Pearl Jam

T. Roses

Dagopener
8 dec 2016
739
445
Zojuist is bekend geworden dat het concert dat Pearl Jam vanavond, zondag 24 juli, zou geven in Ziggo Dome, helaas is afgelast. Zanger Eddie Vedder is onder medische behandeling voor schade aan zijn keel als gevolg van de effecten van de openluchtshow in Parijs afgelopen zondag. Ondanks alle inspanningen van iedereen heeft hij helaas nog steeds geen stem en is zodoende niet in staat om op te treden. Er komt geen vervangende datum en kaartkopers krijgen automatisch hun geld terug gestort. Vooralsnog gaat het tweede concert, dat morgenavond gepland staat in Ziggo Dome, wel gewoon door.
Laatste info via mojo.nl/pearljam
 

Brian

Headliner
Sfeerbeheer
16 jun 2015
5.288
6.478
Daar zit je dan, vanuit Enschede gekomen. Nu maar naar Paradiso. St. Paul & the broken Bones. Is dat wat?
 
  • Verdrietig
Waarderingen: Joslittel

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.915
8.555
Heel erg klote voor de fans dit.

Morgenavond is de laatste show van de tour toch? Weet niet of ze het gaan forceren voor die ene avond.
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.518
10.904
Daar zit je dan, vanuit Enschede gekomen. Nu maar naar Paradiso. St. Paul & the broken Bones. Is dat wat?
Absoluut! Zie je daar! :)

Toch jammer om te zien dat die laatste 5% van mijn zekerheid dan toch wint. Daar gaat wel alle hoop voor morgen...
 

Bert

Support act
14 nov 2014
846
777
Daar zit je dan, vanuit Enschede gekomen. Nu maar naar Paradiso. St. Paul & the broken Bones. Is dat wat?
Wel een entertainer die zanger. Erg mooi voetenwerk. Als je toch in Amsterdam bent zou ik ze meepakken
 

Brian

Headliner
Sfeerbeheer
16 jun 2015
5.288
6.478
We verwachten wel een klein verslagje nu natuurlijk in het daarvoor bestemde topic, zeker als vervanger van de domper van juli. Voetenwerk was in ieder geval aardig aanwezig.
Morgen, morgen. Net weer thuis in Enschede. Maar dankzij st Paul en zijn bottenbende duik ik iets minder chagrijnig mijn bed in;)
 
  • Leuk
Waarderingen: wenteldave

jaydee76

Gouden Tip
30 nov 2018
289
244
Ticketswap heeft zojuist de doorverkoop voor tickets voor vanavond stopgezet, naar ik aanneem uit voorzorg.
 

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.146
10.438
Ik hoop voor de fans dat PJ vandaag wel eerder het besluit neemt om te cancellen als het zo ver komt. Ergens is het nobel om alles eraan te doen om het door te laten gaan maar je laat mensen dan wel bewust naar A'dam reizen wetend dat de kans groot is dat het niet doorgaat. Ik heb in ieder geval besloten geen last minute ticket op de kop te tikken. Erg jammer maar het is niet anders.
 

Cootje

Dagopener
25 jan 2017
595
563
Het is officieel nog niet afgelast.
Wij zitten hier ook in dubio, het is voor ons ook ca 2 uurtjes rijden. Het hotel is al betaald, dus ik denk dat we er maar gewoon een topavond van gaan maken, wel of niet in de Ziggo...
Zou wel flink balen zijn maar er is toch niks aan te veranderen. Blijf maar enigszins optimistisch.
Vind het toch wel typisch dat het cancelen zo laat gebeurd (alleen in Praag de dag van te voren). Een arts weet toch ook wel hoeveel rust het beste is voor je stem...
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.329
5.024
Zal wel een verzekeringdingetje zijn. Maar goed, we gaan het zien.
Mja dan ben je gewoon een lul. Je weet dat mensen kosten gaan maken "voor niets". En dat zijn notabene mensen waar je zoveel rijkdom aan te danken heeft.

Dat voor een band die vroeger het nog tegen Ticketmaster opnam.
 

MarkD

Sunset slot
23 jan 2018
2.317
1.326
Ik vind het ook echt niet kunnen, en ook een beetje vreemde gedachte om vandaag er 'nog' niet uit te pleuren. Schijnbaar zijn er al verschillende video's online waar hij aan het soundchecken is en echt prima klinkt. Waarschijnlijk niet voor de volledige setlist dan.

Er is ook niks in Paradiso en Melkweg vanavond... Edit: Vroeg op bed en om 9 uur naar Rijksmuseum is ook wel een aanrader. Lekker rustig de eerste 2 uurtjes ;)
 
Laatst bewerkt:

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.443
6.110

,,Pearl Jam wilde alles in het werk stellen om toch op te kunnen treden”, aldus de concertorganisator. Pas bij een laatste controle kreeg frontman Eddie Vedder van een arts het advies om niet op te treden. ,,Daarom heeft de groep besloten dat ook niet te doen. Daarom werd pas zo laat gemeld dat het niet doorging.” Vedder kampte al een paar dagen met stemproblemen.
 

Landgraver

Support act
13 apr 2021
925
439
Het is officieel nog niet afgelast.
Wij zitten hier ook in dubio, het is voor ons ook ca 2 uurtjes rijden. Het hotel is al betaald, dus ik denk dat we er maar gewoon een topavond van gaan maken, wel of niet in de Ziggo...
Zou wel flink balen zijn maar er is toch niks aan te veranderen. Blijf maar enigszins optimistisch.
Vind het toch wel typisch dat het cancelen zo laat gebeurd (alleen in Praag de dag van te voren). Een arts weet toch ook wel hoeveel rust het beste is voor je stem...
Dat lijkt me ook, als het gisteren niet kan dan ben ik bang dat zijn stem vanavond niet veel beter zal zijn.
In ieder geval veel plezier in Amsterdam en hoop dat het toch doorgaat voor jullie en iedereen die tickets heeft.
 

BatMutsje

Dagopener
6 dec 2013
636
499
Op het PJ forum wordt gezegd dat bij de merchandise stand is medegedeeld dat de show zeer waarschijnlijk doorgaat maar dat Stone Gossard en Matt Cameron enkele nummers zullen zingen om Eddie te ontlasten....
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken