Pearl Jam

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.363
10.193
Iemand al een idee wanneer die Ziggo Dome tickets in de herverkoop gaan (Althans de terugkomende tickets)? Valt alleen net voor Graspop en we hebben het huisje voor de hele week.. Hm lastig. Ga er niet voor heen en weer.
Geef 't een weekje. Ik ben juist blij met die verplaatsing, aangezien ik nu donderdag ook naar Graspop kan i.p.v. dat het overlapt met Pearl Jam (en later zelfs Eric Clapton, geloof ik). Voorlopig vrije doortocht om het weer een geslaagd concert en een geslaagd festival te laten worden!

 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.681
1.847
Clapton is een week voor Pearl Jam in de Ziggo. Als Fogerty verzet wordt zal dat ook in die periode zijn met het Blues festival in t achterhoofd. Pinkpop half juni. Queen begin juli in de Ziggo, weer een week later Bospop...... Druk druk druk......

 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.363
10.193
Clapton is een week voor Pearl Jam in de Ziggo. Als Fogerty verzet wordt zal dat ook in die periode zijn met het Blues festival in t achterhoofd. Pinkpop half juni. Queen begin juli in de Ziggo, weer een week later Bospop…… Druk druk druk……
Maar ook lekker, lekker, lekker!

 

BatMutsje

Dagopener
6 dec 2013
626
480
Concerten worden opnieuw verplaatst. Dit keer wegens onvoorziene logistieke omstandigheden. Nieuwe data zijn 24 en 25 juli 2022.

+ Shame als support
 
Laatst bewerkt:

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.363
10.193
Dacht ook echt '23. Kreeg een halve hartverzakking man. Shame erbij is wel lekker. Maar inderdaad wel apart dat het op logistieke problemen wordt gegooid. Dan is het best apart dat Pinkpop wel door kan gaan, want dat sloot perfect aan en had geen problemen moeten opleveren.
 

DadRock

Sunset slot
6 dec 2013
2.560
563
Shame is in ieder geval al een beter voorprogramma, dus daar wel blij mee. Nieuwe datum gelukkig geen probleem.
 
  • Leuk
Waarderingen: PJ

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
20.946
5.995
Zou te maken hebben met de US tour, toch heel benieuwd of dit nog problemen gaat opleveren voor Pinkpop
Ik heb het vermoeden dat de verplaatsing van de Ziggo shows inderdaad te maken heeft met de verplaatsing van de VS tour.
Die gaat starten in mei 2022 namelijk.
Die was van 18 maart tm 19 april 2021.
Stel die is uitgesteld tot begin mei 2022 (zeg maar 2 weken eerder dan de 18e) dan zou die ongeveer 4 mei 2022 kunnen starten tot ongeveer 5 juni 2022. Hebben ze nog 2 weken om naar Europa te komen, met de Ziggo shows was dat inderdaad logistiek wellicht aan de krappe kant...

Die data van de VS tour zouden dan wel snel komen neem ik aan om iets echts zinnig over te zeggen, maar zou er mee te maken kunnen hebben denk ik
 
  • Leuk
Waarderingen: PJ

T. Roses

Dagopener
8 dec 2016
735
436
Eddie Vedder heeft een solo tour aangekondigd voor de maand februari, denk dat de verplaatsing van de shows daar ook mee te maken heeft.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
20.946
5.995
Eddie Vedder heeft een solo tour aangekondigd voor de maand februari, denk dat de verplaatsing van de shows daar ook mee te maken heeft.
er is bij de aankondiging van de uitstel van de VS tour aangegeven dat deze naar starten in mei 2022 schuift, denk dat er meer mee te maken heeft die Amsterdam verschuiving.
Het feit dat Vedder nog een solo tour aankondigd geeft wel aan dat de cancel niet met andere zaken te maken heeft, waar tegenwoordig veel cancels op gestoeld zijn.

"We are confirming that the previously scheduled shows in North America will start in May 2022. We are working to finalize the details of the new tour schedule and will announce the dates early next year." pearljam.com/news/pearl-jam-postponed-2020-north-american-tour-update
 
  • Leuk
Waarderingen: T. Roses

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.363
10.193
Zou mooi zijn, alleen ben wel weer bang voor asociale ticketprijzen...
Da's een gegeven, helaas. Ga maar uit van honderd euro. Het ding is wel dat hij weet dat ie het kan vragen. Dat zie je ook zijn uitverkochte shows van zijn laatste tour.
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.765
8.325
Da's een gegeven, helaas. Ga maar uit van honderd euro. Het ding is wel dat hij weet dat ie het kan vragen. Dat zie je ook zijn uitverkochte shows van zijn laatste tour.
Hij kan 200 euro per ticket vragen en de gek zal het er nog voor neerleggen natuurlijk, maar dat maakt hem niet sympathieker. Nuja, hij is niet alleen natuurlijk. Mijn held Cave durft ook weleens het onderste uit het kannetje te vragen. Zijn shows met Ellis kropen ook richting de 100.
 

DadRock

Sunset slot
6 dec 2013
2.560
563
Da's een gegeven, helaas. Ga maar uit van honderd euro. Het ding is wel dat hij weet dat ie het kan vragen. Dat zie je ook zijn uitverkochte shows van zijn laatste tour.
Eerste tour heb ik het er wel voor uit gegeven want wou hem toch graag eens solo live meemaken, maar een keer houdt het op. Ook al is het mijn persoonlijke muziekale held, dan nog vind ik de prijzen voor een solo concert echt te gortig. Maja, inderdaad zolang het gewoon in no time uitverkoopt dan zal dit niet gaan veranderen.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken