Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Mad Cool tickets gaan pas vrijdag in de verkoop. Met nog 2 Barcelona concerten in aantocht denk ik niet det er deze week nog wat komt. Mad Cool zal wel eerst wat ruimte krijgen om tickets te verkopen voor ze de rest bekend maken....
Nog een hele kleine kans dat ze begin volgende week de tour bekend maken maar ik denk dat ze pas ergens eind januari zullen komen. Mogelijk tegelijk met bekendmaking van het nieuwe album....
Nog een hele kleine kans dat ze begin volgende week de tour bekend maken maar ik denk dat ze pas ergens eind januari zullen komen. Mogelijk tegelijk met bekendmaking van het nieuwe album....
Zou goed kunnen natuurlijk. Het laatste nieuws is dat er in januari een festival (Bottlerock) voor Amerika wordt aangekondigd. In februari komt dan de gehele tour naar buiten voor zowel Europa als Amerika. Mogelijk tegelijk met aankondiging nieuwe album..
Are you ready for a weekend filled with world-class wines, delectable bites, and incredible live music? We have the 2024 lineup and guide to Bottlerock Napa Valley!
www.forbes.com
Pearl Jam naar Bottlerock zoals verwacht. Verder nog geen data...
13 februari is de datum die nu rond gaat. Zag hem al eerder voorbij komen maar heb geen idee of dat een beetje betrouwbaar is. Lijkt me wel erg voorbarig maar heb eigenlijk ook geen idee hoe ver van te voren een announcement wordt gepland??
De datum komt volgens mij van dezelfde user welke ook tourdata heeft gedropt.
Zoals verwacht dinsdag dus grote touraankondiging met data voor US Europa UK en Australië. Tevens de aankondiging van het nieuwe album en een single.
Zie ook:
Ziggo Dome agenda bied zeker ruimte voor de tour aan te vangen of te eindigen. met 1 of 2 concerten
Sportpaleis kan ook trouwens en dat mag wel weer eens na 15 jaar.