Pinkpop 2017 - Nieuws en geruchten

bram1996

Randprogramma
15 mrt 2014
198
0
Zo eens eventjes van het bieber wolkje af gaan en met echte muziek komen.

Ik zie Rancid steeds vaker voorbij komen in het voorprogramma van Green Day, zelfs in de maand juni.
Naar mijn mening zou Rancid best nog wel eens door de dag heen op main kunnen staan, tevens zijn ze nog nooit op pinkpop geweest zover ik me kan herinneren.
 

PLSZ

Playlistbediener
18 nov 2016
49
36
Zo eens eventjes van het bieber wolkje af gaan en met echte muziek komen.

Ik zie Rancid steeds vaker voorbij komen in het voorprogramma van Green Day, zelfs in de maand juni.
Naar mijn mening zou Rancid best nog wel eens door de dag heen op main kunnen staan, tevens zijn ze nog nooit op pinkpop geweest zover ik me kan herinneren.
.
Hoop heel erg op Rancid erbij! Flashback to Pukkelpop '98, mijn eerste festival.
 

Bjorn

Randprogramma
26 okt 2013
163
0
Ik las op nme dat GNR de europesche tour binnenkort zal aankondigen.
En Eminem lijkt mij best een gave headliner het is wat anders, ik ken niet al zijn muziek maar lijkt mij een naam wat veel mensen trekt.
Adèle zou kunnen met een deal met tw Classic ofzo
Rancid is zeker welkom

Ik gooi ook grote ogen op Richard ashcroft die heeft een solo album gemaakt en gaat op tour

Roept u maar
 

Marco Poloo

Randprogramma
10 okt 2016
173
0
Ik las op nme dat GNR de europesche tour binnenkort zal aankondigen.
En Eminem lijkt mij best een gave headliner het is wat anders, ik ken niet al zijn muziek maar lijkt mij een naam wat veel mensen trekt.
Adèle zou kunnen met een deal met tw Classic ofzo
Rancid is zeker welkom

Ik gooi ook grote ogen op Richard ashcroft die heeft een solo album gemaakt en gaat op tour

Roept u maar
Eminem, zie ik niet snel gebeuren, zou wel leuk zijn maar meer uit jeugdsympathie zoals Limp Bizkit, Linkin Park etc
Gnr lijkt mij meer voor het grotere te gaan, stadions stadions stadions..
En Adele kun je afschrijven, heeft persoonlijk een hekel aan festivals, ja ze deed Glastobury, maar het is Glastonbury, toch iets meer dan andere festivals
Buiten dat heeft ze net een hele tour erop zitten en geeft ze nog maar 2 concerten in London en thats it

(Maar als ze wel festival zou doen en de tour niet had gehad... dan had ik zeker ja ja ja ja geroepen! Dat wijfie heeft een stem, live loep zuiver... maar vrees voor de meeste festivals is haar optreden te intiem, te breekbaar)
 

Popijn

Randprogramma
29 jan 2016
243
0
Editors/Blink 182/Linkin Park trouwens ook in juni in Duitsland (Hurricane festival)

blink-182 kan je afschrijven: staan 26 juni in Ahoy.

Coldplay zou een grote verassing zijn, maar lijkt toch onwaarschijnlijk want doen verder geen festivals. (al blijft het opmerkelijk dat ze geen datum in NL hebben)

Editors en Linkin Park zijn in mijn ogen nog altijd kanshebbers inderdaad.
 

Rolo

Gouden Tip
5 nov 2015
381
107
Adele heeft aangegeven binnenkort een hele lange pauze te nemen.
Linkin Park begin ik mijn geloof langzaam in te verliezen. Duurt te lang na andere festivals nadat zij bekend gemaakt zouden worden. En lijkt me niet een band met een hoge boete.
Bon Jovi houdt ik nog steeds met een scheel oog in de gaten. Verwacht wel een Europese tournee in de zomer, maar houden zich daar nog rustig over.
Neil Young had ik zelf verwacht, maar kan na de woorden van Jan zeker een streep door.

Bieber, Garrix, POR, Kensington lijken me wel zekerheidjes ondertussen.
Zou me niet verbazen als Bieber en Garrix een dezer dagen aangekondigd worden, zeker nadat 1Limburg al weer eens iets van hier heeft opgepikt (vraag me zelfs af of een van de forumleden hier niet de schrijver is voor 1Limburg).
Kan me niet herinneren dat alle voorgaande jaren zo moeilijk was om goed in te schatten welke headliners er zouden staan.
 

Rolo

Gouden Tip
5 nov 2015
381
107
Vandaag is Thanksgiving, lijkt me een mooi moment voor een grote artiest aan de andere kant van de plas om daarna met een touraankondiging te komen.
 

PimSp

Geliefde act
15 dec 2014
1.513
796
iggy2016 wrote:
Editors/Blink 182/Linkin Park trouwens ook in juni in Duitsland (Hurricane festival)


blink-182 kan je afschrijven: staan 26 juni in Ahoy.

Coldplay zou een grote verassing zijn, maar lijkt toch onwaarschijnlijk want doen verder geen festivals. (al blijft het opmerkelijk dat ze geen datum in NL hebben)

Editors en Linkin Park zijn in mijn ogen nog altijd kanshebbers inderdaad.
Niet alleen dat. Ze vragen 80.000 voor een uur. Dat vind MOJO te veel. Vandaar dat ze nieteens via MOJO in Ahoy staan.
 

visdave34

Sunset slot
Sfeerbeheer
13 jan 2014
3.134
777
Vandaag is Thanksgiving, lijkt me een mooi moment voor een grote artiest aan de andere kant van de plas om daarna met een touraankondiging te komen.
Morgen begint de voorverkoop van Bonnaroo, dus die zullen zeker met namen komen vandaag of morgen.
 

Bjorn

Randprogramma
26 okt 2013
163
0
Fatboy slim is absoluut welkom! Als er dan een de komt laat het dan die zijn!

Ik gok nog op headliners linkin park op de dag van soad en Coldplay
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken