Pinkpop 2016

Floating

Randprogramma
6 mrt 2014
134
0
De band 'Good Charlotte' maakt een comeback na 2011. Ik vind het persoonijk een geweldige band en ze komen ook met een nieuw album in 2016..Iets voor festivals of is dat te vroeg dit jaar?
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.888
9.844
In België speelde Editors in ieder geval een heel sterke show. Heel groots enzo, maar wel 'goed' groots. En die acoustische versie van Smokers Outside the Hospital Doors vond ik oprecht pakkend.
 

Wessel

Subheadliner
21 mrt 2013
4.747
0
Balen dat The Twilight Sad tegenviel, heb nog steeds een zwak voor dat bandje en vindt dat ze meer lof verdienen.
 

Rick1617899545

Geliefde act
20 nov 2014
1.685
841
Ik zeg even iets geks:
Nu Doe Maar 1 a 2 dagen na Pinkpop in de Ziggodome staan, zouden die niet die 3e headliner kunnen zijn?
Volgens mij zou je daar makkelijke die vrijdag op uit kunnen verkopen.
En voor hun zelf zou het de ideale warm up show zijn
 

bcmrmaybe

Subheadliner
27 feb 2014
4.678
730
Ik zeg even iets geks:
Nu Doe Maar 1 a 2 dagen na Pinkpop in de Ziggodome staan, zouden die niet die 3e headliner kunnen zijn?
Volgens mij zou je daar makkelijke die vrijdag op uit kunnen verkopen.
En voor hun zelf zou het de ideale warm up show zijn

Ik denk niet als headliner maar als sub of afsluiter 3fm zou ik het wel gaaf vinden. Overigens vannacht nog kaarten voor gescoord
 

Gloeilamp

Sunset slot
24 nov 2013
2.467
3
Balen dat The Twilight Sad tegenviel, heb nog steeds een zwak voor dat bandje en vindt dat ze meer lof verdienen.

Dit dus. Een beetje verbaasd door de vele negatieve reacties eigenlijk.

OT: Doe Maar zou wel een leuke en originele naam zijn, is toch weer eens wat anders. Vind het moeilijk om hun populariteit in te schatten, maar het lijkt me toch niet echt een headliner.
 

Daantje

Dagopener
21 mrt 2015
518
70
Hi, here we are in rehearsal.
We have some news tomorrow.
Thanks for being the best fans on earth.
Love
Coldplay
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.573
6.771
Ik zeg even iets geks:
Nu Doe Maar 1 a 2 dagen na Pinkpop in de Ziggodome staan, zouden die niet die 3e headliner kunnen zijn?
Volgens mij zou je daar makkelijke die vrijdag op uit kunnen verkopen.
En voor hun zelf zou het de ideale warm up show zijn

Ik denk niet als headliner maar als sub of afsluiter 3fm zou ik het wel gaaf vinden. Overigens vannacht nog kaarten voor gescoord
Pinkpop niet, zal wel mooi zijn voor Pinkpop Classic maar met 2 Ziggo shows reken ik er niet meer op.

Hi, here we are in rehearsal.
We have some news tomorrow.
Thanks for being the best fans on earth.
Love
Coldplay
Om eerlijk te zijn verwacht ik geen Pinkpop-gerelateerd nieuws van Coldplay meer (voor 2016 althans).
 

bcmrmaybe

Subheadliner
27 feb 2014
4.678
730
Om eerlijk te zijn verwacht ik geen Pinkpop-gerelateerd nieuws van Coldplay meer (voor 2016 althans).

Alle signalen wijzen op het nieuwe album, ev release nieuwe single. Maar wat ik dan vreemd vind is dat ze aangeven in rehearsal te zijn. Dat wijst op optredens cq een tour.

Even hiernaast. FF concert gisteren was fantastisch. Dave gaf aan dat ie het erg jammer vond dat ze niet op PP konden spelen en gaf aan dat er nog wel een verrassing aankomt. In welke context je dat moet gaan zien weet ik niet.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.573
6.771
Om eerlijk te zijn verwacht ik geen Pinkpop-gerelateerd nieuws van Coldplay meer (voor 2016 althans).

Alle signalen wijzen op het nieuwe album, ev release nieuwe single. Maar wat ik dan vreemd vind is dat ze aangeven in rehearsal te zijn. Dat wijst op optredens cq een tour.

Even hiernaast. FF concert gisteren was fantastisch. Dave gaf aan dat ie het erg jammer vond dat ze niet op PP konden spelen en gaf aan dat er nog wel een verrassing aankomt. In welke context je dat moet gaan zien weet ik niet.
een verrassing...
Them Crooked Vultures? of een andere bevriende band van Dave voor Pinkpop ;)

wat betreft Coldplay, nieuw nummer kwestie van seconden/minuten...
 

bcmrmaybe

Subheadliner
27 feb 2014
4.678
730
Nee, 2017 pas Foo Fighters.. Twijfel is niet meer nodig.

Helaas denk ik dat ook. Verrassing heeft waarschijnlijk te maken met release van Sonic Highways 2.

Na deze leg van de tour gaan ze terug naar Amerika rust nemen. Maar ja je weet het met de Foo's natuurlijk nooit.....ik blijf hopen
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.573
6.771
DennisvdBr wrote:
Thom wrote:
nu toch weer grotere twijfel na wat dave grohl gister zei in ziggo dome, ben benieuwd!


Nee, 2017 pas Foo Fighters.. Twijfel is niet meer nodig.


oke, dankjewel, dan blijf ik toch hopen op pearl jam!
Laat ik het zo benoemen, ik ga er van uit dat Pearl Jam idd headliner nummer 3 gaat worden voor Pinkpop 2016.
Geruchten voor shows in Portugal. Er zijn blijkbaar geruchten over 2 shows in Barcelona, maar die kan ik zo snel niet vinden.
In Portugal gaan de geruchten samen met festivals in de periode mei, juni en juli waardoor Pinkpop er middenin zit.
Ik hoop dat ze nog tijdens deze tour in Zuid Amerika bekend maken naar Europa te komen, anders denk ik dat we tot erna moeten wachten en dan is het pas december hé.
Kwestie van afwachten imo...
 

Rick1617899545

Geliefde act
20 nov 2014
1.685
841
Dat gerucht van Barcelona is slechts gebaseerd op 1 persoon op het Tenclub forum, waarvan een vriend werkzaam zou zijn bij Palau Sant Jordi in Barcelona
Deze zou hem verteld hebben dat er 2 avonden geboekt zijn in juli
Erg vaag dus nog allemaal, en verder eigenlijk niet zo veel geruchten, het is ook niet logisch om zonder nieuwe CD nogmaals een wereld tour te gaan doen.
Hoe graag ik ook wil dat ze weer naar Europa(en in het bijzonder Pinkpop) komen, ik zie het niet gebeuren
 

Kereltje

Subheadliner
26 mrt 2013
4.472
716
Dat gerucht van Barcelona is slechts gebaseerd op 1 persoon op het Tenclub forum, waarvan een vriend werkzaam zou zijn bij Palau Sant Jordi in Barcelona
Deze zou hem verteld hebben dat er 2 avonden geboekt zijn in juli
Erg vaag dus nog allemaal, en verder eigenlijk niet zo veel geruchten, het is ook niet logisch om zonder nieuwe CD nogmaals een wereld tour te gaan doen.
Hoe graag ik ook wil dat ze weer naar Europa(en in het bijzonder Pinkpop) komen, ik zie het niet gebeuren

Gezien de typische lengte van een Europese Pearl Jam tour maakt dit gerucht Pinkpop net minder waarschijnlijk...
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken