Pearl Jam

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.030
6.064
Wanneer komen die met hun line up? Festival is eind maart zag ik...
dat is meestal eerste week tot medio oktober.

dan komen vaak de 3 Zuid Amerikaanse Lollapalooza's tegelijk, Brazilie, Argentinie en Chili en ook festival Estéreo Picnic in Colombia, meestal delen deze 4 festivals grotendeels de lineups
 
  • Leuk
Waarderingen: simonbolivar en PJ

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.712
1.876
Vanuit het forum vers van de pers..

From a source at Ohana which is extremely credible but shall remain nameless: New PJ album produced by Andrew Watt will drop in February. Touring begins in March for east coast, then Europe, then west coast by fall 2024. 🥳🥰"
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.550
11.036
Vanuit het forum vers van de pers..

From a source at Ohana which is extremely credible but shall remain nameless: New PJ album produced by Andrew Watt will drop in February. Touring begins in March for east coast, then Europe, then west coast by fall 2024. 🥳🥰"
Eddie leakt zelf gewoon dingen.
 

Everyknight

Sunset slot
13 jan 2014
3.143
1.179
Vanuit het forum vers van de pers..

From a source at Ohana which is extremely credible but shall remain nameless: New PJ album produced by Andrew Watt will drop in February. Touring begins in March for east coast, then Europe, then west coast by fall 2024. 🥳🥰"
Wat een mooi nieuws. Hopelijk Rock Werchter!
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.712
1.876
Wat een mooi nieuws. Hopelijk Rock Werchter!
De kans lijkt me vrij groot gezien hun historie op RW en de vriendschappelijke band die ze hebben met Herman. Al is er altijd nog een (kleine) kans dat ze deze keer met een nieuw album op zak eens in het Sportpaleis staan. Dat is toch ook al weer bijna 20 jaar geleden....
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.712
1.876
De geruchten vanuit het forum. Festivals worden nog niet genoemd.

18 and 20 jun - amsterdam
23 jun - dublin
25 jun - manchester
27 and 29 jun - london
 

RubenFrusciante

Sunset slot
11 feb 2017
2.404
3.370
De geruchten vanuit het forum. Festivals worden nog niet genoemd.

18 and 20 jun - amsterdam
23 jun - dublin
25 jun - manchester
27 and 29 jun - london
Wel benieuwd waar dat in Dublin zou moeten zijn dan. Liam Gallagher staat die 23e al in de 3Arena, zeg maar de Ziggo Dome van Dublin.
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.550
11.036
Wel benieuwd waar dat in Dublin zou moeten zijn dan. Liam Gallagher staat die 23e al in de 3Arena, zeg maar de Ziggo Dome van Dublin.
Mijn eerste concert ooit was in Dublin was Elbow in de tuinen van Royal Hospital Kilmainham. Geloof dat daar iets van 10.000 man past. Uit m'n hoofd is dat net wat meer dan 3Arena.
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.712
1.876
Dit zijn verzonnen data gebaseerd op geruchten.
Het is een beetje gokken, ik geef het toe maar wilde eea toch hier vermelden. Ben persoonlijk zelf meer gespitst op die data voor NL en België.
Het blijft wachten op onze Griek tot die wat gaat bevestigen.....
 
  • Leuk
Waarderingen: DennisvdBr

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.712
1.876
da's best voor nu...

mooi om in de gaten te houden in ieder geval
Exact. Als ze de normale route volgen krijgen we ergens begin december de touraankondiging. In de weken ervoor komen de data wel door via het forum.
Bijna 3/4 is meestal vooraf wel bekend..
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.712
1.876
En even voor de duidelijkheid. De data zijn inderdaad een wilde gok echter de steden niet. Eea komt binnen via Facebook waar de Griek tegenwoordig actief op is echter heel duidelijk is het allemaal nog niet. Voorlopig neem ik het nog maar met een kilootje zout....
 
Laatst bewerkt:

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.712
1.876
festivals wont announce without PJ permission and since PJ announces all dates at once , we have to wait for the band.
the tour is 100% closed at this moment for sure.
Vanuit het forum... aankondiging vermoedelijk pas over een week of 4.
 
  • Leuk
Waarderingen: jaydee76 en Everyknight

ChrisV

Gouden Tip
21 jan 2017
284
190
Hoppaaa kom maar door naar Werchter dan. Dat is bij een tour wel een zekerheid.
Ziggodome en Werchter. OF pinkpop moet ze ook weer eens strikken
 
  • Leuk
Waarderingen: PJ

Brian

Headliner
Sfeerbeheer
16 jun 2015
5.296
6.491
Hoppaaa kom maar door naar Werchter dan. Dat is bij een tour wel een zekerheid.
Ziggodome en Werchter. OF pinkpop moet ze ook weer eens strikken
Doe maar Ziggo Dome en een voorang met kaartjes kopen voor de mensen die de vorige keer teleurgesteld naar huis gingen omdat het concert werd afgezegd!
 
  • Leuk
  • Winning
Waarderingen: ChrisV, Joslittel en PJ

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.937
8.579
Hoppaaa kom maar door naar Werchter dan. Dat is bij een tour wel een zekerheid.
Ziggodome en Werchter. OF pinkpop moet ze ook weer eens strikken
Pinkpop is toch even kort geleden als Werchter? Zie het niet gebeuren, zeker niet omdat de Foos dat type naam al voor hun rekening nemen op de lineup. Ik weet dat Werchter soms belachelijk snel de boel herhaalt, maar zelf voor hen denk ik dat te veel ook wel eens te veel kan zijn...
 

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.148
10.443
Doe maar Ziggo Dome en een voorang met kaartjes kopen voor de mensen die de vorige keer teleurgesteld naar huis gingen omdat het concert werd afgezegd!
Een PJ in de Ziggo ga ik serieus overwegen. Alweer Werchter is wel een beetje overdreven.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken