Pearl Jam

Sjakie de Wit

Geliefde act
17 feb 2014
1.566
2.049
Ik ben juist door Werchter 2012 fan geworden van Pearl Jam. Ging toen pas een paar jaar naar concerten en die ervaring was werkelijk fantastisch.
 
  • Leuk
Waarderingen: PJ

Sjakie de Wit

Geliefde act
17 feb 2014
1.566
2.049
Mooiste ervaring was misschien nog wel Vedder solo op Firenze rocks. Magische, breekbare versie van Black(Chris Cornell was pas overleden) en tijdens de cover van Imagine was er een vallende ster te zien.
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.731
1.896
De Europese tour is officieel door "de Griek" bevestigd. Hij zit tegenwoordig niet meer op het forum maar op de Facebook fanclub. Nu maar hopen dat hij de komende weken hints gaat strooien over de steden en festivals waar ze gaan optreden...
 
  • Leuk
Waarderingen: jaydee76 en Everyknight

jimmywe

Headliner
21 feb 2014
5.174
5.504
1 van de beste concerten die ik gezien heb was Sportpaleis 2006.
Was er ook bij in sportpaleis. Nog steeds stevig in men geheugen gegrift. Hele emotionele show ook, veel fans zien wenen dat het eindelijk gelukt was.
 
  • Leuk
Waarderingen: PJ

jimmywe

Headliner
21 feb 2014
5.174
5.504
Nu, hun kennende gaat de tour weer soortgelijk zijn. Het zijn gewoontedieren. Dus juni juli met dezelfde locaties gaat het dan weer worden. Voor mij zou er wel is paar jaar extra mogen tussen zitten.
En dan weten dat het jaren 90 en eerste deel jaren 2000 het zolang wachten was.
 
  • Leuk
Waarderingen: PJ

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.731
1.896
Nu, hun kennende gaat de tour weer soortgelijk zijn. Het zijn gewoontedieren. Dus juni juli met dezelfde locaties gaat het dan weer worden. Voor mij zou er wel is paar jaar extra mogen tussen zitten.
En dan weten dat het jaren 90 en eerste deel jaren 2000 het zolang wachten was.
Ja klopt, alleen blijft beetje de vraag of ze ook op Pinkpop staan of het alleen houden bij de Ziggo Dome.. Ik denk eigenlijk alleen de Ziggo als ik het forum zo volg.
 

jimmywe

Headliner
21 feb 2014
5.174
5.504
Ja klopt, alleen blijft beetje de vraag of ze ook op Pinkpop staan of het alleen houden bij de Ziggo Dome.. Ik denk eigenlijk alleen de Ziggo als ik het forum zo volg.
Met maar 3 headliners zou het nogal veel Pinkpop zijn op korte tijd natuurlijk.
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.731
1.896
Het laatste geruchtenlijstje uit het forum.
Rumoured dates:
22nd June: Dublin
25th June: Manchester
28th/29th June: London
4th-6th July: Werchter
10th-13th July Mad Cool
11th-13th: Nos Alive
Pinkpop kunnen we daar wel aan toevoegen gezien het feit dat ze rond dezelfde tijd met nieuws komen als dat Pearl Jam hun tour bekend gaat maken. Amsterdam wordt natuurlijk ook veelvuldig genoemd echter daar ontbreken vooralsnog data van.
 

mart1234

Support act
27 nov 2019
865
349
Het laatste geruchtenlijstje uit het forum.
Rumoured dates:
22nd June: Dublin
25th June: Manchester
28th/29th June: London
4th-6th July: Werchter
10th-13th July Mad Cool
11th-13th: Nos Alive
Pinkpop kunnen we daar wel aan toevoegen gezien het feit dat ze rond dezelfde tijd met nieuws komen als dat Pearl Jam hun tour bekend gaat maken. Amsterdam wordt natuurlijk ook veelvuldig genoemd echter daar ontbreken vooralsnog data van.
Dan zou Dublin wel op een andere datum moeten als ze op pinkpop staan want de 22ste is de zaterdag van pinkpop en zie ze dan niet achter elkaar Dublin landgraaf doen
 
  • Thinking
Waarderingen: DennisvdBr

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.731
1.896
Nee klopt, was me ook al opgevallen. Maar goed, het is ook een geruchtenlijstje en echte insiders zijn (nog) niet aanwezig....
 

Paddy

Headliner
16 dec 2014
6.180
4.323
Het laatste geruchtenlijstje uit het forum.
Rumoured dates:
22nd June: Dublin
25th June: Manchester
28th/29th June: London
4th-6th July: Werchter
10th-13th July Mad Cool
11th-13th: Nos Alive
Pinkpop kunnen we daar wel aan toevoegen gezien het feit dat ze rond dezelfde tijd met nieuws komen als dat Pearl Jam hun tour bekend gaat maken. Amsterdam wordt natuurlijk ook veelvuldig genoemd echter daar ontbreken vooralsnog data van.
Tour start meestal in Amsterdam dacht ik? Als Dublin een dagje later is, zou Pinkpop vrijdag nog kunnen.
Denk eigenlijk dat het best waarschijnlijk is dat ze niet op Pinkpop staan.
 
  • Thinking
Waarderingen: DennisvdBr

jaydee76

Gouden Tip
30 nov 2018
294
251
Vaak wel alleen de laatste keer werd hier vanaf geweken en eindigde de tour in Amsterdam met concerten in de Ziggo Dome.
Niet concerten, maar concert - enkelvoud. Ik zat gelukkig bij het concert wat wel doorging, maar 17.000 anderen hadden pech.
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.731
1.896
Niet concerten, maar concert - enkelvoud. Ik zat gelukkig bij het concert wat wel doorging, maar 17.000 anderen hadden pech.
Origineel stonden er 2 op de planning 😬 maar het liep inderdaad helaas anders.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.046
6.091
Het laatste geruchtenlijstje uit het forum.
Rumoured dates:
22nd June: Dublin
25th June: Manchester
28th/29th June: London
4th-6th July: Werchter
10th-13th July Mad Cool
11th-13th: Nos Alive
Pinkpop kunnen we daar wel aan toevoegen gezien het feit dat ze rond dezelfde tijd met nieuws komen als dat Pearl Jam hun tour bekend gaat maken. Amsterdam wordt natuurlijk ook veelvuldig genoemd echter daar ontbreken vooralsnog data van.
update via The Porch

Updated EU Tour :

June /July
Firenze rocks - June 16th
Unknown Italian City - Date Unknown
Dublin - Marlay Park June 22th
Manchester - June 25th
London - June 27th and 29th or June 28th and 29th
Berlin - Heard 2 different double dates from 2 different sources (Jul 1 and 2 or Jul 3 and 4)
Belgium (Rock Wertcher Festival) - July 5th (heard July 4th)
Barcelona - 2 dates (unknown dates)
Madrid (Mad cool Festival) - July 10th/11th/12th/13th
Lisbon (Nos alive Festival) - July 11/th or 13th (if smashing pumkins are headliners) Madrid and lisbon could change days between them due to logistics
Berlin - July 15th and 17th
 
  • Leuk
Waarderingen: PJ en jaydee76

Gebruikers die dit onderwerp bekijken