Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Pearl Jam guitarist Stone Gossard recently provided an update on the progress of the band’s new album via Pearl Jam Online.
During The Writer’s Block with David Fricke, Stone Gossard & Regan Hagar SiriusXM Spectrum on August 17, Stone Gossard recently said: “We are almost finished with the record. It’s not quite finished yet. But it’s almost there & we had a great time.”
Die nieuwe plaat komt vermoedelijk pas ergens halverwege 2024 zo werd aangegeven in een ander interview. Sorry maar ik heb de link niet. Ik denk dat ze zeker eerst door Ameika gaan en pas zomer 2025 door Europa. Ook gingen er verhalen/geruchten dat ze eigen concerten wilden geven en de festivals in Amerika/Europa links wilden laten liggen. Daar heb ik sterk m'n twijfels bij. Echter dit jaar kiezen ze er ook voor om een maandje te touren door Ameika zonder festivals.....
Er gaan voorzichtig wat geluiden dat met de komst van het nieuwe album er een grotere tour gaat volgen dan dat ze de laatste jaren hebben gedaan. Normaal ongeveer 30 tot max 40 concerten per tour.
Pearl Jam heeft net een concert moeten cancelen in Amerika waarvan het gerucht gaat dat deze in mei wordt ingehaald (nieuwe Amerikaanse leg?) .
Of het nog denkbaar is dat ze dan juni juli weer door Europa gaan valt te bezien....