF en RH aan het einde van PP 2016 en het feit dat hij daar later weer op terug moest komen denk ik dat hij voorlopig op geen enkele naam meer zal/mag reageren. Dat hij FF later nogmaals ontkracht heeft is misschien vervelend maar ook wel netjes aangezien er heel veel dachten dat ze dat uitgestelde concert gingen inhalen nu ze last minute besloten toch een korte tour te doen....
Ik vermoed dat we heel snel wat weten over een nieuwe headliner en dat ze ook daarom niet reageren. Je kan ook niet op ieder hardnekkig gerucht een reactie geven..........

Sjeef wrote:
Ik vind het toch wel verontrustend dat Smeets Bieber nog niet heeft ontkend… Het gerucht is gisteren verschenen op 1limburg.nl en in het verleden werden geruchten vrij snel tegengesproken.

Na zijn uitspraken over PJ FF en RH aan het einde van PP 2016 en het feit dat hij daar later weer op terug moest komen denk ik dat hij voorlopig op geen enkele naam meer zal/mag reageren. Dat hij FF later nogmaals ontkracht heeft is misschien vervelend maar ook wel netjes aangezien er heel veel dachten dat ze dat uitgestelde concert gingen inhalen nu ze last minute besloten toch een korte tour te doen….
Ik vermoed dat we heel snel wat weten over een nieuwe headliner en dat ze ook daarom niet reageren. Je kan ook niet op ieder hardnekkig gerucht een reactie geven……….

Ga er van uit.... Geen reactie is ook een reactie!!! ;)

Users who are viewing this thread