Pearl Jam

festibob

Randprogramma
5 jan 2024
230
86
Kan je wel vertellen dat Berlijn 170 euro is, dus ik gok dan NL of Belgie net zoiets zou zijn geweest
En dat is dan de 'eerlijke' band die in de jaren 90 nog aandrong op eerlijke ticketprijzen en de strijd aanbond met ticketmaster (live nation). Mochten al die dure Europese optredens snel uitverkopen dan kan het zijn dat Pearl Jam net als als groepen als U2, Rammstein, Coldplay of Adele te groot en te duur zijn geworden voor festivals behalve voor een legends slot bij Glastonbury.
 

gerrie

Dagopener
22 jun 2016
549
409
Juist doordat pearl jam toch met enige regelmaat in Europa is, zie ik ze zelf nog niet als een legend/hele oude karre band, of zeg maar, prijs categorie ac/dc, stones. Benieuwd hoe de verkoop loopt met deze prijzen.

Hey blijft natuurlijk een populaire band
 

koekroeck

Support act
6 mrt 2018
768
710
En dat is dan de 'eerlijke' band die in de jaren 90 nog aandrong op eerlijke ticketprijzen en de strijd aanbond met ticketmaster (live nation). Mochten al die dure Europese optredens snel uitverkopen dan kan het zijn dat Pearl Jam net als als groepen als U2, Rammstein, Coldplay of Adele te groot en te duur zijn geworden voor festivals behalve voor een legends slot bij Glastonbury.
Tis gewoon maar een kwestie van tijd. Festivals zitten gewoon in de hoek waar de klappen vallen. Vooral de grote.
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.714
1.879
Juist doordat pearl jam toch met enige regelmaat in Europa is, zie ik ze zelf nog niet als een legend/hele oude karre band, of zeg maar, prijs categorie ac/dc, stones. Benieuwd hoe de verkoop loopt met deze prijzen.

Hey blijft natuurlijk een populaire band
Ik krijg er vaak een vreemd gevoel bij. Eagles liep als een trein maar toch zijn er nu weer volop kaarten beschikbaar. Nog steeds tegen achterlijke prijzen natuurlijk.
Ed solo was jaren geleden al van de zotte zo duur maar verkocht gewoon uit. Zal nu bij deze Pearl Jam tour niet anders zijn.
Sterker nog, op sommige plaatsen staan ze 2 keer nog voor de verkoop gestart is..
Krijg de indruk dat bepaalde landen bewust zijn overgeslagen.. Zal wel een strategie achter zitten of misschien wilden ze gewoon een kortere tour door Europa. Voor hun doen spelen ze veel dit jaar...
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.714
1.879
De support acts zijn ook niet mals..
Die moeten ook betaald worden....

Special guests Deep Sea Diver (North America Leg 1), Glen Hansard (North America Leg 2), The Murder Capital (UK/EU), Richard Ashcroft (Dublin and London) and Pixies (Australia and New Zealand) will serve as support for these dates.
 

Sjakie de Wit

Geliefde act
17 feb 2014
1.527
1.993
De support acts zijn ook niet mals..
Die moeten ook betaald worden....

Special guests Deep Sea Diver (North America Leg 1), Glen Hansard (North America Leg 2), The Murder Capital (UK/EU), Richard Ashcroft (Dublin and London) and Pixies (Australia and New Zealand) will serve as support for these dates.
Denk niet dat the murder capital nou zo duur is. Geliefde band hier op het forum weliswaar, maar geen grote act toch?
 
  • Leuk
Waarderingen: Paddy

Paddy

Headliner
16 dec 2014
6.162
4.293
En dat is dan de 'eerlijke' band die in de jaren 90 nog aandrong op eerlijke ticketprijzen en de strijd aanbond met ticketmaster (live nation). Mochten al die dure Europese optredens snel uitverkopen dan kan het zijn dat Pearl Jam net als als groepen als U2, Rammstein, Coldplay of Adele te groot en te duur zijn geworden voor festivals behalve voor een legends slot bij Glastonbury.
I don't mind stealin' bread from the mouths of decadents
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.553
11.049
Dat is dan voor Golden Circle neem ik aan? Anders is het wel een hele bizarre prijsstijging ten opzichte van 2022.
Mag 't hopen, al is Waldbühne altijd wel iets duurder dan andere optredens. Dit is precies het enige optreden waar ik nog een beetje geïnteresseerd in ben. Mochten het wel de reguliere prijzen zijn, weten we inderdaad weer waar we de komende jaren aan toe zijn.
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.714
1.879
Vind t zo raar Nederland er niet tussen zit..
Prijzen absurd.
Er is duidelijk gekozen voor een andere strategie. Aankondiging nieuw album single en data voor Amerika Australië en Europa op dezelfde dag.
Wij moeten gewoon een jaartje geduld hebben. Het is niet anders...
 

ChrisV

Gouden Tip
21 jan 2017
284
190
Er is duidelijk gekozen voor een andere strategie. Aankondiging nieuw album single en data voor Amerika Australië en Europa op dezelfde dag.
Wij moeten gewoon een jaartje geduld hebben. Het is niet anders...
Precies, dat jaartje kan er wel af nog.
Voor mij hoop ik dat ze op Werchter staan dan. Dan krijg je voor (120 dag-350 weekend) een hele dag bands "gratis' erbij.
Pearl Jam op Werchter elke keer fantastisch. Ik heb niet zo de drang naar een zaal/stadionshow van ze. Op zo'n weide pas het perfect.

Een jaar geduld is niets. Moet je nagaan dat je in Australie woont, in NIeuw Zeeland of net in een minder druk bezochte USA State. Dan kun je jaren wachten of 2000 km rijden voor je een kans krijgt. Hier zowat om de 3 jaar kans om ze op een uur of 2 rijden te zien. We boffen ;)
 
Laatst bewerkt:

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.150
10.445
Jaartje wachten en dan kaarten weer 20% duurder zeker
Ja absurd. Ben er nog steeds niet van bekomen dat zelfs Pearl Jam deze absurde prijzen gaat vragen. Zou graag eens een zaalshow van ze meepakken maar echt nooit voor deze prijzen. Helaas zal het dan beperkt worden tot de festivalshows.
 

Rick1617899545

Geliefde act
20 nov 2014
1.654
814
Mag 't hopen, al is Waldbühne altijd wel iets duurder dan andere optredens. Dit is precies het enige optreden waar ik nog een beetje geïnteresseerd in ben. Mochten het wel de reguliere prijzen zijn, weten we inderdaad weer waar we de komende jaren aan toe zijn.
Reguliere prijzen via de sale van Tenclub voor zowel zitten als staan
 
  • Verdrietig
Waarderingen: wenteldave

Gebruikers die dit onderwerp bekijken