Paaspop 2026

Het zal misschien aan de grote hoeveelheid festivals liggen die ik per jaar bezoek dan maar ik heb ze toch al zo’n 10 keer gezien de afgelopen 2 jaren dus ze spelen wel op extreem veel festivals per zomer. Het is toch leuker als je een beetje exclusieviteit behoud zodat mensen enthousiast zijn als je na enkele jaren afwezigheid weer komt. Maar goed, er zullen vast genoeg alternatieven zijn. Ik heb me nog nooit verveeld op Paaspop.

Ik vind het wel opvallend dat Pendulum zo laag staat? Zou toch gewoon de grootste naam moeten zijn na misschien Scooter?

• Leuk
Waarderingen: MartinB
Wanneer zullen we weer namen krijgen?
Misschien ligt het aan mij, maar de lineup voelt al redelijk rond. Over minder dan anderhalve maand staan we in Schijndel dus ik wacht momenteel eerder op de timetable.

Of heb ik het mis en kunnen er nog acts komen?

Misschien ligt het aan mij, maar de lineup voelt al redelijk rond. Over minder dan anderhalve maand staan we in Schijndel dus ik wacht momenteel eerder op de timetable.

Of heb ik het mis en kunnen er nog acts komen?

Zouden Sean Paul en Scooter dan de echte vrijdag en zaterdag headliners zijn? Of komt daar nog een naam bij..

Afsluiter van de Phoenix
Op de website toen stond overigens dat Pendulum van 21:30 tot 22:45 staat in de Phoenix dus daar ga ik nog steeds vanuit. Scooter komt in iedergeval van 00:30tot 02:00. Dus dat wordt daarna meteen door. Denk dat ik wel een goed spoorboekje kan maken met Scooter, Pendulum, Wind Rose, The Gathering, The Butcher Sisters, Paceshifters en Deadleater. Met een groot beetje geluk clashen die ook niet. Iemand nog pareltjes voor de zaterdag?

Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: MartinB
Op de website toen stond overigens dat Pendulum van 21:30 tot 22:45 staat in de Phoenix dus daar ga ik nog steeds vanuit. Scooter komt in iedergeval van 00:00 tot 01:30. Dus dat wordt daarna meteen door. Denk dat ik wel een goed spoorboekje kan maken met Scooter, Pendulum, Wind Rose, The Gathering, The Butcher Sisters, Paceshifters en Deadleater. Met een groot beetje geluk clashen die ook niet. Iemand nog pareltjes voor de zaterdag?

Lambrini Girls en Marco V als je wil dansen.

Ik heb even naar de indeling zitten kijken zaterdag maar heeeeel misschien komt er nog wel een naam voor Scooter of verwachten we dat de jeugd van tegenwoordig die spot inneemt? Ik las ook een paar weken terug dat ze nog met een ''redelijk'' grote band bezig waren?

Aangepast: Hoe ik het zie missen ze dus nog een naam van 22:45 tot 00:00 uur in de Apollo, verwacht namelijk niet dat de Jeugd, Wasbeer of K3 die in gaat nemen. Met het feit dat er nog een ''grotere'' naam moet komen. Hoop is uitgestelde teleurstelling zeggen ze toch ;)

Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: Louwers
Ik heb even naar de indeling zitten kijken zaterdag maar heeeeel misschien komt er nog wel een naam voor Scooter of verwachten we dat de jeugd van tegenwoordig die spot inneemt? Ik las ook een paar weken terug dat ze nog met een ''redelijk'' grote band bezig waren?

Aangepast: Hoe ik het zie missen ze dus nog een naam van 22:45 tot 00:00 uur in de Apollo, verwacht namelijk niet dat de Jeugd, Wasbeer of K3 die in gaat nemen. Met het feit dat er nog een ''grotere'' naam moet komen. Hoop is uitgestelde teleurstelling zeggen ze toch ;)
Ik ben benieuwd. Als ik naar de indeling kijk lijken er inderdaad nog wel gaten in het programma te zitten en niet alleen in de Apollo. Zouden we dan toch nog een pakket namen bij de timetable krijgen?

Overigens be advised: parkeer- en bliktickets zijn nu in de aanbieding

Laatst bewerkt:
Ik ben benieuwd. Als ik naar de indeling kijk lijken er inderdaad nog wel gaten in het programma te zitten en niet alleen in de Apollo. Zouden we dan toch nog een pakket namen bij de timetable krijgen?

Overigens be advises: parkeer- en bliktickets zijn nu in de aanbieding
Top, meteen even parkeren & locker geregeld

Zaterdag is wel een heel toffe festivaldag hoor!
-Pendulum
-The Gathering
-Ijsland
-Lambrini Girls
-Jools
-Deadletter
-Sprints
Zijn toch allemaal namen met hele fijne muziek zeg

Users who are viewing this thread