Pearl Jam

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.719
1.882
Zo wordt bevestigd? Dee insider zegt: „I am just guessing along with everyone else on the announcement time. It could very will be wrong.“
Ja, maar dat zegt ie al de laatste 20 jaar 😂. Die zijn daar al jaren actief en je moet soms een beetje tussen de regels lezen... Er zitten er daar 3 die info hebben waarbij de Griek de bekendste is.
 

Kolumnus

Randprogramma
17 mrt 2022
138
109
Ja, maar dat zegt ie al de laatste 20 jaar 😂. Die zijn daar al jaren actief en je moet soms een beetje tussen de regels lezen... Er zitten er daar 3 die info hebben waarbij de Griek de bekendste is.

Ik ben al vele jaren lid van de fanclub. Dimitris heeft nooit een aankondigingsdatum gegeven. De datum van 11 december komt van een bron die pas sinds kort betrouwbaar is. En deze bron bracht de datum met een duidelijke indicatie dat ze geen idee hebben over de festivals en gissen naar de aankondigingsdatum.

Het is aannemelijk, maar niet zeker. Take it with a grain of salt.
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.719
1.882
Ik ben al vele jaren lid van de fanclub. Dimitris heeft nooit een aankondigingsdatum gegeven. De datum van 11 december komt van een bron die pas sinds kort betrouwbaar is. En deze bron bracht de datum met een duidelijke indicatie dat ze geen idee hebben over de festivals en gissen naar de aankondigingsdatum.

Het is aannemelijk, maar niet zeker. Take it with a grain of salt.
Maar de bron is wel betrouwbaar zoals je zelf ook aangeeft en natuurlijk kan er altijd nog wat mis gaan of vertraging in de aankondiging zitten. Maar gezien de info die ik daar lees kan ik me dat toch niet voorstellen...
Maar goed, je hebt gelijk. Echt zeker weten doen we het pas als de tour bekend is...
 

Kolumnus

Randprogramma
17 mrt 2022
138
109
Maar de bron is wel betrouwbaar zoals je zelf ook aangeeft en natuurlijk kan er altijd nog wat mis gaan of vertraging in de aankondiging zitten. Maar gezien de info die ik daar lees kan ik me dat toch niet voorstellen...
Maar goed, je hebt gelijk. Echt zeker weten doen we het pas als de tour bekend is...
Op de een of andere manier hangt het ervan af of ze Mad Cool en NOS Alive spelen? Zijn hier goede bronnen voor?
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.719
1.882
Op de een of andere manier hangt het ervan af of ze Mad Cool en NOS Alive spelen? Zijn hier goede bronnen voor?
Dat is gebaseerd op eerdere tours voor zover ik weet. Zo kwam Werchter ook op de lijst maar dat werd hem dus ook niet. Ik zag wel een post op efest dat de organisator van NOS Alive via Twitter begin van de week had gemeld maandag met een (grote) naam te komen. Waardoor men nu dus aan Pearl Jam denkt.... Firenze Rocks werd in het begin ook veel genoemd...
 
  • Leuk
Waarderingen: Kolumnus

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.489
6.153
Mja, zoals ik al zeg: ook bij RW zullen ze wel eens gedacht hebben dat te veel PJ ook wel eens te veel is. Laat die maar eens een zaal doen.
Als ze PJ hadden kunnen boeken was Kravitz vast geen headliner geweest.
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.719
1.882
Als ze PJ hadden kunnen boeken was Kravitz vast geen headliner geweest.
Ik heb niet het idee dat ze Pearl Jam zijn mis gelopen. Kreeg toch de indruk dat er wat anders speelde al zullen wij dat nooit te weten komen natuurlijk.
 

jimmywe

Headliner
21 feb 2014
5.174
5.504
Lijkt me gewoon dat PJ terecht eens voor iets anders kiest. Geen enkel ander festival hebben ze al meer gespeeld dan RW. Jaren zijn ze gekend geweest als gewoontebeestjes, en is een keertje overslaan maakt niet zoveel uit. Denk dat dit voor RW ook geen probleem is, tot natuurlijk andere headliners niet rond raakten. Want puur rationeel zouden ze nooit, als ze mochten kiezen, Foo's en Dua Lipa op weekenddagen plaatsen. Dus er zal links en rechts wel wat zijn geweest waar wij voor altijd het raden naar zullen hebben.
Wel straf dat ze terug naar Mad Cool zouden gaan.
 
  • Leuk
Waarderingen: PJ

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.719
1.882
Dit zou de Europese tour moeten zijn volgens de bekende bronnen. Op vallend dat zowel NL als België buiten de boot vallen als alle info klopt. Er zijn daar echter geen directe aanwijzingen voor gegeven dus vermoedelijk staan ze er niet.
June 22 - Dublin - Marlay Park
June 25 - Manchester
June 28 & 29 -London
July 2 & 3 - Berlin
July 6 & 8 - Barcelona
July - Madrid - Madrid Cood festival
July - Lisbon - NOS Alive festival
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.719
1.882
De ledenherinnering is verstuurd. Een aankondiging tussen nu en 10 januari is zeer waarschijnlijk.
Ik ben wel benieuwd of alle data klopt of dat er (morgen) toch nog een paar bij gaan zitten die nog niet bekend zijn.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.037
6.078
Dit zou de Europese tour moeten zijn volgens de bekende bronnen. Op vallend dat zowel NL als België buiten de boot vallen als alle info klopt. Er zijn daar echter geen directe aanwijzingen voor gegeven dus vermoedelijk staan ze er niet.
June 22 - Dublin - Marlay Park
June 25 - Manchester
June 28 & 29 -London
July 2 & 3 - Berlin
July 6 & 8 - Barcelona
July - Madrid - Madrid Cood festival
July - Lisbon - NOS Alive festival
die Dublin hangt er al lang in...

maar 2 festivals, dat riekt heel sterk naar een festivaltour 2025
 
  • Leuk
Waarderingen: Everyknight

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.719
1.882
die Dublin hangt er al lang in...

maar 2 festivals, dat riekt heel sterk naar een festivaltour 2025
Als bv Ziggo en Sportpaleis er niet bij zitten deze tour dan zou het zomaar kunnen... Eerst maar eens afwachten waar ze mee komen bij de aankondiging..
 

jimmywe

Headliner
21 feb 2014
5.174
5.504
Of gewoon uitgebreid festivals in 2026. Het is inderdaad vaak zo dat je het eerder op lange termijn moet bekijken.
 
  • Leuk
Waarderingen: PJ

jimmywe

Headliner
21 feb 2014
5.174
5.504
Dit zou de Europese tour moeten zijn volgens de bekende bronnen. Op vallend dat zowel NL als België buiten de boot vallen als alle info klopt. Er zijn daar echter geen directe aanwijzingen voor gegeven dus vermoedelijk staan ze er niet.
June 22 - Dublin - Marlay Park
June 25 - Manchester
June 28 & 29 -London
July 2 & 3 - Berlin
July 6 & 8 - Barcelona
July - Madrid - Madrid Cood festival
July - Lisbon - NOS Alive festival
Sankt Gallen komt ook deze middag met hun line up, maar weet niet of het PJ gerelateerd is.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken