Pearl Jam

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.472
6.718
Wie verwacht er, nu PP ook is aangekondigd, een tweede Ziggo show?
Er gaan/gingen geruchten... ook voor een tweede in Barcelona.
Ik kan me voorstellen dat als het héél hard gaat morgen er een tweede bij komt.
Maar, kan ook zijn dat ze het juist om Pinkpop (ca 30 duizend dagkaarten) dat MOJO het hier bij gaan laten.
 

PinkpopSinds2008

Campingartiest
9 feb 2016
81
0
PinkpopSinds2008 wrote:
Wie verwacht er, nu PP ook is aangekondigd, een tweede Ziggo show?

Ik kan me voorstellen dat als het héél hard gaat morgen er een tweede bij komt.

Ligt dat niet allang van tevoren vast? Wat wij als toeschouwers niet weten? Plus: Pinkpop heeft mogelijk dszelfde boeker...

Ik hoop op een tweede concert, ik verwacht de dag erna. Aan de andere kant: zouden ze 'slechts' twee concerten doen binnen 4 dagen, zijnde in hetzelfde land?
 

bcmrmaybe

Subheadliner
27 feb 2014
4.677
729
Ik denk dat de eerste show zo weg is en er een 2de achteraan komt. De PP bezoeker vindt PJ wel leuk dus dat is geen probleem volgens mij. PLus minder stress bij de kaartverkoop.
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.975
2.038
Nu al een wachtrij bij ticketmaster van 30 min terwijl de tickets pas om 12:00 uur in de verkoop gaan :roll:
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.472
6.718
Nu al een wachtrij bij ticketmaster van 30 min terwijl de tickets pas om 12:00 uur in de verkoop gaan
1f644.svg
heeft dat uberhaupt zin, nu al in de wachtrij?

overigens... SUCCES ERMEE!!
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.472
6.718
Uitverkocht….

wow, 6 a 10 minuten voor 18 duizend kaarten....

ik begin vast met rekenen.
Pinkpop vvk in een half uur dagkaarten weg en na een uur de weekend kaarten?
Of gaan er minder mensen naar Pinkpop dan naar ZiggoDome?
Ik verwacht ook geen Pearl Jam fans die aan weekend kaarten snoepen.
Zeker niet zolang er ook nog kaarten voor Rock Werchter zaterdag beschikbaar zijn.
 

Aike

Gouden Tip
27 mrt 2017
355
8
T. Roses wrote:
Uitverkocht….

wow, 6 a 10 minuten voor 18 duizend kaarten….

ik begin vast met rekenen.
Pinkpop vvk in een half uur dagkaarten weg en na een uur de weekend kaarten?
Of gaan er minder mensen naar Pinkpop dan naar ZiggoDome?
Ik verwacht ook geen Pearl Jam fans die aan weekend kaarten snoepen.
Zeker niet zolang er ook nog kaarten voor Rock Werchter zaterdag beschikbaar zijn.

Ik zou daar inderdaad ook niet te extreme dingen van verwachten nee. Veel mensen die nu naar de Ziggo Dome gaan zullen misschien wel mensen zijn die niet eens 'zin' hebben in een festival. Kan te maken hebben met de drukte of het feit dat men een niet zo brede muzieksmaak heeft etc. Foo Fighters in Sportpaleis was er ook binnen no-time doorheen 2 maandne terug(ofzoiets) terwijl de Foo Fighters dag op Werchter echt pas in het voorjaar uitverkocht raakte. Zou het dus niet overschatten volgens mij(al is Pearl Jam volgens mij wel echt groot in NL volgens mij).
 

colint

Gouden Tip
5 mrt 2014
272
0
Hier ook geen kaarten, 12:12 door de wachtrij heen maar alle staanplaatsen waren al weg.
Gaan de kaarten meteen in de verkoop bij de bekendmaking van een tweede concert? Dan kan ik de hele dag panisch achter mijn laptop gaan zitten...
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
13.334
7.325
Wel op de pagina blijven hangen en niet afsluiten. Als er een tweede datum komt kun je via daar dan op de andere dag komen. Zo niet dan wordt je weer in de wachtrij gegooid. Dat gebeurde mij met MUSE.
 

colint

Gouden Tip
5 mrt 2014
272
0
2e concert gaat er komen, link naar PJ treinkaartjes voor 13 juni gevonden: https://www.ticketmaster.nl/event/pearl-jam-live-2018-tickets/209439
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
13.334
7.325
Op de Pearl Jam pagina blijven dan. Niet je browser of de pagina afsluiten want dan mag je de wachtij weer in.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken