Pearl Jam

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.736
1.899
update via The Porch

Updated EU Tour :

June /July
Firenze rocks - June 16th
Unknown Italian City - Date Unknown
Dublin - Marlay Park June 22th
Manchester - June 25th
London - June 27th and 29th or June 28th and 29th
Berlin - Heard 2 different double dates from 2 different sources (Jul 1 and 2 or Jul 3 and 4)
Belgium (Rock Wertcher Festival) - July 5th (heard July 4th)
Barcelona - 2 dates (unknown dates)
Madrid (Mad cool Festival) - July 10th/11th/12th/13th
Lisbon (Nos alive Festival) - July 11/th or 13th (if smashing pumkins are headliners) Madrid and lisbon could change days between them due to logistics
Berlin - July 15th and 17th
Dit kwam naar boven via een insider op de Facebook NOS Alive. Het blijven veel speculaties want vooralsnog blijft de Griek stil....
 

jimmywe

Headliner
21 feb 2014
5.177
5.511
Dit kwam naar boven via een insider op de Facebook NOS Alive. Het blijven veel speculaties want vooralsnog blijft de Griek stil....
Ik weet dat vorige keer Pearl Jam nu niet echt blij was met hun Mad Cool ervaring. Dus ik zou enkel de Griek voorlopig als relevant nemen.
 
  • Leuk
Waarderingen: DennisvdBr en PJ

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.736
1.899
Ik weet dat vorige keer Pearl Jam nu niet echt blij was met hun Mad Cool ervaring. Dus ik zou enkel de Griek voorlopig als relevant nemen.
Inderdaad, er gaat daar veel rond maar de enige met echt betrouwbare info is de Griek. Die heeft de tour bevestigd maar verder strooit hij op dit moment nog niet met hints over festivals en speelsteden. Hopelijk doet hij dat nog de komende tijd.
 

jimmywe

Headliner
21 feb 2014
5.177
5.511
Inderdaad, er gaat daar veel rond maar de enige met echt betrouwbare info is de Griek. Die heeft de tour bevestigd maar verder strooit hij op dit moment nog niet met hints over festivals en speelsteden. Hopelijk doet hij dat nog de komende tijd.
Meestal doet hij dat kort ervoor he
 
  • Leuk
Waarderingen: DennisvdBr en PJ

jimmywe

Headliner
21 feb 2014
5.177
5.511
Ik nijg momenteel precies toch eerder naar geen PJ. Als die aankondiging zou komen rond 27 november (omdat verkoop start 1 dec), is het vanuit de Griek toch nog erg stil.
 

Kolumnus

Randprogramma
17 mrt 2022
139
109
Ik nijg momenteel precies toch eerder naar geen PJ. Als die aankondiging zou komen rond 27 november (omdat verkoop start 1 dec), is het vanuit de Griek toch nog erg stil.
Dimitris schrijft niet meer in het PJ Forum. Je zult diep in privégroepen op Facebook moeten kijken.

En of de aankondiging voor 1 december komt, hangt af van of ze op de Werchter zijn. En ik dacht dat jij daar de expert in was!? ;)
 
  • Leuk
Waarderingen: PJ

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.736
1.899
Ik nijg momenteel precies toch eerder naar geen PJ. Als die aankondiging zou komen rond 27 november (omdat verkoop start 1 dec), is het vanuit de Griek toch nog erg stil.
Ik vind hem zoiezo verdacht stil. Hij heeft alleen maar een oaar reacties gegeven op Facebook. Nog niet 1 op het fanforum. Er schijnt daar wel een andere insider te zitten alleen die heeft volgens mij ook niet alle info voorhanden. Ach die tour is in ieder geval bevestigd door de Griek. Dat is het belangrijkste....
 

jimmywe

Headliner
21 feb 2014
5.177
5.511
Dimitris schrijft niet meer in het PJ Forum. Je zult diep in privégroepen op Facebook moeten kijken.

En of de aankondiging voor 1 december komt, hangt af van of ze op de Werchter zijn. En ik dacht dat jij daar de expert in was!? ;)
Nope, zoals ik zei, ik speculeer graag meer en weet zeker niet alles. Alles behalve.
 

jimmywe

Headliner
21 feb 2014
5.177
5.511
Ik vind hem zoiezo verdacht stil. Hij heeft alleen maar een oaar reacties gegeven op Facebook. Nog niet 1 op het fanforum. Er schijnt daar wel een andere insider te zitten alleen die heeft volgens mij ook niet alle info voorhanden. Ach die tour is in ieder geval bevestigd door de Griek. Dat is het belangrijkste....
Benieuwd hoe het uitdraait. Een volwaardige zaaltour najaar 2024 zou is mooi zijn.
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.736
1.899
Benieuwd hoe het uitdraait. Een volwaardige zaaltour najaar 2024 zou is mooi zijn.
Zou ik ook prima mee kunnen leven alleen duiken dit weekend net de eerste concrete geruchten voor Australië Nieuw Zeeland op in die periode... ik hou het dus maar op juni/juli...
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.736
1.899
Ik nijg momenteel precies toch eerder naar geen PJ. Als die aankondiging zou komen rond 27 november (omdat verkoop start 1 dec), is het vanuit de Griek toch nog erg stil.
Hij heeft het forum weer gevonden....Een post sinds lange tijd. De hints zullen wel volgen..
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.736
1.899
Ten Club memberschip abonnees van Pearl Jam krijgen normaal gesproken via de mail een headsup voor hun membership als er een tour zit aan te komen. Dit ivm de voorrang voor tickets. De laatste tours was dit toch zo. Sommige gaan er op het forum wel vanuit dat dit begin volgende week weer het geval zal zijn...
 

Kolumnus

Randprogramma
17 mrt 2022
139
109
Niet per se e-mails, maar misschien een bericht op het forum. Soms
stond er ook een berichtje in de nieuwsbrief (maar die komt pas de 10e weer) of op Twitter.
 
  • Leuk
Waarderingen: PJ

Grunt149

Randprogramma
14 sep 2022
165
83

So 2024, there’s a good chance that you’ll be hitting the road again, and possibly with an album?

Matt Cameron: "I think so".

❤️
 
  • Geweldig
Waarderingen: BatMutsje en ChrisV

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.736
1.899
Op het forum hebben ze uitgezet dat een touraankondiging voor Europa op z'n laatst mogelijk is tot 11 dec. Gezien alle data's en voorverkoop van de laatste tours....
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.736
1.899
En met de aankondiging vandaag Lenny Kravitz voor RW denk ik dat Pearl Jam indoor gaat doen en geen festivals.... De tour is wel bevestigd door de Griek..
 
  • Winning
Waarderingen: BatMutsje

Gebruikers die dit onderwerp bekijken