Pearl Jam

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.977
2.038
De laatste geruchten:
Tour start in Amsterdam before June 20, not on a Monday or weekend
next stop to the South, maybe Pinkpop
23.06. Prague (solid rumor)
25.06. Berlin (solid)
27.06. Lolla Stockholm (s)
29.06. (/30.) Copenhagen (s)
02.07. Werchter (s)
05.07. Imola (s)
0x.07. Vienna (solid, date unclear)
11.07. London (?)
13.07. Lodz (s)
15.07. Budapest (guessed because of hints)
17.07. Zürich (guessed because of hints)
19.07. Paris Lolla (solid rumor)

Optie is ook nog dat ze Amsterdam niet doen al kan ik me dat eigenlijk niet voorstellen maar vrij recent hebben er nog wijzigingen plaatsgevonden.
Men is begonnen met het updaten van de fanclub contributie wat weer te herleiden is naar een aanstaande tour aankondiging.
Normaal gezien eerste week van december echter geruchten gaan dat het nu eerder zou kunnen zijn omdat veel festivals blijkbaar snel namen gaan droppen.
 

eh

Randprogramma
27 nov 2013
139
0
Hahahaha sorry PJ .... ik vind jouw enthousiasme aandoenlijk en aanstekelijk, maar het innen van de contributie mbt de fanclub doen ze elk jaar rond deze tijd.

Dat een "werknemer" (Santos) van de merchandise van de groep roept dat je niet moet vergeten je lidmaatschap te verlengen is idd wel een teaser !

Starten in Amsterdam, Pinkpop zal er ws tussen staan ..... Eddie zijn eigen woorden ..... Werchter, Berlijn ......

De band is nogal conservatief of .... of gaat graag terug naar plekken cq steden waar ze zich goed voelen !
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.977
2.038
Leuk toch, dat speculeren over waar ze mogelijk gaan spelen.
:wink:
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.472
6.718
vergeet niet dat 20 juni Rock in Rio Lissabon ook een headliner in dit kaliber kan gebruiken?
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.977
2.038
vergeet niet dat 20 juni Rock in Rio Lissabon ook een headliner in dit kaliber kan gebruiken?

Ik bedenk me net dat de Griek volgens mij bevestigd heeft dat ze niet in Portugal optreden volgend jaar....
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.472
6.718
die Londen data, zou BST Hyde Park moeten zijn?

die data in Kopenhagen vallen wel heel toevallig tijdens Roskilde?
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.977
2.038
die Londen data, zou BST Hyde Park moeten zijn?

die data in Kopenhagen vallen wel heel toevallig tijdens Roskilde?

Dat klopt, enkel sommige landen krijgen festivals aldus de Griek. Niet zo heel veel. Het merendeel krijgt eigen concerten waarvan sommige buiten.....
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.472
6.718
Hahahaha sorry PJ …. ik vind jouw enthousiasme aandoenlijk en aanstekelijk, maar het innen van de contributie mbt de fanclub doen ze elk jaar rond deze tijd.

Dat een “werknemer” (Santos) van de merchandise van de groep roept dat je niet moet vergeten je lidmaatschap te verlengen is idd wel een teaser !

Starten in Amsterdam, Pinkpop zal er ws tussen staan ….. Eddie zijn eigen woorden ….. Werchter, Berlijn ……

De band is nogal conservatief of …. of gaat graag terug naar plekken cq steden waar ze zich goed voelen !

aldus Porch lid Texico vanmorgen
For what it's worth, the Pinkpop deal seams to be done (so, no pop headliner after all).
hmmm?
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.977
2.038
eh wrote:
Hahahaha sorry PJ …. ik vind jouw enthousiasme aandoenlijk en aanstekelijk, maar het innen van de contributie mbt de fanclub doen ze elk jaar rond deze tijd.

Dat een “werknemer” (Santos) van de merchandise van de groep roept dat je niet moet vergeten je lidmaatschap te verlengen is idd wel een teaser !

Starten in Amsterdam, Pinkpop zal er ws tussen staan ….. Eddie zijn eigen woorden ….. Werchter, Berlijn ……

De band is nogal conservatief of …. of gaat graag terug naar plekken cq steden waar ze zich goed voelen !

aldus Porch lid Texico vanmorgen

For what it’s worth, the Pinkpop deal seams to be done (so, no pop headliner after all).

hmmm?

Misschien dezelfde eh die het hier op het pinkpopforum vertelde...... hoe dan ook, het begint er nu inderdaad op te lijken dat ze de zondag op PP staan.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.472
6.718

gerucht ziet er nu zo uit?
Pinkpop tourstart en Amsterdam verplaatst naar einde tour?
Opvallend die opening tpv Roskilde?
Bij Londen lijkt me ruimte voor een optionele extra datum.

PEARL JAM 2020 TOUR RUMOURS
21 juni - Pinkpop, NL
23 June – Frankfurt Festhalle, DE
25 June – Berlin, DE
27 June – Lollapalooza Stockholm, SE
29 June – Royal Arena, Copenhagen, DK
02 July – Rock Werchter, BE
05 July – Imola, IT
07 July – Vienna, AU
10 July – London, UK
13 July – Lodz, PL
15 July – Budapest, HU
17 July – Zürich, CH
19 July – Lollapalooza Paris, FR
21 July - Amsterdam, NL
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.472
6.718
gisteren Porch van MTV unplugged geplaatst op Facebook.
stukje tekst uit Porch er bij, This Could Be The Day?
Zal vooral gaan om het Vinyl van MTV unplugged die uitkomt op record store day morgen.

maar, toch... kan vrijdag de dag zijn?
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.977
2.038
Zou kunnen, maar ik denk zelf volgende week. RW komt volgens de geruchten ook volgende week en daar gaan ze bij zitten. De focus ligt deze week op TW ook met de start van kaartverkoop. Dus ik denk volgende week. Ziggo lijkt me zeker. 50/50 kans op PP.....
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.472
6.718
Zou kunnen, maar ik denk zelf volgende week. RW komt volgens de geruchten ook volgende week en daar gaan ze bij zitten. De focus ligt deze week op TW ook met de start van kaartverkoop. Dus ik denk volgende week. Ziggo lijkt me zeker. 50/50 kans op PP…..
zal wel begin volgende week worden en eind van de week de concerten in verkoop
volgens mij is volgende week, Pearl Jam week
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken