Pearl Jam

Rockbeer

Sunset slot
6 okt 2016
2.771
3.525
Vier staanplaatsen in de pocket! Ging zelfs iets mis op mijn mobiele telefoon: om 12.00 was de verkoop niet gestart. Enkele seconden later gerefresht en zonder wachtrij erdoorheen gekomen!
De werkcomputer kwam er niet doorheen terwijl het daar wel prima ging.
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
13.334
7.325
Ticketmaster op Twitter:
Sommige artiesten kiezen ervoor op tickets op naam te verkopen om zwarthandel tegen te gaan. Pearl Jam heeft hier helaas niet voor gekozen.
 

JamesVlem

Support act
24 aug 2016
848
14
Het is mij (na heel lang op 'doorgaan' te klikken en zoeken naar best beschikbaar) gelukt om nog om 12.33 een staanplaats te bemachtigen! Mijn dag is helemaal goed!
 

Paddy

Headliner
16 dec 2014
6.480
4.812
Maar daar kan ticketmaster dan toch altijd zelf voor kiezen? Je hebt bands die het eisen, dat is wat anders dan dat PJ hier niet voor heeft gekozen.
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.977
2.038
En hier word je ook niet vrolijk van.....
https://www.stubhub.nl/pearl-jam-amsterdam-tickets/ev490046?afl=1V1K0G4CRB&gclid=EAIaIQobChMIiZPa3a761wIVqTLTCh2kQw9qEAAYAiAAEgKln_D_BwE

 

colint

Gouden Tip
5 mrt 2014
272
0
Ticketmaster ontkent op Twitter dat er een tweede concert komt en zegt dat er bij hun nog niks bekend is.
 

bcmrmaybe

Subheadliner
27 feb 2014
4.677
729
Ticketmaster ontkent op Twitter dat er een tweede concert komt en zegt dat er bij hun nog niks bekend is

Duhh. Alsof ze dat ook zouden mogen communiceren..
 

colint

Gouden Tip
5 mrt 2014
272
0
Ticketmaster ontkent op Twitter dat er een tweede concert komt en zegt dat er bij hun nog niks bekend is

Duhh. Alsof ze dat ook zouden mogen communiceren..

Ze hadden die vragen over een tweede concert ook gewoon kunnen negeren ipv beantwoorden.
 

Christiaan

Dagopener
15 mrt 2014
510
77
Misschien wacht LN op de verkoop van Pinkpop? Dat het tweede concert pas in de verkoop gaat als de PP dag uitverkocht is.
 

bcmrmaybe

Subheadliner
27 feb 2014
4.677
729
Ze hadden die vragen over een tweede concert ook gewoon kunnen negeren ipv beantwoorden.

Hadden ze kunnen doen......MAAR DE STAGIARE VERSPRAK ZICH WEER EENS.
 

Daantje

Dagopener
21 mrt 2015
518
70
Pearl jam pinkpop gaat ook hard denk k hoor.
Dat is ook een bijzonder optreden.
De echte fans gaan beide.
+ dat ziggo heeeel veeel mensen naast grijpen.
Ben de enige die kaarten heeft van de Pearl jam fans die ik ken.

En er gaan ook genoeg mensen voor ziggo dome en pinkpop. Zoals ik zelf.
En die weekend kaarten wordt ook wel aan gesnoept, ivm foo fighters & Pearl jam. Waaronder ik ook. En vele met mij.
Zou toch een beetje gaan rekenen als ik jullie was.
Want je krijgt nu een Pearl Jam hype.!
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.472
6.718
Want je krijgt nu een Pearl Jam hype.!
in NL dan... want er zijn mensen die lijken te vergeten dat er gewoon kaarten voor Pearl Jam op Werchter te koop zijn.
Er zijn dus genoeg mensen die niet naar een festival gaan... Kan gunstig zijn voor Pinkpop-verkoop.
 

Daantje

Dagopener
21 mrt 2015
518
70
Naja de druk is hier van de ketel.
Pinkpop ticket gaat wel lukken.
Ziggo dome was mijn grote vrees.
En dat is gelukt. En nog veldkaarten ook.
2 keer Pearl Jam in 1 week.
Mijn dag kan niet meer stuk.!
 

Cootje

Dagopener
25 jan 2017
683
801
Ben zo blij!!!
Om 12 uur ingelogd en enkele minuten later 2 staanplaatsen in de pocket!!!
Yes na 8 jaar ga ik ze eindelijk weer eens live zien!! Kan het nog steeds niet geloven. ..
(miss dat ik nu wel PP moet laten schieten....)
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken